Customer Journey Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Journey Management (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 169 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Alex Baar
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling
event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Persona ontwikkeling
event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Eindhoven, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Persona ontwikkeling
event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Zwolle, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 13 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeLeusden
6 okt. 2022 tot 19 jan. 2023
Toon rooster
event 6 oktober 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 31 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 3 november 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 10 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 17 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 15 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 16 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 19 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeAmsterdam
2 nov. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 2 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 7 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 9 november 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 16 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 7 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 21 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
2 nov. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 2 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 7 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 9 november 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 16 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 7 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 21 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
2 nov. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 2 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 7 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 9 november 2022, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 16 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 7 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 21 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeLeusden
10 nov. 2022 tot 19 jan. 2023
Toon rooster
event 10 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 10 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 24 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 24 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 12 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 19 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeAmsterdam
23 nov. 2022 tot 8 mrt. 2023
Toon rooster
event 23 november 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 1 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 7 december 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 1 februari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 februari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 8 maart 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
23 nov. 2022 tot 8 mrt. 2023
Toon rooster
event 23 november 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 1 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 7 december 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 1 februari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 februari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 8 maart 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
23 nov. 2022 tot 8 mrt. 2023
Toon rooster
event 23 november 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 1 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 7 december 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 1 februari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 februari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 8 maart 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
6 dec. 2022 tot 7 feb. 2023
Toon rooster
event 6 december 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 12 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 13 december 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 24 januari 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 31 januari 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 7 februari 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
6 dec. 2022 tot 7 feb. 2023
Toon rooster
event 6 december 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 12 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 13 december 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 24 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 31 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 7 februari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
6 dec. 2022 tot 7 feb. 2023
Toon rooster
event 6 december 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 12 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 13 december 2022, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 24 januari 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 31 januari 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 7 februari 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en NLP.

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toepast in de praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van content journey management, dan is de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management Media wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen
Alex Baar
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22
Carolien Beijer
starstarstarstarstar_half
Carolien Beijer
Shopping Centre Manager ★ Proactief ★ Ondernemend ★ Customer Journey ★ Enthousiast ★ Communicatief vaardig ★ Teamwork
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele opdracht heel goed heb kunnen toepassen. In mijn nieuwe baan wil ik heel graag gebruik gaan maken van deze kennis!" - 04-07-2017 13:02

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele op… alles lezen - 04-07-2017 13:02

Dank voor de review! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in je nieuwe baan.

- 04-07-2017 13:02
starstarstarstar_halfstar_border
Hendriksma
7
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. Als je je aanmeldt, dan weet je niet wanneer de opleiding klaar is. En je kan niet snel schakelen met hen." - 30-06-2017 11:07

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. A… alles lezen - 30-06-2017 11:07

Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback over de communicatie meenemen als verbeterpunt. :)

- 30-06-2017 11:07

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)