Marketing Automation (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 168 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 15 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 15 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 15 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 15 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 15 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 15 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business-To-Consumer, Marketing Automation, Campagne management, Marketingstrategie en Marketing management.

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)