B2B online marketing (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 11 dec. 2023 tot 18 dec. 2023Toon rooster event 11 december 2023, 09:30-16:30, Online, B2B Digital marketing strategie event 18 december 2023, 09:30-16:30, Online, B2B Campagne ontwikkeling |
placeOnline 31 jan. 2024 tot 7 feb. 2024Toon rooster event 31 januari 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Digital marketing strategie event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Campagne ontwikkeling |
placeOnline 19 apr. 2024 tot 26 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Digital marketing strategie event 26 april 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Campagne ontwikkeling |
placeOnline 10 jun. 2024 tot 17 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Digital marketing strategie event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Campagne ontwikkeling |
Beschrijving
Omschrijving
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.
Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.
Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal ren…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.
Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in
het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot
ambassadeur.
Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online
marketing traject van lead generation tot het converteren van leads
naar klanten willen doorlopen, om optimaal rendement te halen uit
e-business. Veel voorkomende functies bij de training zijn:
marketing experts, marketing managers, e-commerce managers, online
specialisten, communicatie adviseurs en sales professionals.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je al aardig
wat ervaring hebt in het marketing vak.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.