Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 177 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kim van Loo
Marketeer
10
Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketing analytics en accountability
event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing analytics en accountability
event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Marketing analytics en accountability
event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Leusden, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Marketing analytics en accountability
event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Marketing analytics en accountability
event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 4 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 11 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 18 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Marketing analytics en accountability
event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management
event 16 april 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 april 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 23 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie
event 14 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Marketing analytics en accountability
event 21 mei 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 april 2024, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 16 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Bouwstenen van campagne management
event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2024, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 14 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie
event 14 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Marketing analytics en accountability
event 21 mei 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 april 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 16 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Bouwstenen van campagne management
event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 april 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 23 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Marketing analytics en accountability
event 14 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie
event 21 mei 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Campagne management, Marketing Automation, Marketingstrategie en Social Media.

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van marketing automation en campagne management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

10
Gemiddeld cijfer voor Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Kim van Loo
Marketeer
10
Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)