Advanced Google Analytics 4 (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 2 dec. 2024 tot 8 jan. 2025Toon rooster event 2 december 2024, 09:30-16:30, Online, Advanced Google Analytics 4 event 8 januari 2025, 09:30-11:30, Online, Online terugkomsessie |
placeOnline 4 feb. 2025 tot 4 mrt. 2025Toon rooster event 4 februari 2025, 09:30-16:30, Online, Advanced Google Analytics 4 event 4 maart 2025, 09:30-11:30, Online, Online terugkomsessie |
placeOnline 23 apr. 2025 tot 21 mei. 2025Toon rooster event 23 april 2025, 09:30-16:30, Online, Advanced Google Analytics 4 event 21 mei 2025, 09:30-11:30, Online, Online terugkomsessie |
placeOnline 20 jun. 2025 tot 4 jul. 2025Toon rooster event 20 juni 2025, 09:30-16:30, Online, Advanced Google Analytics 4 event 4 juli 2025, 09:30-11:30, Online, Online terugkomsessie |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving:
Inmiddels beheersen steeds meer marketeers de basis van Google Analytics 4. Met deze training zet je de volgende stap. Na de training ben je in staat je website en campagnes beter meetbaar te maken en betere inzichten uit deze data te halen. Met cross device analyses en heldere rapporten en funnelverkenningen ontdek je kansen en weet je deze door te vertalen naar concrete verbeterpunten.
Doel: - Weet je hoe je meer gebeurtenissen kunt doormeten met Google Tag Manager, - Kun je betere rapporten en funnels bouwen die passen bij je doelen, - Kun je interessante doelgroepen en segmenten maken, - Ben je in staat de prestaties van je website, app of campagne cross devic…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving:
Inmiddels beheersen steeds meer marketeers de basis van Google
Analytics 4. Met deze training zet je de volgende stap. Na de
training ben je in staat je website en campagnes beter meetbaar te
maken en betere inzichten uit deze data te halen. Met cross device
analyses en heldere rapporten en funnelverkenningen ontdek je
kansen en weet je deze door te vertalen naar concrete
verbeterpunten.
Doel: - Weet je hoe je meer gebeurtenissen kunt doormeten met Google Tag Manager, - Kun je betere rapporten en funnels bouwen die passen bij je doelen, - Kun je interessante doelgroepen en segmenten maken, - Ben je in staat de prestaties van je website, app of campagne cross device te analyseren, - Weet je hoe je inzichten haalt uit de rapporten en deze door te vertalen naar concrete verbeterpunten
Doelgroep:
Voor marketingprofessionals die al werken met Google Analytics 4 en
de volgende stap in analyses en rapporten willen zetten.
Vooropleiding:
Je beschikt over een basiskennis van GA4 en wilt nog meer data
meetbaar maken en er waardevolle inzichten uithalen.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.