Customer Journey Management (korte opleiding)
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!
Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.
Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22
Dag Alex,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)
We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.
- 07-07-2017 14:22Startdata en plaatsen
placeAmersfoort/Leusden 25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Amersfoort/Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Persona ontwikkeling event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 april 2021, 16:00-21:30, Amersfoort/Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 15 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 22 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 april 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 15 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 22 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Amsterdam, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 20 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Leusden, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 28 april 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 16 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 21 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 28 april 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Leusden, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 16 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 28 april 2021, 09:00-15:00, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 16 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 21 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 28 april 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 16 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 21 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 21 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeOnline Classroom 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 21 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 21 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 23 september 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 23 september 2021, 13:00-16:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeOnline Classroom 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 23 september 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 23 september 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 29 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 29 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 11 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 13 oktober 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 3 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 10 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 8 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 22 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 22 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 29 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 29 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling event 11 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 13 oktober 2021, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys event 3 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving event 10 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 8 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 22 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 22 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toe…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede
customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel
is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de
klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop,
retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je
huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toepast in
de praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van content journey
management, dan is de post-HBO opleiding Customer Experience &
Journey Management Media wellicht iets voor jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Korte opleiding
Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!
Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.
Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22
Dag Alex,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)
We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.
- 07-07-2017 14:22"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele opdracht heel goed heb kunnen toepassen. In mijn nieuwe baan wil ik heel graag gebruik gaan maken van deze kennis!" - 04-07-2017 13:02
"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele op… alles lezen - 04-07-2017 13:02
Dank voor de review! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in je nieuwe baan.
- 04-07-2017 13:02"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. Als je je aanmeldt, dan weet je niet wanneer de opleiding klaar is. En je kan niet snel schakelen met hen." - 30-06-2017 11:07
"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. A… alles lezen - 30-06-2017 11:07
Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback over de communicatie meenemen als verbeterpunt. :)
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.