Marketing Automation (korte opleiding)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 13 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege |
placeCapelle aan den IJssel 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 13 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege |
placeEindhoven 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 13 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege |
placeLeusden 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 13 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 13 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege |
placeZwolle 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 13 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege |
placeAmsterdam 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 10 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 10 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 17 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 8 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 15 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege |
placeLeusden 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 10 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 10 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 17 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 8 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 10 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 10 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 17 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 8 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 15 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege |
Beschrijving
Omschrijving:
Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?
Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?
Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met
marketing automation je klanten stap voor stap door de customer
journey kunt leiden.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals
die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing
automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je
huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in
praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing
automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding
Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor
jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.