Marketing Automation (korte opleiding)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeEindhoven 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeZwolle 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 april 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 april 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 23 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 april 2024, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 23 april 2024, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 april 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 april 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 23 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 4 juli 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?
Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?
Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met
marketing automation je klanten stap voor stap door de customer
journey kunt leiden.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals
die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing
automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je
huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in
praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing
automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding
Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor
jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.