Online Persuasion (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 10 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion |
placeCapelle aan den IJssel 10 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion |
placeEindhoven 10 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion |
placeLeusden 10 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion |
placeUtrecht 10 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion |
Beschrijving
Omschrijving:
Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken? Tijdens de training Online Persuasion leer je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers te motiveren. Je leert hoe je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Je krijgt psychologische inzichten die je kunt toepassen in marketing, business development en communicatie. En deze kennis pas je direct toe in de praktijk.
Doel:
Je leert in één dag: - De trends, tools en ontwikkelingen op het gebied van online persuasion, - De bewuste en vooral de onbewuste psychologische processen die een beslissende …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken? Tijdens de training Online Persuasion leer je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers te motiveren. Je leert hoe je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Je krijgt psychologische inzichten die je kunt toepassen in marketing, business development en communicatie. En deze kennis pas je direct toe in de praktijk.
Doel:
Je leert in één dag: - De trends, tools en ontwikkelingen op het
gebied van online persuasion, - De bewuste en vooral de onbewuste
psychologische processen die een beslissende rol spelen in het
koopgedrag van klanten, - De belangrijkste persuasion principes,
modellen en beïnvloedingstechnieken en hoe je deze toepast om de
conversie te verhogen, - De 7 principes van Robert Cialdini toe te
passen in de praktijk.
Doelgroep:
Deze training is bedoel voor iedereen die de bezoekers van
zijn/haar website wil aanzetten tot actie.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds
enige kennis hebt van online en bij voorkeur betrokken bent bij de
(door)ontwikkeling van de website.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.