B2B Marketing & Sales Management (post-HBO) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

B2B Marketing & Sales Management (post-HBO) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 168 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
29 sep. 2022 tot 19 jan. 2023
Toon rooster
event 29 september 2022, 18:00-21:30, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 6 oktober 2022, 18:30-21:30, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 10 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Online, Klantwaardemanagement
event 3 november 2022, 18:30-21:30, Online, Merken in B2B
event 10 november 2022, 18:30-21:30, Online, B2B online marketing
event 17 november 2022, 18:30-21:30, Online, Content en social media in B2B
event 25 november 2022, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 1 december 2022, 18:30-21:30, Online, Linkedin voor marketing en sales
event 8 december 2022, 18:30-21:30, Online, Lead management en account based marketing
event 15 december 2022, 18:30-21:30, Online, CRM en marketing automation
event 12 januari 2023, 18:30-21:30, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 16 januari 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege
event 19 januari 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege
placeOnline
8 nov. 2022 tot 20 dec. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie
event 8 november 2022, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 15 november 2022, 13:00-16:00, Online, Merken in B2B
event 15 november 2022, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement
event 22 november 2022, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing
event 22 november 2022, 13:00-16:00, Online, Content en social media in B2B
event 29 november 2022, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing
event 6 december 2022, 09:00-12:00, Online, Linkedin voor marketing en sales
event 13 december 2022, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation
event 13 december 2022, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Online, Reservecollege
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Online, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.

Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in marketing en sales. In de post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management ontwikkel je naast kennis een …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, B2B sales, Sales management, Sales Training en Marketing en Sales.

Omschrijving:

Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.

Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in marketing en sales. In de post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management ontwikkel je naast kennis een eigen B2B marketing & sales visie en plan van aanpak waarmee je zowel het resultaat als de klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger niveau tilt.

Doelgroep:
De post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management is bedoeld voor marketing- en salesprofessionals die willen groeien en de laatste kennis op het gebied van B2B marketing en sales eigen willen maken, zoals account- en sales managers, product managers, marketeers en commercieel medewerkers.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)