Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 25 april 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketing analytics en accountability event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 25 april 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing analytics en accountability event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeEindhoven 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 25 april 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Marketing analytics en accountability event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Leusden, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 25 april 2024, 18:30-21:30, Leusden, Marketing analytics en accountability event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 25 april 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Marketing analytics en accountability event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeZwolle 14 mrt. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 14 maart 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 21 maart 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 maart 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 4 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling event 11 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken event 18 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 25 april 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Marketing analytics en accountability event 16 mei 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 mei 2024, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag event 30 mei 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 6 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 13 juni 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management event 16 april 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 april 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 23 april 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 14 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie event 14 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Marketing analytics en accountability event 21 mei 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 april 2024, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 16 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Bouwstenen van campagne management event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 april 2024, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 23 april 2024, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 14 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie event 14 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Marketing analytics en accountability event 21 mei 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 16 apr. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 april 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 16 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Bouwstenen van campagne management event 18 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 april 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 23 april 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 7 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 7 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 14 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Marketing analytics en accountability event 14 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie event 21 mei 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 28 mei 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 28 mei 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 4 juni 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne
Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen
door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is
bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner
willen worden op het gebied van marketing automation en campagne
management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze
graag toepassen in de praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.