Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 162 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

1
Gemiddeld cijfer voor Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Hillegonda de Vries
communicatiemedewerker
1
Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, niveau, trainer... enz... (toelichting moet 30 woorden bevatten, volgens mij zit ik daar nu wel aan.... )" - 03-11-2017 07:41

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, … alles lezen - 03-11-2017 07:41

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeCapelle aan den IJssel
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeEindhoven
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeLeusden
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeOnline Classroom
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeUtrecht
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeZwolle
22 nov. 2021 tot 29 nov. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 29 november 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 29 november 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeAmsterdam
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeCapelle aan den IJssel
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeEindhoven
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeLeusden
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeOnline Classroom
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Online Classroom, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Online Classroom, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeUtrecht
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeZwolle
27 jan. 2022 tot 3 feb. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 3 februari 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 3 februari 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeAmsterdam
4 apr. 2022 tot 11 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 11 april 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 11 april 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeCapelle aan den IJssel
4 apr. 2022 tot 11 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 11 april 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 11 april 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeEindhoven
4 apr. 2022 tot 11 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 11 april 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 11 april 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeLeusden
4 apr. 2022 tot 11 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 11 april 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 11 april 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeOnline Classroom
4 apr. 2022 tot 11 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 11 april 2022, 13:30-16:30, Online Classroom, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 11 april 2022, 09:30-12:30, Online Classroom, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeUtrecht
4 apr. 2022 tot 11 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 11 april 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 11 april 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk

Beschrijving

Omschrijving:

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.

Doel:
De training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie leert je concreet hoe je aan de slag kunt met het managen van de reputatie van je organisatie & succesvol om te gaan met crisissen.

Doelgroep:
Het doel van de training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie is om mensen werkzaam in communicatie en marketing de kennis en tools aan te reiken om de online reputatie van de eigen organisatie of merk te kunnen managen in het huidige digitale tijdperk, maar ook hoe je jouw organisatie volledig kunt voorbereiden op mogelijke crisissituaties.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten.

Training

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

1
Gemiddeld cijfer voor Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Hillegonda de Vries
communicatiemedewerker
1
Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, niveau, trainer... enz... (toelichting moet 30 woorden bevatten, volgens mij zit ik daar nu wel aan.... )" - 03-11-2017 07:41

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, … alles lezen - 03-11-2017 07:41

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)