Customer Journey Management (korte opleiding)
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!
Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.
Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22
Dag Alex,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)
We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.
- 07-07-2017 14:22Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 1 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 8 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 13 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege |
placeCapelle aan den IJssel 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys event 1 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving event 8 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 13 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege |
placeEindhoven 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Persona ontwikkeling event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Eindhoven, Mapping van touch points en customer journeys event 1 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Onderzoeken van klantbeleving event 8 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 13 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege |
placeLeusden 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 1 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 8 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 13 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 1 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 8 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 13 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege |
placeZwolle 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Persona ontwikkeling event 5 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 16:00-21:30, Zwolle, Mapping van touch points en customer journeys event 1 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Onderzoeken van klantbeleving event 8 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 13 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege |
placeLeusden 6 okt. 2022 tot 19 jan. 2023Toon rooster event 6 oktober 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 31 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 3 november 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 10 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 17 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 15 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 16 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 19 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege |
placeAmsterdam 2 nov. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 2 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 2 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 7 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 9 november 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 16 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 16 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 7 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 21 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege |
placeLeusden 2 nov. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 2 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 2 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 7 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 9 november 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 16 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 16 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 7 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 21 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 2 nov. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 2 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 2 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 7 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 9 november 2022, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 16 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 7 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 21 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege |
placeLeusden 10 nov. 2022 tot 19 jan. 2023Toon rooster event 10 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 10 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 24 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 24 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 12 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 19 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege |
placeAmsterdam 23 nov. 2022 tot 8 mrt. 2023Toon rooster event 23 november 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 30 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 1 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 7 december 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 14 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 21 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 1 februari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 februari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 maart 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege |
placeLeusden 23 nov. 2022 tot 8 mrt. 2023Toon rooster event 23 november 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 30 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 1 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 7 december 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 14 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 21 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 1 februari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 februari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 8 maart 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 23 nov. 2022 tot 8 mrt. 2023Toon rooster event 23 november 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 30 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling event 1 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 7 december 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 14 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 21 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 1 februari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 februari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 8 maart 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege |
placeAmsterdam 6 dec. 2022 tot 7 feb. 2023Toon rooster event 6 december 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 12 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 december 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 20 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 20 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 24 januari 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 31 januari 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 7 februari 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege |
placeLeusden 6 dec. 2022 tot 7 feb. 2023Toon rooster event 6 december 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 12 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 december 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 20 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 20 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 24 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 31 januari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 7 februari 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 6 dec. 2022 tot 7 feb. 2023Toon rooster event 6 december 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 12 december 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 december 2022, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 20 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 20 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 24 januari 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 31 januari 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 7 februari 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege |
Beschrijving
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toe…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede
customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel
is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de
klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop,
retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je
huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toepast in
de praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van content journey
management, dan is de post-HBO opleiding Customer Experience &
Journey Management Media wellicht iets voor jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!
Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.
Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22
"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22
Dag Alex,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)
We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.
- 07-07-2017 14:22"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele opdracht heel goed heb kunnen toepassen. In mijn nieuwe baan wil ik heel graag gebruik gaan maken van deze kennis!" - 04-07-2017 13:02
"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele op… alles lezen - 04-07-2017 13:02
Dank voor de review! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in je nieuwe baan.
- 04-07-2017 13:02"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. Als je je aanmeldt, dan weet je niet wanneer de opleiding klaar is. En je kan niet snel schakelen met hen." - 30-06-2017 11:07
"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. A… alles lezen - 30-06-2017 11:07
Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback over de communicatie meenemen als verbeterpunt. :)
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.