Omnichannel Retail Marketing (optionele module)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 158 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeLeusden
25 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, 15:00-17:00, Customer Experience en omnichannel management
event 25 januari 2021, 12:45-14:45, Omnichannel retail technologie en infrastructuur
event 25 januari 2021, 10:00-12:00, E-commerce en e-category management
placeOnline Classroom
25 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, 15:00-17:00, Customer Experience en omnichannel management
event 25 januari 2021, 12:45-14:45, Omnichannel retail technologie en infrastructuur
event 25 januari 2021, 10:00-12:00, E-commerce en e-category management

Beschrijving

Omschrijving:

Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Omnichannel Retail Marketing te volgen. Ideaal als je werkzaam bent binnen retail of geïnteresseerd bent in het samenspel tussen on- en offline kanalen.

Doel:
In één dag leer je over de laatste toepassingen en inzichten binnen omnichannel retail marketing, zoals: - Online assortimentsbeleid en category managment, - Customer Experience in retail, - Impact van omnichannel retail op informatievoorzieningen en IT infrastructuur

Doelgroep:
De optionele module Omnichannel Retail Marketing is bedoeld voor marketeers, inkopers, category managers, adviseurs, beleidbepalers en shopmanagers die wer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Marketing en Sales, Marketing management, NIMA Marketing-A en NIMA Marketing-B.

Omschrijving:

Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Omnichannel Retail Marketing te volgen. Ideaal als je werkzaam bent binnen retail of geïnteresseerd bent in het samenspel tussen on- en offline kanalen.

Doel:
In één dag leer je over de laatste toepassingen en inzichten binnen omnichannel retail marketing, zoals: - Online assortimentsbeleid en category managment, - Customer Experience in retail, - Impact van omnichannel retail op informatievoorzieningen en IT infrastructuur

Doelgroep:
De optionele module Omnichannel Retail Marketing is bedoeld voor marketeers, inkopers, category managers, adviseurs, beleidbepalers en shopmanagers die werkzaam zijn in het retail vakgebied.

Vooropleiding:
Deze module is te volgen na afronding van de volgende Beeckestijn opleidingen: - Digital & Online Marketing (post-HBO), - Digital & Online Marketing (korte opleiding)

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)