Klantgericht werken en kansen benutten
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Zekerheid voor de salarisadministrateur biedt alleen de echte specialist. 2Xplain werkt uitsluitend voor salarisadministrateurs en geeft u niet alleen de zekerheid van actuele en correcte informatie, maar ook van wat deze in de praktijk voor u betekent.
Alle trainingen kunnen ook incompany worden verzorgd.
Duidelijkeid Tarieven zijn altijd echt all in, wat bij 2Xplain betekent: inclusief handout, consumpties, lunch. Voor leergangen én eendaagse cursussen en trainingen wordt bovendien een eerste klas treinretour of parkeerkaart gratis verstrekt.
Door signalen op te pikken uit contacten die je hebt met medewerkers of klanten, kunt u hun behoefte aan extra advies peilen en verkoopkansen creëren.
Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8.
”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”
Haal nieuwe kansen uit klantcontacten
In jouw huidige rol heb je regelmatig klantcontact waarin je focus ligt op het beantwoorden van vragen van al jouw klanten. Tijdens deze training leer je hoe je (telefonische) klantcontacten met nog meer waarde benut, voor jou zelf en voor jouw klant. Je leert hoe je de signalen die de klant met je deelt, op jouw…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zekerheid voor de salarisadministrateur biedt alleen de echte specialist. 2Xplain werkt uitsluitend voor salarisadministrateurs en geeft u niet alleen de zekerheid van actuele en correcte informatie, maar ook van wat deze in de praktijk voor u betekent.
Alle trainingen kunnen ook incompany worden verzorgd.
Duidelijkeid Tarieven zijn altijd echt all in, wat bij 2Xplain betekent: inclusief handout, consumpties, lunch. Voor leergangen én eendaagse cursussen en trainingen wordt bovendien een eerste klas treinretour of parkeerkaart gratis verstrekt.
Door signalen op te pikken uit contacten die je hebt met medewerkers of klanten, kunt u hun behoefte aan extra advies peilen en verkoopkansen creëren.
Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag
gemiddeld met een 8.
”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze
klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”
Haal nieuwe kansen uit klantcontacten
In jouw huidige rol heb je regelmatig klantcontact waarin je focus
ligt op het beantwoorden van vragen van al jouw klanten. Tijdens
deze training leer je hoe je (telefonische) klantcontacten met nog
meer waarde benut, voor jou zelf en voor jouw klant. Je leert hoe
je de signalen die de klant met je deelt, op jouw beurt kunt
benutten en/of delen met de collega’s die adviesgesprekken
voeren.
Waar voldoet een klantgericht gesprek zoal aan en hoe zet je jouw
klant centraal? Om welke inhoudelijke signalen gaat het? Wat zijn
de (latente) behoeften van de klanten? Hoe bewust ben je je van je
eigen gespreksvaardigheden tijdens een klantcontact? Dat en meer
zijn vragen die tijdens deze training speciaal voor professionals
die HR- en salarisactiviteiten verzorgen voor klanten, worden
beantwoord.
Voor wie is Klantgericht werken en kansen benutten interessant?
Voor de salarisadministrateur/-adviseur en de HRM-adviseur die
te... meer op onze website
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.