Leadgeneratie voor B2B

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

Leadgeneratie voor B2B

Adwise Academy B.V.
Logo van Adwise Academy B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Adwise Academy B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Google Meet
16 apr. 2024
30% korting
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 16 april 2024, 09:30-12:30, Google Meet
computer Online: Google Meet
2 jul. 2024
10% korting
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 2 juli 2024, 09:30-12:30, Google Meet

Beschrijving

๐—Ÿ๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ก๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ฑ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฏ ๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ถ๐—ด๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ผ๐—น๐—ด๐—ฒ๐—ป๐˜€ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—˜๐— ๐—˜๐—ฅ๐—–๐—˜๐Ÿญ๐Ÿฌ๐Ÿฌ!๐Ÿš€

Voor wie?

Leadgeneratie en groei zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden voor B2B-bedrijven. Maar hoe vind je die geschikte leads? Of weet je zeker welke middelen of kanalen je inzet om leads te genereren? Dan is deze training perfect voor jou.

Na het volgen van deze training weet je als geen ander hoe je als marketeer geschikte leads genereert. Maar ook als je bijvoorbeeld wel Marketing Qualified Leads genereert, leer je in deze training ook wat moet je dan doen om daar Sales Qualified Leads van te maken. Verder leer je ook welke tools en kanalen je kunt gebruiken voor het genereren van kw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Leadgeneratie, Telemarketing & telesales, Acquisitie, Basiskennis Sales en Solliciteren.

๐—Ÿ๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ก๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ฑ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฏ ๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ถ๐—ด๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ผ๐—น๐—ด๐—ฒ๐—ป๐˜€ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—˜๐— ๐—˜๐—ฅ๐—–๐—˜๐Ÿญ๐Ÿฌ๐Ÿฌ!๐Ÿš€

Voor wie?

Leadgeneratie en groei zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden voor B2B-bedrijven. Maar hoe vind je die geschikte leads? Of weet je zeker welke middelen of kanalen je inzet om leads te genereren? Dan is deze training perfect voor jou.

Na het volgen van deze training weet je als geen ander hoe je als marketeer geschikte leads genereert. Maar ook als je bijvoorbeeld wel Marketing Qualified Leads genereert, leer je in deze training ook wat moet je dan doen om daar Sales Qualified Leads van te maken. Verder leer je ook welke tools en kanalen je kunt gebruiken voor het genereren van kwalitatieve leads en waar je rekening mee moet houden bij het creรซren van content.

Deze training is het best geschikt voor marketeers met enige ervaring, omdat je meerdere digital marketing specialismen zult moeten inzetten. Met name content creatie, marketing automation, SEO, social media en online advertising.

Personaliseer je leerervaring: Jouw leerdoelen staan centraal. Geef ze aan ons door, zodat we de training op jou kunnen afstemmen!

Programma

In deze training ga je aan de slag met leadgeneratie voor B2B. Je gaan de slag met de volgende onderdelen

  • Waardepropositie
    • Vind je onderscheidend vermogen (BMC)
  • Doelgroep differentiatie
    • Met welke dimensies hou je rekening
    • Creรซer een buyer persona
    • Wat is een DMU
    • Het verschil tussen beslissers en beรฏnvloeders in de DMU
    • Vertical focus
  • Content
    • Aan welke voorwaarden moet je content voldoen?
    • Wat is het verschil tussen content voor korte en lange termijn campagnes 
  • Kanalen 
    • Op welke kanalen kun je waardevolle leads vinden?
    • Hoe zet je de verschillende kanalen in?
    • Hoe zet je account Based Marketing in?
  • Tooling
    • Hoe meet je resultaten op je website?
    • Hoe meet je de resultaten van je lopende campagnes?
    • Hoe richt jeje Marketing Automation tool in?
  • Korte-en lange termijn inbound marketing 
    • Wordt een autoriteit d.m.v. thought leadership campagnes
    • Activeer organisaties die momenteel in de markt zijn
    • Creรซer een constante stroom aan leads door gebruik te maken van inbound marketing
  • Partners
    • Hoe vind je de juiste partners om mee samen te werken?
    • Aan welke voorwaarden moeten je partners voldoen?
  • Cross functioneel
    • Hoe werk je samen met meerdere disciplines
  • Leadgeneratie
    • Wat is een MQL
    • Wat is een SQL
    • Breng alles samen en maak van een websitebezoeker een klant.

Resultaat

Na het volgen van deze training:

  • Weet je hoe jeje organisatie moet positioneren in de markt, waarmee je onderscheidend bent t.o.v. je concurrent;
  • Ben je in staat om een constante stroom aan waardevolle leads te genereren op de korte- en lange termijn;
  •  Ben je in staat om je doelgroep in kaart te brengen en onder te verdelen in een DMU;
  • Weet je relevante content te creรซeren die aansluit bij de behoefte van een DMU;
  • Weet je over meerdere disciplines in je organisatie heen , samen te werken om leads te genereren;
  • Weet je welke tools je kunt gebruiken in het genereren van leads;
  • Ben je in het bezit van het certificaat 'Leadgeneratie voor B2B'

Maatschappelijke impact

Digitalisering is een belangrijke aanjager voor economische groei voor Nederland. Daarnaast speelt digitale innovatie een belangrijke rol bij het oplossen van belangrijke maatschappelijke vraagstukken, zoals het betaalbaar en toegankelijk houden van de zorg, onze veiligheid en de energietransitie.
Nederland kent negen topsectoren - sectoren waar onderzoekscentra en het bedrijfsleven wereldwijd in willen uitblinken - waaronder de Creative Industrie. De rode draad voor alle topsectoren is technologie en innovatie. Geen sector of bedrijf kan hier nog zonder. 
Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden en verandert de manier waarop we leven en werken. Om de sterke internationale positie van Nederland in digitale innovatie vast te houden en te verbeteren, heeft Nederland meer digitaal vaardige professionals en tech-geschoolden nodig. Er is namelijk sprake van een substantieel en structureel tekort aan digital brains in ons land.

Adwise Academy helpt bedrijven,organisaties en professionals een blijvende voorsprong op te bouwen in de digitale transformatie. Met game-changing opleidingen voor digital marketing en innovatie, maar ook met persoonlijke ontwikkelingstrajecten, en traineeships.
Zo heeft Adwise Academy met het Development Traineeship diverse professionals omgeschoold tot softwareontwikkelaars, met baangarantie. Bovendien zijn wij sparrings- en ontwikkelpartner van bedrijven en organisaties รฉn professionals die future proof willen zijn en blijven. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest โ‚ฌ 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)