B2B Marketing & Sales Management (post-HBO) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

B2B Marketing & Sales Management (post-HBO) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 181 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Klantwaardemanagement
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Merken in B2B
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Online, B2B online marketing
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Online, Content en social media in B2B
event 19 november 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Online, Linkedin voor marketing en sales
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Online, CRM en marketing automation
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Online, Lead management en account based marketing
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 14 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
16 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 16 oktober 2024, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 16 oktober 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 4 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 6 november 2024, 13:00-16:00, Online, Merken in B2B
event 6 november 2024, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement
event 13 november 2024, 13:00-16:00, Online, Content en social media in B2B
event 13 november 2024, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing
event 20 november 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 27 november 2024, 09:00-12:00, Online, Linkedin voor marketing en sales
event 27 november 2024, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing
event 4 december 2024, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation
event 4 december 2024, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 11 december 2024, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Omschrijving: Ook binnen B2B wordt de customer journey steeds complexer door de toename van digitale kanalen. Daarnaast heb je steeds vaker een geïntegreerde aanpak van marketing, sales en services nodig. Tijdens de post-hbo opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je met jouw marketing & sales strategie impact maakt binnen jouw organisatie. Jouw nieuwe kennis en inzichten zet je om in acties. Daarnaast weet je hoe marketing en sales elkaar beter kunnen begrijpen om beter samen te werken. Hiermee lever je een positieve bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen.

Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, B2B sales, Sales management, Sales Training en Marketing en Sales.

Omschrijving:

Omschrijving: Ook binnen B2B wordt de customer journey steeds complexer door de toename van digitale kanalen. Daarnaast heb je steeds vaker een geïntegreerde aanpak van marketing, sales en services nodig. Tijdens de post-hbo opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je met jouw marketing & sales strategie impact maakt binnen jouw organisatie. Jouw nieuwe kennis en inzichten zet je om in acties. Daarnaast weet je hoe marketing en sales elkaar beter kunnen begrijpen om beter samen te werken. Hiermee lever je een positieve bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen.

Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal je welke klanten meer of minder verkoopinspanning verdienen, - Breng je sales en marketing in lijn met de merkidentiteit en weet je hoe branding bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen, - Kan je een digital of omnichannel marketingstrategie uitwerken, waarbij je LinkedIn strategisch inzet en een contentstrategie over kanalen heen bepaald, - Weet je hoe je de salesfunnel en bijbehorende strategie inricht op verschillende buyer persona’s

Doelgroep: Ben jij een marketing en/of sales professional binnen B2B? En wil je met relevante kennis over o.a. digitale kanalen en een betere samenwerking tussen marketing en sales meer impact maken? Dan past deze opleiding bij jou. Doordat je zowel met marketing als sales professionals in de groep zit, leer je elkaars taal te spreken.

Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)