Customer Relationship Management (korte opleiding)
"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48
"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48
Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 21 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 28 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur event 23 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 14 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 21 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege |
placeCapelle aan den IJssel 21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 21 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 28 september 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur event 23 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 14 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 21 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege |
placeEindhoven 21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 21 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 28 september 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur event 23 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 14 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 21 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege |
placeLeusden 21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 21 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 28 september 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur event 23 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 14 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 21 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 21 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 28 september 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur event 23 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 14 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 21 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege |
placeZwolle 21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022Toon rooster event 21 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 28 september 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur event 23 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 14 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 21 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege |
placeAmsterdam 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 3 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 10 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur event 1 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 8 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 8 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 15 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege |
placeLeusden 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement event 3 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 10 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur event 1 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 8 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 8 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 3 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement event 10 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur event 1 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 8 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege event 8 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 15 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege |
Beschrijving
Omschrijving:
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.
Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.
Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.
Wil je een volledige opleiding op…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.
Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten
om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan
met customer management in je eigen organisatie.
Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor
professionals die meer willen weten over klantgerichtheid
management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag
willen.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van CRM, dan is de
post-HBO opleiding Customer Relationship Management wellicht iets
voor jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48
"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48
Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.
"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groepsopdracht en individuele opdracht waarbij je een uitgebreid CRM-plan moet schrijven en presenteren/verdedigen. Heel leerzaam en leuk om te doen !" - 04-03-2015 11:08
"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groe… alles lezen - 04-03-2015 11:08
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.