Online Persuasion (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Online Persuasion (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
10 jun. 2024
Toon rooster
event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
placeCapelle aan den IJssel
10 jun. 2024
Toon rooster
event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
placeEindhoven
10 jun. 2024
Toon rooster
event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
placeLeusden
10 jun. 2024
Toon rooster
event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
placeUtrecht
10 jun. 2024
Toon rooster
event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion

Beschrijving

Omschrijving:

Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken? Tijdens de training Online Persuasion leer je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers te motiveren. Je leert hoe je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Je krijgt psychologische inzichten die je kunt toepassen in marketing, business development en communicatie. En deze kennis pas je direct toe in de praktijk.

Doel:
Je leert in één dag: - De trends, tools en ontwikkelingen op het gebied van online persuasion, - De bewuste en vooral de onbewuste psychologische processen die een beslissende …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conversie optimalisatie, SEO, Interaction design, Google Analytics en UX / User Experience Design.

Omschrijving:

Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken? Tijdens de training Online Persuasion leer je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers te motiveren. Je leert hoe je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Je krijgt psychologische inzichten die je kunt toepassen in marketing, business development en communicatie. En deze kennis pas je direct toe in de praktijk.

Doel:
Je leert in één dag: - De trends, tools en ontwikkelingen op het gebied van online persuasion, - De bewuste en vooral de onbewuste psychologische processen die een beslissende rol spelen in het koopgedrag van klanten, - De belangrijkste persuasion principes, modellen en beïnvloedingstechnieken en hoe je deze toepast om de conversie te verhogen, - De 7 principes van Robert Cialdini toe te passen in de praktijk.

Doelgroep:
Deze training is bedoel voor iedereen die de bezoekers van zijn/haar website wil aanzetten tot actie.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van online en bij voorkeur betrokken bent bij de (door)ontwikkeling van de website.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)