Klantgericht werken en kansen benutten

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Gerrie De Hoop

Klantgericht werken en kansen benutten

2Xplain Vakinformatie
Logo van 2Xplain Vakinformatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 2Xplain Vakinformatie heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 98 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Zekerheid voor de salarisadministrateur biedt alleen de echte specialist. 2Xplain werkt uitsluitend voor salarisadministrateurs en geeft u niet alleen de zekerheid van actuele en correcte informatie, maar ook van wat deze in de praktijk voor u betekent.

Alle trainingen kunnen ook incompany worden verzorgd.

Duidelijkeid Tarieven zijn altijd echt all in, wat bij 2Xplain betekent: inclusief handout, consumpties, lunch. Voor leergangen én eendaagse cursussen en trainingen wordt bovendien een eerste klas treinretour of parkeerkaart gratis verstrekt.

Door signalen op te pikken uit contacten die je hebt met medewerkers of klanten, kunt u hun behoefte aan extra advies peilen en verkoopkansen creëren.

Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8.

”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”

Haal nieuwe kansen uit klantcontacten

In jouw huidige rol heb je regelmatig klantcontact waarin je focus ligt op het beantwoorden van vragen van al jouw klanten. Tijdens deze training leer je hoe je (telefonische) klantcontacten met nog meer waarde benut, voor jou zelf en voor jouw klant. Je leert hoe je de signalen die de klant met je deelt, op jouw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zekerheid voor de salarisadministrateur biedt alleen de echte specialist. 2Xplain werkt uitsluitend voor salarisadministrateurs en geeft u niet alleen de zekerheid van actuele en correcte informatie, maar ook van wat deze in de praktijk voor u betekent.

Alle trainingen kunnen ook incompany worden verzorgd.

Duidelijkeid Tarieven zijn altijd echt all in, wat bij 2Xplain betekent: inclusief handout, consumpties, lunch. Voor leergangen én eendaagse cursussen en trainingen wordt bovendien een eerste klas treinretour of parkeerkaart gratis verstrekt.

Door signalen op te pikken uit contacten die je hebt met medewerkers of klanten, kunt u hun behoefte aan extra advies peilen en verkoopkansen creëren.

Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8.

”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”

Haal nieuwe kansen uit klantcontacten

In jouw huidige rol heb je regelmatig klantcontact waarin je focus ligt op het beantwoorden van vragen van al jouw klanten. Tijdens deze training leer je hoe je (telefonische) klantcontacten met nog meer waarde benut, voor jou zelf en voor jouw klant. Je leert hoe je de signalen die de klant met je deelt, op jouw beurt kunt benutten en/of delen met de collega’s die adviesgesprekken voeren.

Waar voldoet een klantgericht gesprek zoal aan en hoe zet je jouw klant centraal? Om welke inhoudelijke signalen gaat het? Wat zijn de (latente) behoeften van de klanten? Hoe bewust ben je je van je eigen gespreksvaardigheden tijdens een klantcontact? Dat en meer zijn vragen die tijdens deze training speciaal voor professionals die HR- en salarisactiviteiten verzorgen voor klanten, worden beantwoord.
Voor wie is Klantgericht werken en kansen benutten interessant?

Voor de salarisadministrateur/-adviseur en de HRM-adviseur die te... meer op onze website

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)