Customer Relationship Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 158 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (post-HBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Harold Masselink
CRM Consultant
9
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27

Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!

- 22-06-2016 12:27

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeEindhoven
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeUtrecht
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeZwolle
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Databronnen
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 17 november 2020, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
26 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 26 oktober 2020, 13:00-16:00, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 2 november 2020, 13:00-16:00, Databronnen
event 2 november 2020, 09:00-12:00, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 5 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 9 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 9 november 2020, 13:00-16:00, CRM en privacy
event 16 november 2020, 09:00-12:00, Managen van CRM programma's en de business case
event 16 november 2020, 13:00-16:00, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 23 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 30 november 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 30 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 7 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
26 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 26 oktober 2020, 13:00-16:00, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 2 november 2020, 13:00-16:00, Databronnen
event 2 november 2020, 09:00-12:00, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 5 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 9 november 2020, 13:00-16:00, CRM en privacy
event 9 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 16 november 2020, 09:00-12:00, Managen van CRM programma's en de business case
event 16 november 2020, 13:00-16:00, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 23 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 30 november 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 30 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 7 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
26 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 26 oktober 2020, 13:00-16:00, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 2 november 2020, 09:00-12:00, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2020, 13:00-16:00, Databronnen
event 5 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 9 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 9 november 2020, 13:00-16:00, CRM en privacy
event 16 november 2020, 13:00-16:00, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 16 november 2020, 09:00-12:00, Managen van CRM programma's en de business case
event 23 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 30 november 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 30 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 7 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeUtrecht
26 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 26 oktober 2020, 13:00-16:00, Klantwaardemanagement
event 26 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 2 november 2020, 09:00-12:00, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2020, 13:00-16:00, Databronnen
event 5 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 9 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 9 november 2020, 13:00-16:00, CRM en privacy
event 16 november 2020, 09:00-12:00, Managen van CRM programma's en de business case
event 16 november 2020, 13:00-16:00, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 23 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 30 november 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 30 november 2020, 09:00-12:00, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 7 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeEindhoven
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeOnline Classroom
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeUtrecht
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeZwolle
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 8 april 2021, 18:30-21:30, Databronnen
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 22 april 2021, 18:30-21:30, CRM en privacy
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Managen van CRM programma's en de business case
event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 13 april 2021, 08:30-12:00, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 13 april 2021, 13:00-16:00, Klantwaardemanagement
event 20 april 2021, 09:00-12:00, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 20 april 2021, 13:00-16:00, Databronnen
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2021, 13:00-16:00, CRM en privacy
event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Managen van CRM programma's en de business case
event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 25 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Reservecollege
event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 13 april 2021, 13:00-16:00, Klantwaardemanagement
event 13 april 2021, 08:30-12:00, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 20 april 2021, 09:00-12:00, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 20 april 2021, 13:00-16:00, Databronnen
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 11 mei 2021, 13:00-16:00, CRM en privacy
event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Managen van CRM programma's en de business case
event 25 mei 2021, 09:00-17:30, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege
event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Reservecollege
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepass…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (post-HBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Harold Masselink
CRM Consultant
9
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27

Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!

- 22-06-2016 12:27
starstarstarstarstar
Jessica Jonasse
Business Development Manager
10
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door ondersteuning docenten en kennisdeling met medestudenten tijdens groepsopdracht geeft het veel inspiratie. Veel professionele ondersteuning ervaren met mijn individuele opdracht die ik in onze organisatie nu toepas. Echt een TOP-opleiding!" - 16-03-2016 19:20

"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door… alles lezen - 16-03-2016 19:20

starstarstarstarstar_border
Elise Pranger
8
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk.
Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor je klant én de organisatie. De één doet dat bij de 1e zin, de ander heeft daar wat meer tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat. Een uitdaging waarin het tempo hoog ligt en waarbij veel te leren valt." - 03-12-2015 22:53

"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk. Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor … alles lezen - 03-12-2015 22:53

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)