B2B Marketing & Sales Management (korte opleiding) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

B2B Marketing & Sales Management (korte opleiding) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
11 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 11 april 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 11 april 2024, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 17 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 18 april 2024, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement
event 25 april 2024, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing
event 23 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing
event 30 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 30 mei 2024, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation
event 6 juni 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 6 juni 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Klantwaardemanagement
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Online, B2B online marketing
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Online, CRM en marketing automation
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Online, Lead management en account based marketing
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 14 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
16 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 16 oktober 2024, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 16 oktober 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 4 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 6 november 2024, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement
event 13 november 2024, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing
event 27 november 2024, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing
event 4 december 2024, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation
event 4 december 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 11 december 2024, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Omschrijving: Wil jij marketing en sales beter laten samenwerken? En wil jij zelf door nieuwe kennis onderdeel zijn van deze verandering? Met de korte opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je marketing en sales verbindt. Nieuwe inspiratie en praktische inzichten zet je direct om in een integraal actieplan.

Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal je welke klanten meer of minder verkoopinspanning verdienen, - Kan je een digital of omnichannel marketing strategie uitwerken, - Weet je hoe je de salesfunnel en bijbehorende strategie inricht op verschillende buyer persona’s, - Ben je up-to-date met de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, B2B sales, Sales management, Sales Training en Marketing en Sales.

Omschrijving:

Omschrijving: Wil jij marketing en sales beter laten samenwerken? En wil jij zelf door nieuwe kennis onderdeel zijn van deze verandering? Met de korte opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je marketing en sales verbindt. Nieuwe inspiratie en praktische inzichten zet je direct om in een integraal actieplan.

Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal je welke klanten meer of minder verkoopinspanning verdienen, - Kan je een digital of omnichannel marketing strategie uitwerken, - Weet je hoe je de salesfunnel en bijbehorende strategie inricht op verschillende buyer persona’s, - Ben je up-to-date met de belangrijkste ontwikkelingen binnen het vakgebied

Doelgroep: Voor B2B marketing en/of sales professionals die opzoek zijn naar een compacte B2B opleiding waarbij je leert om een integrale marketing en sales aanpak te creëren.

Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)