Customer Journey Mapping
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Nu inclusief een individuele coaching- / sparringsessie met de trainer.
Hoe zorg je ervoor dat een potentiële klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een bestaande klant later alsnog afhaakt? In deze training verdiep je je in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met je organisatie of product in contact? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. Je onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Deze training geeft jou dé handvatten voor het verbeteren van je klanttevredenheid en jouw digitale strategie:
- Krijg inzicht in de volledige klantreis en alle interacties
- Verbeter knelpunten en negat…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Nu inclusief een individuele coaching- / sparringsessie met de trainer.
Hoe zorg je ervoor dat een potentiële klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een bestaande klant later alsnog afhaakt? In deze training verdiep je je in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met je organisatie of product in contact? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. Je onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Deze training geeft jou dé handvatten voor het verbeteren van je klanttevredenheid en jouw digitale strategie:
- Krijg inzicht in de volledige klantreis en alle interacties
- Verbeter knelpunten en negatieve ervaringen
- Ontwikkel nieuwe ideeën op basis van échte klantinteractie
Een goed in kaart gebrachte customer journey creëert een helder overzicht van wat jouw klant ziet én hoe de digitale contactmomenten worden ervaren. Het verbeteren van de zwakke punten in de klantreis is namelijk een continu proces.
Wanneer moet je deze training volgen? Je wilt leren hoe gebruikers jouw producten en diensten ervaren, over een specifieke periode en over alle digitale contactmomenten.
Wat het oplevert:
- gedeelde visie met alle belanghebbenden
- een overzicht van alle interacties met de klant
- verhoogde klanttevredenheid
- inzicht in datapunten en activiteiten
Praktische sessie welke zorgt dat je direct resultaat heb na deze training.
Programma:
In deze training krijg je inzicht in de customer journey (klantreis) en nemen wij je mee in hoe je deze kunt optimaliseren. Ook weet je op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die je meer tevreden klanten oplevert. We gaan namelijk direct aan de slag met het uitwerken van een customer journey map. Dit zodat je direct inzicht en handvaten krijgt om de customer experience op alle contactmomenten te verbeteren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.