Google Analytics basis (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 158 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeCapelle aan den IJssel
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeEindhoven
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeLeusden
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
computer Online: Online Classroom
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeUtrecht
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeZwolle
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeAmsterdam
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeCapelle aan den IJssel
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeEindhoven
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeLeusden
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeOnline Classroom
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeUtrecht
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis
placeZwolle
10 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Google Analytics basis

Beschrijving

Omschrijving:

Met Google Analytics kun je de resultaten van je website en online campagnes meten. In deze training leer je wat je kunt meten en hoe je dit kunt doen binnen Google Analytics. Daarnaast leer je hoe je verkregen meetresultaten op de juiste manier interpreteert en vertaalt naar concrete acties ter verbetering van je website en online campagnes.

Je gaat zelf aan de slag met je eigen Google Analytics account, van het inrichten van je account tot het maken van analyses, dashboards en rapportages. Na afronding van de training kun je zelf meten waar je bezoekers vandaan komen en waar ze afhaken. Met deze informatie kun je jouw website beter afstemmen op de behoefte van de bezoekers.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Analytics, Online marketing, Conversie optimalisatie, SEO en Google Ads.

Omschrijving:

Met Google Analytics kun je de resultaten van je website en online campagnes meten. In deze training leer je wat je kunt meten en hoe je dit kunt doen binnen Google Analytics. Daarnaast leer je hoe je verkregen meetresultaten op de juiste manier interpreteert en vertaalt naar concrete acties ter verbetering van je website en online campagnes.

Je gaat zelf aan de slag met je eigen Google Analytics account, van het inrichten van je account tot het maken van analyses, dashboards en rapportages. Na afronding van de training kun je zelf meten waar je bezoekers vandaan komen en waar ze afhaken. Met deze informatie kun je jouw website beter afstemmen op de behoefte van de bezoekers.

Doel:
Je leert in één dag: - Google Analytics te implementeren en configureren voor jouw website, - Doelen in te stellen voor het meten van conversie, - Welke gegevens je in Google Analytics kunt meten, - Welke rapportageonderdelen Google Analytics bevat en hoe je ze kunt gebruiken, - Hoe je meetresultaten moet interpreteren en vertalen naar verbeteringen voor je website en online campagnes, - Hoe je de conversie kunt verbeteren, - Hoe je goede analyses, rapportages en dashboards kunt maken en hierop kunt sturen.

Doelgroep:
De training is bedoeld voor iedereen die wil gaan werken met Google Analytics voor inzicht en optimalisatie van zijn website en online campagnes.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)