star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 100.000 onafhankelijke ervaringen.

26 Service management trainingen, cursussen & opleidingen

check_box_outline_blank

USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een u…

Logo van Inform-IT
Niet Goed Geld Terug

Wie een succes wil maken van ITIL (v3 of 4), ASL, BiSL, of enige andere set van practices (ISO27001, NEN7510, ISO41000, COBIT, etc.), heeft…

check_box_outline_blank

ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen op de laatste dag verplicht!) (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeWoensdag 24 februari 2021 in Amsterdam of virtueel / live online en 4 andere datums

Inhoud van de trainingITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Manage…

check_box_outline_blank

Professional Cloud Service Manager [GKPCSM]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
computerOnline: maandag 22 februari 2021 en 2 andere datums
placeOp locatie: maandag 1 november 2021 in Nieuwegein (Iepenhoeve 5)

OVERVIEW In an increasingly interconnected and complex IT environment, IT management is under pressure to deliver more agile IT services an…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Auditor in IT Service Management (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
Startgarantie
placeFebruari 2021 in Amsterdam of virtueel / live online en 4 andere datums

Inhoud van deze 3 daagse training: Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit). Kennis en technieken voor leveranciersaudi…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Foundation (Kwaliteit, Service Management) (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
Startgarantie
placeFebruari 2021 in Amsterdam of virtueel / live online en 4 andere datums

ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000 U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situ…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Associate Bridge in IT Service Management (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
Startgarantie
placeFebruari 2021 in Amsterdam of virtueel / live online en 4 andere datums

De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activitei…

check_box_outline_blank

Universeel Service Management (USM) Beyond ITIL inclusief examen voucher

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: dinsdag 2 februari 2021 en 1 andere datum

Korte beschrijving: Hoe richt je op eenvoudige wijze een organisatie in met 5 processen en 8 workflows. Ideaal om alle neuzen in dezelfde r…

check_box_outline_blank

CCC Professional Cloud Service Manager including exam voucher - (English spoken)

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: maandag 17 mei 2021
placeOp locatie: maandag 13 september 2021 in 3543 KA Utrecht en 1 andere datum

Korte beschrijving: This 3-day training enables learners to design, deliver and manage Cloud services. It provides a hands-on, practical ap…

check_box_outline_blank

Masterclass Service Management

Logo van IT Management Group
placeOp locatie: woensdag 26 mei 2021 in Amsterdam en 4 andere datums
computerOnline: woensdag 26 mei 2021 en 5 andere regio's

Masterclass Servicemanagement Deze masterclass Service Management is bedoeld voor diegenen die al enige kennis hebben van IT beheer en func…

check_box_outline_blank

ISM Foundation

Logo van IT Management Group
placeOp locatie: maandag 25 januari 2021 in Amsterdam en 14 andere datums
computerOnline: maandag 25 januari 2021 en 2 andere datums

ISM Foundation ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. …

check_box_outline_blank

Masterclass SLA-revisie voor betere kwaliteit van ICT service management

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Wie op internet gaat zoeken vindt honderden voorbeelden van service level agreements (SLA’s). Maar welke daarvan past nou bij uw eigen orga…

check_box_outline_blank

De USM-methode, het standaard management systeem voor IT service management en andere dienstverleners

Logo van Inform-IT

De USM-methode is de standaard managementmethode voor serviceorganisaties, ongeacht hun taakgebied. USM wordt beheerd door de Stichting SUR…

check_box_outline_blank

USM Foundation examen voor IT service management

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Inform-IT is de aangewezen examenorganisatie voor USM-examens. U kunt examen afleggen via open inschrijving examens of via in-house examens…

check_box_outline_blank

Een standaard service management systeem voor betere prestaties in Facility Management

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Klantafspraken, SLA’s, leveranciersmanagement, IFM/OneFM, KPI-rapportages: het zijn allemaal ‘symptomen’ van uw facilitaire dienstverlening…

check_box_outline_blank

Masterclass IT Service Management als Lean aanpak voor betere organisatie en kwaliteit

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

De Masterclass Servicemanagement behandelt het vakgebied 'dienstverlening' vanuit het perspectief van het managementsysteem: "de set samenh…