B2B Marketing & Sales Management (korte opleiding) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 29 sep. 2022 tot 19 jan. 2023Toon rooster event 29 september 2022, 18:00-21:30, Online, B2B Marketing & sales strategie event 6 oktober 2022, 18:30-21:30, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 10 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Online, Klantwaardemanagement event 10 november 2022, 18:30-21:30, Online, B2B online marketing event 8 december 2022, 18:30-21:30, Online, Lead management en account based marketing event 15 december 2022, 18:30-21:30, Online, CRM en marketing automation event 12 januari 2023, 18:30-21:30, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 16 januari 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 19 januari 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege |
placeOnline 8 nov. 2022 tot 20 dec. 2022Toon rooster event 8 november 2022, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie event 8 november 2022, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 15 november 2022, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement event 22 november 2022, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing event 6 december 2022, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing event 13 december 2022, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 13 december 2022, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation event 20 december 2022, 13:00-16:00, Online, Reservecollege event 20 december 2022, 09:00-12:00, Online, Reservecollege |
Beschrijving
Omschrijving:
Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.
Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in marketing en sales. In de korte opleiding B2B Marketing & Sales Management ontwikkel je naast kennis een eig…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.
Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook
aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in
marketing en sales. In de korte opleiding B2B Marketing & Sales
Management ontwikkel je naast kennis een eigen B2B marketing &
sales visie en plan van aanpak waarmee je zowel het resultaat als
de klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger niveau
tilt.
Doelgroep:
De korte opleiding B2B Marketing & Sales Management is bedoeld
voor marketing- en salesprofessionals die willen groeien en de
laatste kennis op het gebied van B2B marketing en sales eigen
willen maken, zoals account- en sales managers, product managers,
marketeers en commercieel medewerkers.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.