Digital Marketing Strategie & Leiderschap (masterclass)
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal konden overbrengen. Er had wel wat meer diepgang in sommige colleges gemogen, soms iets te oppervlakkig. Digitale leeromgeving werkt goed." - 30-03-2021 07:54
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal k… alles lezen - 30-03-2021 07:54
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 13 mrt. 2024 tot 28 mrt. 2024Toon rooster event 13 maart 2024, 09:00-12:30, Amsterdam, Digital marketing strategie event 13 maart 2024, 13:30-15:30, Amsterdam, Digital branding event 14 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Consumer trends, experience & journeys event 14 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Veranderende business modellen event 14 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing Data & -Technologie event 20 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital advertising & Targetting event 20 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Search engine strategies event 20 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Social media en content marketing event 21 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Data Driven Growth event 21 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Implementatie en Stakeholdermanagement event 21 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digital & Business analytics event 27 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege event 27 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Reservecollege event 28 maart 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag |
placeLeusden 13 mrt. 2024 tot 28 mrt. 2024Toon rooster event 13 maart 2024, 09:00-12:30, Leusden, Digital marketing strategie event 13 maart 2024, 13:30-15:30, Leusden, Digital branding event 14 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Consumer trends, experience & journeys event 14 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing Data & -Technologie event 14 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Veranderende business modellen event 20 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital advertising & Targetting event 20 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Social media en content marketing event 20 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Search engine strategies event 21 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Implementatie en Stakeholdermanagement event 21 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Data Driven Growth event 21 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital & Business analytics event 27 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege event 27 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Reservecollege event 28 maart 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag |
placeUtrecht 13 mrt. 2024 tot 28 mrt. 2024Toon rooster event 13 maart 2024, 13:30-15:30, Utrecht, Digital branding event 13 maart 2024, 09:00-12:30, Utrecht, Digital marketing strategie event 14 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing Data & -Technologie event 14 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Consumer trends, experience & journeys event 14 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Veranderende business modellen event 20 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Social media en content marketing event 20 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digital advertising & Targetting event 20 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Search engine strategies event 21 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Implementatie en Stakeholdermanagement event 21 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Data Driven Growth event 21 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digital & Business analytics event 27 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Reservecollege event 27 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege event 28 maart 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag |
placeLeusden 15 jul. 2024 tot 19 jul. 2024Toon rooster event 15 juli 2024, 13:30-15:30, Leusden, Digital branding event 15 juli 2024, 09:00-12:30, Leusden, Digital marketing strategie event 16 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing Data & -Technologie event 16 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, Veranderende business modellen event 16 juli 2024, 09:30-11:30, Leusden, Consumer trends, experience & journeys event 17 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital advertising & Targetting event 17 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, Search engine strategies event 17 juli 2024, 09:30-11:30, Leusden, Social media en content marketing event 18 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Implementatie en Stakeholdermanagement event 18 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, Data Driven Growth event 18 juli 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital & Business analytics event 18 juli 2024, 18:00-20:00, Leusden, Reservecollege event 19 juli 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag |
placeLeusden 26 aug. 2024 tot 30 aug. 2024Toon rooster event 26 augustus 2024, 09:00-12:30, Leusden, Digital marketing strategie event 26 augustus 2024, 13:30-15:30, Leusden, Digital branding event 27 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing Data & -Technologie event 27 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, Veranderende business modellen event 27 augustus 2024, 09:30-11:30, Leusden, Consumer trends, experience & journeys event 28 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital advertising & Targetting event 28 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, Search engine strategies event 28 augustus 2024, 09:30-11:30, Leusden, Social media en content marketing event 29 augustus 2024, 18:00-20:00, Leusden, Reservecollege event 29 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, Data Driven Growth event 29 augustus 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital & Business analytics event 29 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Implementatie en Stakeholdermanagement event 30 augustus 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving: Wil jij dat jouw kennis van digital marketing up-to-date blijft? In het tempo waarmee nieuwe trends en ontwikkelingen ontstaan, is achterlopen geen optie. In deze Masterclass ontdek je de gevolgen van digitale ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften voor jouw businessmodel. En hoe je hierop inspeelt. Met deze nieuwe kennis ben jij een betere sparringpartner voor interne stakeholders en externe bureaus. Vol nieuwe energie maak je gegarandeerd impact.
Doel: - Breng je de impact en mogelijkheden van digitale veranderingen in kaart, - Maak je betere strategische digital marketing keuzes, - Is jouw actuele kennis de basis voor nieuwe marketingplannen, - Geef je m…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving: Wil jij dat jouw kennis van digital marketing up-to-date blijft? In het tempo waarmee nieuwe trends en ontwikkelingen ontstaan, is achterlopen geen optie. In deze Masterclass ontdek je de gevolgen van digitale ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften voor jouw businessmodel. En hoe je hierop inspeelt. Met deze nieuwe kennis ben jij een betere sparringpartner voor interne stakeholders en externe bureaus. Vol nieuwe energie maak je gegarandeerd impact.
Doel: - Breng je de impact en mogelijkheden van digitale veranderingen in kaart, - Maak je betere strategische digital marketing keuzes, - Is jouw actuele kennis de basis voor nieuwe marketingplannen, - Geef je met de juiste tactische middelen invulling aan strategische keuzes, - Ben je professioneel sparringpartner voor stakeholders en leveranciers
Doelgroep: Ben jij als ervaren professional of manager actief in het digital marketing domein? En wil jij in korte tijd weer helemaal up-to-date zijn met de laatste digital marketing trends? Dan past deze masterclass bij jou.
Vooropleiding: - HBO+ werk- en denkniveau, - 4+ jaar werkervaring in digital marketing, - Geen master diploma nodig
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal konden overbrengen. Er had wel wat meer diepgang in sommige colleges gemogen, soms iets te oppervlakkig. Digitale leeromgeving werkt goed." - 30-03-2021 07:54
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal k… alles lezen - 30-03-2021 07:54
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.