B2B Marketing & Sales Management (korte opleiding) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 7 november 2023, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie event 7 november 2023, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 13 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 14 november 2023, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement event 21 november 2023, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing event 5 december 2023, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing event 12 december 2023, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation event 12 december 2023, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 19 december 2023, 13:00-16:00, Online, Reservecollege event 19 december 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 19 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 19 maart 2024, 18:00-21:30, Online, B2B Marketing & sales strategie event 26 maart 2024, 18:30-21:30, Online, Klantwaardemanagement event 28 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 2 april 2024, 18:30-21:30, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 16 april 2024, 18:30-21:30, Online, B2B online marketing event 21 mei 2024, 18:30-21:30, Online, Lead management en account based marketing event 28 mei 2024, 18:30-21:30, Online, CRM en marketing automation event 4 juni 2024, 18:30-21:30, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 10 juni 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 11 juni 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 11 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 11 april 2024, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie event 11 april 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 17 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 18 april 2024, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement event 25 april 2024, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing event 23 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing event 30 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 30 mei 2024, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation event 6 juni 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 6 juni 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving: Wil jij marketing en sales beter laten samenwerken? En wil jij zelf door nieuwe kennis onderdeel zijn van deze verandering? Met de korte opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je marketing en sales verbindt. Nieuwe inspiratie en praktische inzichten zet je direct om in een integraal actieplan.
Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal je welke klanten meer of minder verkoopinspanning verdienen, - Kan je een digital of omnichannel marketing strategie uitwerken, - Weet je hoe je de salesfunnel en bijbehorende strategie inricht op verschillende buyer persona’s, - Ben je up-to-date met de…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving: Wil jij marketing en sales beter laten samenwerken? En wil jij zelf door nieuwe kennis onderdeel zijn van deze verandering? Met de korte opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je marketing en sales verbindt. Nieuwe inspiratie en praktische inzichten zet je direct om in een integraal actieplan.
Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal je welke klanten meer of minder verkoopinspanning verdienen, - Kan je een digital of omnichannel marketing strategie uitwerken, - Weet je hoe je de salesfunnel en bijbehorende strategie inricht op verschillende buyer persona’s, - Ben je up-to-date met de belangrijkste ontwikkelingen binnen het vakgebied
Doelgroep: Voor B2B marketing en/of sales professionals die opzoek zijn naar een compacte B2B opleiding waarbij je leert om een integrale marketing en sales aanpak te creëren.
Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.