Marketing Automation (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 177 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 april 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 april 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 23 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 april 2024, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2024, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 april 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 april 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 23 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business-To-Consumer, Campagne management, Marketing Automation, Marketingstrategie en Marketing management.

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)