Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 169 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
8 nov. 2022 tot 17 nov. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context
event 8 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning
event 8 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Klantwaarde management strategie
event 9 november 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, CX & technology
event 9 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey
event 9 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 10 november 2022, 18:30-20:30, Amsterdam, Reservecollege
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience
event 16 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation
event 16 november 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, De business case van CX
event 16 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap
event 17 november 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case
placeLeusden
8 nov. 2022 tot 17 nov. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Klantwaarde management strategie
event 8 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning
event 8 november 2022, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context
event 9 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 9 november 2022, 09:30-11:30, Leusden, CX & technology
event 9 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey
event 10 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design
event 10 november 2022, 18:30-20:30, Leusden, Reservecollege
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience
event 16 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap
event 16 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, Customer Centric Transformation
event 16 november 2022, 09:30-11:30, Leusden, De business case van CX
event 17 november 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case
placeUtrecht
8 nov. 2022 tot 17 nov. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Klantwaarde management strategie
event 8 november 2022, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context
event 8 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning
event 9 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey
event 9 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 9 november 2022, 09:30-11:30, Utrecht, CX & technology
event 10 november 2022, 18:30-20:30, Utrecht, Reservecollege
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience
event 16 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Leiderschap
event 16 november 2022, 09:30-11:30, Utrecht, De business case van CX
event 16 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Customer Centric Transformation
event 17 november 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case
placeAmsterdam
9 mrt. 2023 tot 24 mrt. 2023
Toon rooster
event 9 maart 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning
event 9 maart 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Klantwaarde management strategie
event 9 maart 2023, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context
event 10 maart 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey
event 10 maart 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 10 maart 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, CX & technology
event 16 maart 2023, 18:30-20:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 maart 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design
event 16 maart 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience
event 16 maart 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 17 maart 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap
event 17 maart 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation
event 17 maart 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, De business case van CX
event 24 maart 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case
placeLeusden
9 mrt. 2023 tot 24 mrt. 2023
Toon rooster
event 9 maart 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context
event 9 maart 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning
event 9 maart 2023, 15:00-17:00, Leusden, Klantwaarde management strategie
event 10 maart 2023, 09:30-11:30, Leusden, CX & technology
event 10 maart 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey
event 10 maart 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 16 maart 2023, 09:30-11:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 16 maart 2023, 15:00-17:00, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design
event 16 maart 2023, 18:30-20:30, Leusden, Reservecollege
event 16 maart 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience
event 17 maart 2023, 12:30-14:30, Leusden, Customer Centric Transformation
event 17 maart 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap
event 17 maart 2023, 09:30-11:30, Leusden, De business case van CX
event 24 maart 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag
placeUtrecht
9 mrt. 2023 tot 24 mrt. 2023
Toon rooster
event 9 maart 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Klantwaarde management strategie
event 9 maart 2023, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context
event 9 maart 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning
event 10 maart 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey
event 10 maart 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 10 maart 2023, 09:30-11:30, Utrecht, CX & technology
event 16 maart 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience
event 16 maart 2023, 18:30-20:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 maart 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 16 maart 2023, 15:00-17:00, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design
event 17 maart 2023, 09:30-11:30, Utrecht, De business case van CX
event 17 maart 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Leiderschap
event 17 maart 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Customer Centric Transformation
event 24 maart 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case

Beschrijving

Omschrijving:

Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
Met de post-master opleiding CX Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.

Doel:
Je leert: - De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Omschrijving:

Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
Met de post-master opleiding CX Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.

Doel:
Je leert: - De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het gebied van customer experience, - Hoe je een consistente en branded beleving in de hele customer journey kunt bieden, - Hoe je de resultaten van customer experience en klantgerichtheid kunt meten en bijsturen, - Hoe je customer experience kunt organiseren en implementeren

Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)