Training: Recruitment strategie, Candidate journey & Business case
Startdata en plaatsen
computer Online: Google Meet 7 nov. 2023 tot 14 nov. 2023Toon rooster event 7 november 2023, 09:30-12:30, Google Meet event 14 november 2023, 09:30-12:30, Google Meet |
Beschrijving
đđŽđŽđ đˇđ˛ đŧđŊđšđ˛đļđąđ˛đģ đąđŧđŧđŋ đ¯đ˛đđđ˛ đŧđŊđšđ˛đļđąđ˛đŋ đđŽđģ đĄđ˛đąđ˛đŋđšđŽđģđą đŽđŦđŽđ¯ đļđģ đąđļđ´đļđđŽđš đēđŽđŋđ¸đ˛đđļđģđ´ đđŧđšđ´đ˛đģđ đąđ˛ đđ đđĨđđđđŦđŦ!đ
Voor wie?
De training is geschikt voor: Recruiters, intercedenten, HR-medewerkers /-marketeers. Maar ook als je momenteel een andere functie hebt, maar een switch wilt maken naar recruitment.
Ook voor de traditionele recruiter die wil leren over modern, digitaal werven van mensen.
Programma deel 1
In dit eerste dagdeel ga je aan de slag met de volgende onderdelen:Â
- Kennismaken met digital recruitment;
- Trends & ontwikkelingen binnen digital recruitment;
- Ontwikkelen van een digital recruitment strategie;
- Het bereiken van de juiste doelgroepen;
- De candidate journey van jouw doelgroepen. …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
đđŽđŽđ đˇđ˛ đŧđŊđšđ˛đļđąđ˛đģ đąđŧđŧđŋ đ¯đ˛đđđ˛ đŧđŊđšđ˛đļđąđ˛đŋ đđŽđģ đĄđ˛đąđ˛đŋđšđŽđģđą đŽđŦđŽđ¯ đļđģ đąđļđ´đļđđŽđš đēđŽđŋđ¸đ˛đđļđģđ´ đđŧđšđ´đ˛đģđ đąđ˛ đđ đđĨđđđđŦđŦ!đ
Voor wie?
De training is geschikt voor: Recruiters, intercedenten,
HR-medewerkers /-marketeers. Maar ook als je momenteel een andere
functie hebt, maar een switch wilt maken naar recruitment.
Ook voor de traditionele recruiter die wil leren over modern,
digitaal werven van mensen.
Programma deel 1
In dit eerste dagdeel ga je aan de slag met de volgende onderdelen:
- Kennismaken met digital recruitment;
- Trends & ontwikkelingen binnen digital recruitment;
- Ontwikkelen van een digital recruitment strategie;
- Het bereiken van de juiste doelgroepen;
- De candidate journey van jouw doelgroepen.
Resultaat
Na het volgen van deze training:
- Weet je waar een digital recruitment strategie aan moet voldoen;
- Weet je wat het See-Think-Do-Care model is en hoe je het toepast;
- Weet je hoe je doelgroepschetsen en candidate journeys opstelt;
- Weet je hoe je tot een optimale 'middelenmix' komt per fase in de candidate journey;
- Weet je wat de laatste trends en ontwikkelingen zijn;
- Weet je hoe de toekomst van digital recruitment er mogelijk uit gaat zien.
Programma deel 2
In het tweede dagdeel ga je de verdieping in om wat je geleerd hebt in het eerste deel. De onderdelen die aan bod komen zijn:
- Welke kanalen zijn er;
- Hoe onderzoek en bepaal je de potentie van kanalen?;
- Welke kanalen zijn interessant voor jouw doelgroep en doelstellingen);
- Hoe bepaal je de ideale mix aan kanalen op basis van beschikbaar budget?;
- Hoe vertaal je de recruitment strategie, kanalenmix en budgetten door naar een passende business case.
Resultaat
Na het volgen van deze training:
- Weet je hoe je zelf kan onderzoeken en bepalen welke kanalen het best passen bij jouw doelgroep en doelstellingen;
- Kun je op basis van inzichten per kanaal een selectie maken in de ideale mix van kanalen binnen het beschikbare budget;
- Kun je de recruitment strategie en kanalen mix doorvertalen naar een business case;
- Heb je een basis ontwikkeld voor het starten met online recruitment campagnes.
Maatschappelijke impact
Digitalisering is een belangrijke aanjager voor economische
groei voor Nederland. Daarnaast speelt digitale innovatie een
belangrijke rol bij het oplossen van belangrijke maatschappelijke
vraagstukken, zoals het betaalbaar en toegankelijk houden van de
zorg, onze veiligheid en de energietransitie.
Nederland kent negen topsectoren - sectoren waar onderzoekscentra
en het bedrijfsleven wereldwijd in willen uitblinken - waaronder de
Creative Industrie. De rode draad voor alle topsectoren is
technologie en innovatie. Geen sector of bedrijf kan hier nog
zonder.
Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden en verandert de manier
waarop we leven en werken. Om de sterke internationale positie van
Nederland in digitale innovatie vast te houden en te verbeteren,
heeft Nederland meer digitaal vaardige professionals en
tech-geschoolden nodig. Er is namelijk sprake van een substantieel
en structureel tekort aan digital brains in ons
land.
Adwise Academy helpt bedrijven,organisaties en professionals een
blijvende voorsprong op te bouwen in de digitale transformatie. Met
game-changing opleidingen voor digital marketing en innovatie, maar
ook met persoonlijke ontwikkelingstrajecten, en traineeships.
Zo heeft Adwise Academy met het Development Traineeship diverse
professionals omgeschoold tot softwareontwikkelaars, met
baangarantie. Bovendien zijn wij sparrings- en ontwikkelpartner van
bedrijven en organisaties Ên professionals die future proof willen
zijn en blijven.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest âŦ 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.