Customer Relationship Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Relationship Management (post-HBO)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (post-HBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Harold Masselink
CRM Consultant
9
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27

Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!

- 22-06-2016 12:27

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
11 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 11 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 11 april 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 18 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Databronnen
event 18 april 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 22 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 25 april 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 25 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, CRM en privacy
event 7 mei 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 23 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 23 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 30 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 30 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 6 juni 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
11 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 11 april 2024, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 11 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 18 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Databronnen
event 18 april 2024, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 22 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 25 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, CRM en privacy
event 25 april 2024, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 7 mei 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 23 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 23 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 30 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 30 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 6 juni 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
11 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 11 april 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 11 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 18 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Databronnen
event 18 april 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 22 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 25 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, CRM en privacy
event 25 april 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 7 mei 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 23 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 23 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 30 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 30 mei 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 6 juni 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 17 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Databronnen
event 7 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 14 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, CRM en privacy
event 21 november 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 28 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 9 januari 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 16 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 17 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Databronnen
event 7 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 14 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, CRM en privacy
event 21 november 2024, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 28 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 9 januari 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 16 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeEindhoven
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 17 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Databronnen
event 7 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 14 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, CRM en privacy
event 21 november 2024, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 28 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 9 januari 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 16 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 17 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Databronnen
event 7 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 14 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, CRM en privacy
event 21 november 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 28 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2024, 18:30-21:30, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 9 januari 2025, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 16 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 17 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Databronnen
event 7 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 14 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, CRM en privacy
event 21 november 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 28 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 9 januari 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 16 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeZwolle
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 17 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Databronnen
event 7 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 14 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, CRM en privacy
event 21 november 2024, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 28 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 9 januari 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 16 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
5 nov. 2024 tot 17 dec. 2024
Toon rooster
event 5 november 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 12 november 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 12 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Databronnen
event 18 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 19 november 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 19 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, CRM en privacy
event 26 november 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 3 december 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 3 december 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 10 december 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 17 december 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
placeLeusden
5 nov. 2024 tot 17 dec. 2024
Toon rooster
event 5 november 2024, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 12 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, Databronnen
event 12 november 2024, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 18 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 19 november 2024, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 19 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, CRM en privacy
event 26 november 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 3 december 2024, 13:00-16:00, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 3 december 2024, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 10 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 december 2024, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 17 december 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
placeUtrecht
5 nov. 2024 tot 17 dec. 2024
Toon rooster
event 5 november 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 12 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Databronnen
event 12 november 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 18 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 19 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, CRM en privacy
event 19 november 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 26 november 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 3 december 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 3 december 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 10 december 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 17 december 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepass…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (post-HBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Harold Masselink
CRM Consultant
9
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27

Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!

- 22-06-2016 12:27
starstarstarstarstar
Jessica Jonasse
Business Development Manager
10
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door ondersteuning docenten en kennisdeling met medestudenten tijdens groepsopdracht geeft het veel inspiratie. Veel professionele ondersteuning ervaren met mijn individuele opdracht die ik in onze organisatie nu toepas. Echt een TOP-opleiding!" - 16-03-2016 19:20

"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door… alles lezen - 16-03-2016 19:20

starstarstarstarstar_border
Elise Pranger
8
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk.
Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor je klant én de organisatie. De één doet dat bij de 1e zin, de ander heeft daar wat meer tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat. Een uitdaging waarin het tempo hoog ligt en waarbij veel te leren valt." - 03-12-2015 22:53

"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk. Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor … alles lezen - 03-12-2015 22:53

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)