Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 24 september 2024, 18:00-21:30, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Bouwstenen van campagne management event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 5 november 2024, 18:30-21:30, Online, Conversie en crossselling tactieken event 12 november 2024, 18:30-21:30, Online, Marketing analytics en accountability event 19 november 2024, 18:30-21:30, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 26 november 2024, 18:30-21:30, Online, Campagne management organisatie, processen & executie event 3 december 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag event 10 december 2024, 18:30-21:30, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma-uitreiking |
placeOnline 7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 7 november 2024, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 7 november 2024, 13:00-16:00, Online, Bouwstenen van campagne management event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 14 november 2024, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 14 november 2024, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 21 november 2024, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 21 november 2024, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken event 28 november 2024, 09:00-12:00, Online, Marketing analytics en accountability event 28 november 2024, 13:00-16:00, Online, Campagne management organisatie, processen & executie event 2 december 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 12 december 2024, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne
Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen
door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is
bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner
willen worden op het gebied van marketing automation en campagne
management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze
graag toepassen in de praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.