Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 169 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)
Gebaseerd op 17 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Pascal Wortel
Customer Insights Manager
9
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de groep en kreeg je leuke en interessante discussies. Ook het uitwerken van een CX-plan was een goede toevoeging. Om juist het geleerde in de praktijk te brengen. Dus de opleiding is zeker aan te raden!" - 04-07-2022 12:20

"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de gro… alles lezen - 04-07-2022 12:20

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, CX strategie & planning
event 27 september 2022, 16:00-18:30, Amsterdam, CX trends en context
event 4 oktober 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Excellence als strategie
event 4 oktober 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap
event 11 oktober 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, CX in de Praktijk
event 1 november 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 1 november 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, CX & technology
event 8 november 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 8 november 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey
event 15 november 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Waardeproposities
event 15 november 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience
event 22 november 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Digital Customer Experience
event 22 november 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design
event 29 november 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Online Personalisatie
event 29 november 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation
event 6 december 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, De business case van CX
event 6 december 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Employee experience & engagement
event 13 december 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case
event 20 december 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 20 december 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Werkcollege
event 10 januari 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 10 januari 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 17 januari 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege
event 17 januari 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeAntwerpen
27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, CX strategie & planning
event 27 september 2022, 16:00-18:30, Antwerpen, CX trends en context
event 4 oktober 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie
event 4 oktober 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Service Excellence als strategie
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap
event 11 oktober 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, CX in de Praktijk
event 1 november 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving
event 1 november 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, CX & technology
event 8 november 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 8 november 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey
event 15 november 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, Waardeproposities
event 15 november 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience
event 22 november 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design
event 22 november 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Digital Customer Experience
event 29 november 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, Online Personalisatie
event 29 november 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Customer Centric Transformation
event 6 december 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, De business case van CX
event 6 december 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Employee experience & engagement
event 13 december 2022, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case
event 20 december 2022, 19:30-21:30, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity
event 20 december 2022, 16:30-18:30, Antwerpen, Werkcollege
event 10 januari 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 10 januari 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege
event 17 januari 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege
event 17 januari 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege
placeLeusden
27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 16:00-18:30, Leusden, CX trends en context
event 27 september 2022, 19:30-21:30, Leusden, CX strategie & planning
event 4 oktober 2022, 16:30-18:30, Leusden, Klantwaarde management strategie
event 4 oktober 2022, 19:30-21:30, Leusden, Service Excellence als strategie
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 16:30-18:30, Leusden, Customer Centric Leiderschap
event 11 oktober 2022, 19:30-21:30, Leusden, CX in de Praktijk
event 1 november 2022, 19:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 1 november 2022, 16:30-18:30, Leusden, CX & technology
event 8 november 2022, 16:30-18:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 8 november 2022, 19:30-21:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey
event 15 november 2022, 16:30-18:30, Leusden, Waardeproposities
event 15 november 2022, 19:30-21:30, Leusden, Digital Customer Experience
event 22 november 2022, 16:30-18:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience
event 22 november 2022, 19:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design
event 29 november 2022, 19:30-21:30, Leusden, Customer Centric Transformation
event 29 november 2022, 16:30-18:30, Leusden, Online Personalisatie
event 6 december 2022, 19:30-21:30, Leusden, Employee experience & engagement
event 6 december 2022, 16:30-18:30, Leusden, De business case van CX
event 13 december 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case
event 20 december 2022, 16:30-18:30, Leusden, Werkcollege
event 20 december 2022, 19:30-21:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 10 januari 2023, 16:30-18:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 10 januari 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 17 januari 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege
event 17 januari 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023
Toon rooster
event 27 september 2022, 16:00-18:30, Utrecht, CX trends en context
event 27 september 2022, 19:30-21:30, Utrecht, CX strategie & planning
event 4 oktober 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie
event 4 oktober 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Service Excellence als strategie
event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 oktober 2022, 19:30-21:30, Utrecht, CX in de Praktijk
event 11 oktober 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Customer Centric Leiderschap
event 1 november 2022, 16:30-18:30, Utrecht, CX & technology
event 1 november 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 november 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey
event 8 november 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 15 november 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Waardeproposities
event 15 november 2022, 19:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience
event 22 november 2022, 16:30-18:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design
event 22 november 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Digital Customer Experience
event 29 november 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Customer Centric Transformation
event 29 november 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Online Personalisatie
event 6 december 2022, 16:30-18:30, Utrecht, De business case van CX
event 6 december 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Employee experience & engagement
event 13 december 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case
event 20 december 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Werkcollege
event 20 december 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 10 januari 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 10 januari 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 17 januari 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege
event 17 januari 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
3 nov. 2022 tot 23 jan. 2023
Toon rooster
event 3 november 2022, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context
event 3 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning
event 3 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Excellence als strategie
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap
event 10 november 2022, 12:30-14:00, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, CX & technology
event 17 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 17 november 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, CX in de Praktijk
event 24 november 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey
event 24 november 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Waardeproposities
event 24 november 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 1 december 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital Customer Experience
event 1 december 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design
event 1 december 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience
event 8 december 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, De business case van CX
event 8 december 2022, 09:30-11:30, Amsterdam, Online Personalisatie
event 8 december 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation
event 15 december 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case
event 12 januari 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 12 januari 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege
event 12 januari 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Employee experience & engagement
event 19 januari 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege
event 19 januari 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 19 januari 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege
event 23 januari 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Reservecollege
placeAntwerpen
3 nov. 2022 tot 23 jan. 2023
Toon rooster
event 3 november 2022, 12:30-14:30, Antwerpen, CX strategie & planning
event 3 november 2022, 15:00-17:00, Antwerpen, Service Excellence als strategie
event 3 november 2022, 09:00-11:30, Antwerpen, CX trends en context
event 10 november 2022, 12:30-14:00, Antwerpen, Vraagstellingscollege
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap
event 17 november 2022, 12:30-14:30, Antwerpen, CX & technology
event 17 november 2022, 15:00-17:00, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving
event 17 november 2022, 09:30-11:30, Antwerpen, CX in de Praktijk
event 24 november 2022, 15:00-17:00, Antwerpen, Waardeproposities
event 24 november 2022, 12:30-14:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey
event 24 november 2022, 09:30-11:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 1 december 2022, 15:00-17:00, Antwerpen, Digital Customer Experience
event 1 december 2022, 12:30-14:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design
event 1 december 2022, 09:30-11:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience
event 8 december 2022, 12:30-14:30, Antwerpen, De business case van CX
event 8 december 2022, 15:00-17:00, Antwerpen, Customer Centric Transformation
event 8 december 2022, 09:30-11:30, Antwerpen, Online Personalisatie
event 15 december 2022, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case
event 12 januari 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Werkcollege
event 12 januari 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity
event 12 januari 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Employee experience & engagement
event 19 januari 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 19 januari 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Reservecollege
event 19 januari 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Reservecollege
event 23 januari 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Reservecollege
placeLeusden
3 nov. 2022 tot 23 jan. 2023
Toon rooster
event 3 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning
event 3 november 2022, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context
event 3 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Service Excellence als strategie
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Leusden, Klantwaarde management strategie
event 10 november 2022, 12:30-14:00, Leusden, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:30-11:30, Leusden, CX in de Praktijk
event 17 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, CX & technology
event 17 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 24 november 2022, 15:00-17:00, Leusden, Waardeproposities
event 24 november 2022, 09:30-11:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 24 november 2022, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey
event 1 december 2022, 09:30-11:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience
event 1 december 2022, 15:00-17:00, Leusden, Digital Customer Experience
event 1 december 2022, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design
event 8 december 2022, 12:30-14:30, Leusden, De business case van CX
event 8 december 2022, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Transformation
event 8 december 2022, 09:30-11:30, Leusden, Online Personalisatie
event 15 december 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case
event 12 januari 2023, 12:30-14:30, Leusden, Employee experience & engagement
event 12 januari 2023, 15:00-17:00, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 12 januari 2023, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege
event 19 januari 2023, 09:30-11:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 19 januari 2023, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege
event 19 januari 2023, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege
event 23 januari 2023, 09:30-11:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
3 nov. 2022 tot 23 jan. 2023
Toon rooster
event 3 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning
event 3 november 2022, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context
event 3 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Service Excellence als strategie
event 10 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Leiderschap
event 10 november 2022, 12:30-14:00, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 10 november 2022, 09:30-11:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie
event 17 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 17 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, CX & technology
event 17 november 2022, 09:30-11:30, Utrecht, CX in de Praktijk
event 24 november 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey
event 24 november 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Waardeproposities
event 24 november 2022, 09:30-11:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 1 december 2022, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design
event 1 december 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Digital Customer Experience
event 1 december 2022, 09:30-11:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience
event 8 december 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Customer Centric Transformation
event 8 december 2022, 09:30-11:30, Utrecht, Online Personalisatie
event 8 december 2022, 15:00-17:00, Utrecht, De business case van CX
event 15 december 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case
event 12 januari 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege
event 12 januari 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Employee experience & engagement
event 12 januari 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 19 januari 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 19 januari 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege
event 19 januari 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege
event 23 januari 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
8 mrt. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 8 maart 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, CX strategie & planning
event 8 maart 2023, 16:00-18:30, Amsterdam, CX trends en context
event 15 maart 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Excellence als strategie
event 15 maart 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie
event 20 maart 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 22 maart 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap
event 22 maart 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, CX in de Praktijk
event 29 maart 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 29 maart 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, CX & technology
event 5 april 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey
event 5 april 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 12 april 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Waardeproposities
event 12 april 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience
event 19 april 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Digital Customer Experience
event 19 april 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design
event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation
event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Online Personalisatie
event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Employee experience & engagement
event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, De business case van CX
event 24 mei 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case
event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Werkcollege
event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege
event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeAntwerpen
8 mrt. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 8 maart 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, CX strategie & planning
event 8 maart 2023, 16:00-18:30, Antwerpen, CX trends en context
event 15 maart 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie
event 15 maart 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Excellence als strategie
event 20 maart 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 22 maart 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap
event 22 maart 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, CX in de Praktijk
event 29 maart 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving
event 29 maart 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, CX & technology
event 5 april 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 5 april 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey
event 12 april 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Waardeproposities
event 12 april 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience
event 19 april 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Digital Customer Experience
event 19 april 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design
event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Online Personalisatie
event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Customer Centric Transformation
event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, De business case van CX
event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Employee experience & engagement
event 24 mei 2023, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case
event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity
event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Werkcollege
event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege
event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege
event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege
placeLeusden
8 mrt. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 8 maart 2023, 16:00-18:30, Leusden, CX trends en context
event 8 maart 2023, 19:30-21:30, Leusden, CX strategie & planning
event 15 maart 2023, 19:30-21:30, Leusden, Klantwaarde management strategie
event 15 maart 2023, 16:30-18:30, Leusden, Service Excellence als strategie
event 20 maart 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 22 maart 2023, 19:30-21:30, Leusden, CX in de Praktijk
event 22 maart 2023, 16:30-18:30, Leusden, Customer Centric Leiderschap
event 29 maart 2023, 19:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 29 maart 2023, 16:30-18:30, Leusden, CX & technology
event 5 april 2023, 16:30-18:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 5 april 2023, 19:30-21:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey
event 12 april 2023, 19:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience
event 12 april 2023, 16:30-18:30, Leusden, Waardeproposities
event 19 april 2023, 16:30-18:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design
event 19 april 2023, 19:30-21:30, Leusden, Digital Customer Experience
event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Customer Centric Transformation
event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, Online Personalisatie
event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Employee experience & engagement
event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, De business case van CX
event 24 mei 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case
event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, Werkcollege
event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
8 mrt. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 8 maart 2023, 16:00-18:30, Utrecht, CX trends en context
event 8 maart 2023, 19:30-21:30, Utrecht, CX strategie & planning
event 15 maart 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Service Excellence als strategie
event 15 maart 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie
event 20 maart 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 22 maart 2023, 19:30-21:30, Utrecht, CX in de Praktijk
event 22 maart 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Customer Centric Leiderschap
event 29 maart 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 29 maart 2023, 16:30-18:30, Utrecht, CX & technology
event 5 april 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 5 april 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey
event 12 april 2023, 19:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience
event 12 april 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Waardeproposities
event 19 april 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Digital Customer Experience
event 19 april 2023, 16:30-18:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design
event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Online Personalisatie
event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Customer Centric Transformation
event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Employee experience & engagement
event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, De business case van CX
event 24 mei 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case
event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Werkcollege
event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege
event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
11 apr. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 11 april 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Excellence als strategie
event 11 april 2023, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context
event 11 april 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning
event 18 april 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap
event 18 april 2023, 12:30-14:00, Online, Vraagstellingscollege
event 18 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie
event 25 april 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 25 april 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX & technology
event 25 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, CX in de Praktijk
event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Waardeproposities
event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey
event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience
event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design
event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital Customer Experience
event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation
event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, De business case van CX
event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Online Personalisatie
event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege
event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Employee experience & engagement
event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken
placeAntwerpen
11 apr. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 11 april 2023, 09:00-11:30, Antwerpen, CX trends en context
event 11 april 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, CX strategie & planning
event 11 april 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Service Excellence als strategie
event 18 april 2023, 12:30-14:00, Online, Vraagstellingscollege
event 18 april 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie
event 18 april 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap
event 25 april 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving
event 25 april 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, CX & technology
event 25 april 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, CX in de Praktijk
event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Waardeproposities
event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey
event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience
event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Digital Customer Experience
event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design
event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Customer Centric Transformation
event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, De business case van CX
event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Online Personalisatie
event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Werkcollege
event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity
event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Employee experience & engagement
event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Reservecollege
event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Reservecollege
event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Reservecollege
placeLeusden
11 apr. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 11 april 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Excellence als strategie
event 11 april 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning
event 11 april 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context
event 18 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, Klantwaarde management strategie
event 18 april 2023, 12:30-14:00, Leusden, Vraagstellingscollege
event 18 april 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap
event 25 april 2023, 15:00-17:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 25 april 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX & technology
event 25 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, CX in de Praktijk
event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey
event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Leusden, Waardeproposities
event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Leusden, Digital Customer Experience
event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design
event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience
event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Leusden, Customer Centric Transformation
event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Leusden, De business case van CX
event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Leusden, Online Personalisatie
event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case
event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege
event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Leusden, Employee experience & engagement
event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
11 apr. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 11 april 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning
event 11 april 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Service Excellence als strategie
event 11 april 2023, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context
event 18 april 2023, 12:30-14:00, Online, Vraagstellingscollege
event 18 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie
event 18 april 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Leiderschap
event 25 april 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX & technology
event 25 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, CX in de Praktijk
event 25 april 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey
event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Waardeproposities
event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience
event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Digital Customer Experience
event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design
event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Utrecht, De business case van CX
event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Customer Centric Transformation
event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Online Personalisatie
event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case
event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Employee experience & engagement
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege
event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken
event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.

Doel:
Met de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.

Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Omschrijving:

Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.

Doel:
Met de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.

Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.

Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)
Gebaseerd op 17 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Pascal Wortel
Customer Insights Manager
9
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de groep en kreeg je leuke en interessante discussies. Ook het uitwerken van een CX-plan was een goede toevoeging. Om juist het geleerde in de praktijk te brengen. Dus de opleiding is zeker aan te raden!" - 04-07-2022 12:20

"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de gro… alles lezen - 04-07-2022 12:20

starstarstarstarstar_border
Frank Zijlstra
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische vertaling. De volgorde van de opleiding zou iets scherper kunnen. Het stuk leiderschap kwam vooral aan het einde. Dit zou eerder in de opleiding mogen zitten. Een toevoeging hierin zou zijn dat ook de 'zachtere' kant meer belicht wordt." - 14-02-2019 11:51

"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische v… alles lezen - 14-02-2019 11:51

starstarstarstarstar_border
van de Sande
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit kenbaar werd gemaakt werd dit opgepakt en kwam er een alternatief. " - 12-02-2019 16:35

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit ke… alles lezen - 12-02-2019 16:35

starstarstarstarstar
Marianne van Loon
10
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme en vakkennis. Bijzonder leuke groep mede studenten. Locatie Leusden was met de auto goed bereikbaar." - 14-11-2018 16:20

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme… alles lezen - 14-11-2018 16:20

starstarstarstarstar_half
Marijke Van der Veen
Customer Intelligence Strateeg
9
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Compacte postdoctorale opleiding waarin ervaren praktijkmensen hun kennis en ervaring delen, die je direct toepast in je eigen strategische opdracht. Docenten zijn inspirerend en behulpzaam. Goed georganiseerd. Zeer aan te bevelen." - 12-02-2018 09:55

"Compacte postdoctorale opleiding waarin ervaren praktijkmensen hun kennis en ervaring delen, die je direct toepast in je eigen strategische … alles lezen - 12-02-2018 09:55

Barbara Stork-Luijt
starstarstarstarstar_border
Barbara Stork-Luijt
Productmanager lidmaatschappen (werving, behoud & loyaliteit) at Consumentenbond
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Praktische opleiding met de juiste handvatten om de klant centraal te stellen in de ondernemingsstrategie. Inspirerende en betrokken gastdocenten uit verschillende vakgebieden met veel praktijkvoorbeelden. Persoonlijk had ik liever 1 x per 2 weken college gevolgd ipv wekelijks waardoor je meer tijd hebt om colleges voor te bereiden. " - 04-02-2018 21:27

"Praktische opleiding met de juiste handvatten om de klant centraal te stellen in de ondernemingsstrategie. Inspirerende en betrokken gastdoc… alles lezen - 04-02-2018 21:27

Patrick Mulder
starstarstarstarstar_border
Patrick Mulder
Verander professional bij strategische programma's | Het nieuwe verzekeren en hypotheken | Passie voor batenmanagement
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Praktische- en strategische leergang met verbinding naar grote diversiteit aan relevante en actuele theorieën en modellen op gebied van strategie, marketing en management. Speelt in op de actuele uitdaging waar ondernemingen nu voor staan in het vormgeven van de strategie en te zorgen om relevant te blijven voor klanten, distributiepartners en medewerkers. Goede en inspirerende gastdocenten van verschillende vakgebieden." - 04-02-2018 19:40

"Praktische- en strategische leergang met verbinding naar grote diversiteit aan relevante en actuele theorieën en modellen op gebied van stra… alles lezen - 04-02-2018 19:40

starstarstarstarstar_border
Berend-Jan Rietveld
Head of Airline Marketing & Communicatie
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Gedegen, up-to-date en praktijkgerichte strategische opleiding op het gebied van Customer Centricity. Exact de verdieping waar ik naar op zoek was. Goede support ook bij het komen tot een strategisch plan, op basis waarvan het geleerde direct in de praktijk kan worden gebracht." - 31-01-2018 15:01

"Gedegen, up-to-date en praktijkgerichte strategische opleiding op het gebied van Customer Centricity. Exact de verdieping waar ik naar op zo… alles lezen - 31-01-2018 15:01

starstarstarstarstar_border
Hanneke Zweekhorst
Coordinator Sales en Accountmanagement
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Goede sessies met docenten die hun kennis vertaalden naar de praktijk situaties van de studenten. Zo kon je zelf strategische vraagstukken vertalen naar pragmatische uitvoering.

Je groeit als persoon en leert juiste vragen te stellen. Het gaat om het doel dat je wil behalen en niet het middel dat je inzet. " - 31-01-2018 09:55

"Goede sessies met docenten die hun kennis vertaalden naar de praktijk situaties van de studenten. Zo kon je zelf strategische vraagstukken v… alles lezen - 31-01-2018 09:55

starstarstarstarstar_half
Hans Boerwinkel
Cx expert
9
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"een prima opleiding, met docenten (zonder uitzondering) die uit ervaring spreken en dat goed weten over te brengen. Praktijkgericht en tegelijk met meer dan voldoende theorie om vraagstukken in verschillende situaties te lossen." - 17-07-2017 19:29

"een prima opleiding, met docenten (zonder uitzondering) die uit ervaring spreken en dat goed weten over te brengen. Praktijkgericht en tegel… alles lezen - 17-07-2017 19:29

starstarstarstarstar_border
Simone Hein
Digital Marketing Manager
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Inspirerende opleiding die een goed overzicht over CX en alles wat ermee te maken heeft geeft. Door het schrijven van een eigen plan breng je het gelijk in je business context.

Af en toe miste ik de praktijk en de mogelijkheid tot interactie. Wij waren met een erg grote groep (20 deelnemers). Sommige docenten beter dan anderen.

Overall een aanrader als je in korte tijd veel kennis over het onderwerp Customer Experience wil verkrijgen. " - 11-07-2017 18:10

"Inspirerende opleiding die een goed overzicht over CX en alles wat ermee te maken heeft geeft. Door het schrijven van een eigen plan breng j… alles lezen - 11-07-2017 18:10

starstarstarstar_borderstar_border
Bas de Jong
Managing Consultant
6
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Een goede eerste kennismaking en overzicht met/van het vakgebied CX, praktische technieken en leuke cases. Maar heb je meer behoefte aan diepgang en heb je al meer ervaring dan is deze opleiding minder geschikt." - 07-07-2017 07:46

"Een goede eerste kennismaking en overzicht met/van het vakgebied CX, praktische technieken en leuke cases. Maar heb je meer behoefte aan die… alles lezen - 07-07-2017 07:46

Dag Bas,

Dank dat je de inhoud van de Beeckestijn opleiding goed vindt en dat ook deelt. Jammer dat de opleiding je niet de diepgang heeft geboden waar je behoefte aan had.

Nog veel succes en inspiratie met de opgedane kennis en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.

- 07-07-2017 07:46
starstarstarstarstar_border
John Bakker
Sr. Man Int'l Customer Service
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Inhoud van Training overall was goed. sommige trainers beter dan andere, leerpunt om colleges beter op elkaar af te stemmen zodat trainers weten wat student al weet. Locatie Amsterdam minder dan Leusden. Goede theorie (boeken) keuze" - 17-07-2016 13:33

"Inhoud van Training overall was goed. sommige trainers beter dan andere, leerpunt om colleges beter op elkaar af te stemmen zodat trainers w… alles lezen - 17-07-2016 13:33

Babs van Gisbergen
starstarstarstarstar_border
Babs van Gisbergen
Experienced Digital Business Developer
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Erg leuke opleiding, ik heb veel geleerd over Customer Experience Management en de toepassing hiervan. Veelal inspirerende docenten, goede tools en mooie cases. Bovendien natuurlijk een erg leuke nieuwe groep mensen leren kennen." - 14-07-2016 13:00

"Erg leuke opleiding, ik heb veel geleerd over Customer Experience Management en de toepassing hiervan. Veelal inspirerende docenten, goede t… alles lezen - 14-07-2016 13:00

Hallo Babs,
Goed te horen dat je de opleiding je veel heeft gebracht en dat je een leuke nieuwe mensen hebt ontmoet. Graag tot ziens bij een van onze activiteiten!

- 14-07-2016 13:00
Patricia Heemskerk
starstarstarstarstar_half
Patricia Heemskerk
Senior Marketing Professional (SMP) | Neuromarketeer, CEM, CRM, CIM, RDM, Fundraising | project & strategie @DeapDM
9
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Super opleiding. Heel praktisch. Veel inspirerende cases besproken. Mooie technieken geleerd voor vaststellen en optimaliseren van merkbeleving, customer journeys, opstellen van strategisch plannen. Voor zowel profit als non-profit van toepassing. Als interim CRM-marketing manager heb ik tot op de dag van vandaag profijt van deze opleiding. " - 28-06-2016 09:16

"Super opleiding. Heel praktisch. Veel inspirerende cases besproken. Mooie technieken geleerd voor vaststellen en optimaliseren van merkbele… alles lezen - 28-06-2016 09:16

Dank je wel Patricia voor jouw feedback. We zijn blij te horen dat je nog dagelijks gebruik maakt van de kennis & inhoud van de opleiding! Graag tot ziens op een van onze clinics of andere bijeenkomsten.

- 28-06-2016 09:16
starstarstarstarstar_half
Joyce van Ham
Senior Research Consultant
9
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Mijn eigen customer experience bij deze opleiding begon wat twijfelachtig doordat de opleiding 3 keer achter elkaar niet startte vanwege te weinig aanmeldingen. Hierdoor kon ik uiteindelijk pas bijna een jaar later starten dan gepland. Maar, het was het wachten waard! De colleges worden over het algemeen gegeven door docenten vanuit het bedrijfsleven, zodat het direct toepasbaar is en er echte cases getoond kunnen worden. Soms overlapte de colleges wel een beetje, maar doordat er steeds vanuit een andere invalshoek naar Customer Experience werd gekeken, krijg je wel een heel compleet beeld. Als eindopdracht schrijf je een CX-plan voor het bedrijf waar je werkt of een (potentiële) klant, heel erg leerzaam en veel meer relevantie dan een examen maken! Onze kerndocent was Kees Kerkvliet. Hoewel de omschrijving van de eindopdracht soms wat vaag en inconsistent was gedurende de opleiding, was het erg fijn sparren met Kees vanwege zijn flexibele en pragmatische instelling. Ik volgde de opleiding in Leusden, een hele fijne locatie met goede catering! De opleiding is vanwege zijn korte duur en colleges in de avonduren goed te combineren met een fulltime baan, wat ook zeker een pluspunt is. Het is wel best intensief omdat je in hele korte tijd heel veel nieuwe kennis opdoet en die ook direct moet toepassen in het CX-plan en tijdens de Harvard Business Case dag. Samenvattend: een heel inspirerende opleiding die voor mij m'n kijk op en kennis over customer experience management enorm heeft verbreed. " - 15-06-2016 08:16

"Mijn eigen customer experience bij deze opleiding begon wat twijfelachtig doordat de opleiding 3 keer achter elkaar niet startte vanwege te … alles lezen - 15-06-2016 08:16

Dank je wel Joyce voor jouw uitgebreide feedback! We zijn heel blij te horen dat de opleiding heel goed heeft bijgedragen aan jouw kennisontwikkeling en je veel heeft (bij)gebracht ;-). Succes met de realisatie van jouw mooie CX-plan en wellicht tot ziens.

- 15-06-2016 08:16
Melle Gloerich
starstarstarstar_borderstar_border
Melle Gloerich
Digital Business Developer @ IT-Staffing
6
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Ik heb uiteindelijk de opleiding gedaan die is gestart in november in Leusden. De boeken heb ik deze zomer al ontvangen zodat ik al wat voor kon bereiden. De colleges zelf waren erg interessant en vrijwel elke docent gaf wat extra's zodat de inhoud meer tot leven kwam. Het enige onderwerp/college wat voor mij wat overbodig was is 'Agile' aangezien het onderwerp voor mij niet nieuw was.
Het schrijven van een plan dat ook in de praktijk gebracht moet/kan worden in je eigen organisatie zorgt voor een goede extra motivatie." - 19-05-2016 09:55

"Ik heb uiteindelijk de opleiding gedaan die is gestart in november in Leusden. De boeken heb ik deze zomer al ontvangen zodat ik al wat voor… alles lezen - 19-05-2016 09:55

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)