Training: Recruitment strategie, Candidate journey & Business case

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

Training: Recruitment strategie, Candidate journey & Business case

Adwise Academy B.V.
Logo van Adwise Academy B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Adwise Academy B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Google Meet
7 nov. 2023 tot 14 nov. 2023
Toon rooster
event 7 november 2023, 09:30-12:30, Google Meet
event 14 november 2023, 09:30-12:30, Google Meet

Beschrijving

𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 đ—ŧđ—Ŋ𝗹𝗲đ—ļ𝗱𝗲đ—ģ 𝗱đ—ŧđ—ŧđ—ŋ đ—¯đ—˛đ˜€đ˜đ—˛ đ—ŧđ—Ŋ𝗹𝗲đ—ļ𝗱𝗲đ—ŋ 𝘃𝗮đ—ģ 𝗡𝗲𝗱𝗲đ—ŋ𝗹𝗮đ—ģ𝗱 𝟮đŸŦđŸŽđŸ¯ đ—ļđ—ģ 𝗱đ—ļ𝗴đ—ļ𝘁𝗮𝗹 đ—ē𝗮đ—ŋ𝗸𝗲𝘁đ—ļđ—ģ𝗴 𝘃đ—ŧ𝗹𝗴𝗲đ—ģ𝘀 𝗱𝗲 𝗘𝗠𝗘đ—Ĩ𝗖𝗘𝟭đŸŦđŸŦ!🚀

Voor wie?

De training is geschikt voor: Recruiters, intercedenten, HR-medewerkers /-marketeers. Maar ook als je momenteel een andere functie hebt, maar een switch wilt maken naar recruitment.
Ook voor de traditionele recruiter die wil leren over modern, digitaal werven van mensen.

Programma deel 1

In dit eerste dagdeel ga je aan de slag met de volgende onderdelen: 

  • Kennismaken met digital recruitment;
  • Trends & ontwikkelingen binnen digital recruitment;
  • Ontwikkelen van een digital recruitment strategie;
  • Het bereiken van de juiste doelgroepen;
  • De candidate journey van jouw doelgroepen.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business Case Management, Recruitment, Management Algemeen, Projectmanagement en Casemanagement.

𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 đ—ŧđ—Ŋ𝗹𝗲đ—ļ𝗱𝗲đ—ģ 𝗱đ—ŧđ—ŧđ—ŋ đ—¯đ—˛đ˜€đ˜đ—˛ đ—ŧđ—Ŋ𝗹𝗲đ—ļ𝗱𝗲đ—ŋ 𝘃𝗮đ—ģ 𝗡𝗲𝗱𝗲đ—ŋ𝗹𝗮đ—ģ𝗱 𝟮đŸŦđŸŽđŸ¯ đ—ļđ—ģ 𝗱đ—ļ𝗴đ—ļ𝘁𝗮𝗹 đ—ē𝗮đ—ŋ𝗸𝗲𝘁đ—ļđ—ģ𝗴 𝘃đ—ŧ𝗹𝗴𝗲đ—ģ𝘀 𝗱𝗲 𝗘𝗠𝗘đ—Ĩ𝗖𝗘𝟭đŸŦđŸŦ!🚀

Voor wie?

De training is geschikt voor: Recruiters, intercedenten, HR-medewerkers /-marketeers. Maar ook als je momenteel een andere functie hebt, maar een switch wilt maken naar recruitment.
Ook voor de traditionele recruiter die wil leren over modern, digitaal werven van mensen.

Programma deel 1

In dit eerste dagdeel ga je aan de slag met de volgende onderdelen: 

  • Kennismaken met digital recruitment;
  • Trends & ontwikkelingen binnen digital recruitment;
  • Ontwikkelen van een digital recruitment strategie;
  • Het bereiken van de juiste doelgroepen;
  • De candidate journey van jouw doelgroepen.

Resultaat

Na het volgen van deze training:

  • Weet je waar een digital recruitment strategie aan moet voldoen;
  • Weet je wat het See-Think-Do-Care model is en hoe je het toepast;
  • Weet je hoe je doelgroepschetsen en candidate journeys opstelt;
  • Weet je hoe je tot een optimale 'middelenmix' komt per fase in de candidate journey;
  • Weet je wat de laatste trends en ontwikkelingen zijn;
  • Weet je hoe de toekomst van digital recruitment er mogelijk uit gaat zien.

Programma deel 2

In het tweede dagdeel ga je de verdieping in om wat je geleerd hebt in het eerste deel. De onderdelen die aan bod komen zijn:

  • Welke kanalen zijn er;
  • Hoe onderzoek en bepaal je de potentie van kanalen?;
  • Welke kanalen zijn interessant voor jouw doelgroep en doelstellingen);
  • Hoe bepaal je de ideale mix aan kanalen op basis van beschikbaar budget?;
  • Hoe vertaal je de recruitment strategie, kanalenmix en budgetten door naar een passende business case.

Resultaat

Na het volgen van deze training:

  • Weet je hoe je zelf kan onderzoeken en bepalen welke kanalen het best passen bij jouw doelgroep en doelstellingen;
  • Kun je op basis van inzichten per kanaal een selectie maken in de ideale mix van kanalen binnen het beschikbare budget;
  • Kun je de recruitment strategie en kanalen mix doorvertalen naar een business case;
  • Heb je een basis ontwikkeld voor het starten met online recruitment campagnes.

Maatschappelijke impact

Digitalisering is een belangrijke aanjager voor economische groei voor Nederland. Daarnaast speelt digitale innovatie een belangrijke rol bij het oplossen van belangrijke maatschappelijke vraagstukken, zoals het betaalbaar en toegankelijk houden van de zorg, onze veiligheid en de energietransitie.
Nederland kent negen topsectoren - sectoren waar onderzoekscentra en het bedrijfsleven wereldwijd in willen uitblinken - waaronder de Creative Industrie. De rode draad voor alle topsectoren is technologie en innovatie. Geen sector of bedrijf kan hier nog zonder. 
Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden en verandert de manier waarop we leven en werken. Om de sterke internationale positie van Nederland in digitale innovatie vast te houden en te verbeteren, heeft Nederland meer digitaal vaardige professionals en tech-geschoolden nodig. Er is namelijk sprake van een substantieel en structureel tekort aan digital brains in ons land.

Adwise Academy helpt bedrijven,organisaties en professionals een blijvende voorsprong op te bouwen in de digitale transformatie. Met game-changing opleidingen voor digital marketing en innovatie, maar ook met persoonlijke ontwikkelingstrajecten, en traineeships.
Zo heeft Adwise Academy met het Development Traineeship diverse professionals omgeschoold tot softwareontwikkelaars, met baangarantie. Bovendien zijn wij sparrings- en ontwikkelpartner van bedrijven en organisaties Ên professionals die future proof willen zijn en blijven. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest â‚Ŧ 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)