Strategisch Communicatiemanagement (masterclass) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Strategisch Communicatiemanagement (masterclass) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
15 jul. 2024 tot 19 jul. 2024
Toon rooster
event 15 juli 2024, 09:00-11:30, Online, Communicatie strategie
event 15 juli 2024, 12:30-14:30, Online, Trends en ontwikkelingen in het communicatie vakgebied
event 15 juli 2024, 15:00-17:00, Online, Merkstrategie
event 16 juli 2024, 15:00-17:00, Online, PR en omgaan met media
event 16 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Content strategie & customer journey
event 16 juli 2024, 12:30-14:30, Online, AI en content productie
event 17 juli 2024, 12:30-14:30, Online, Crisiscommunicatie en woordvoering
event 17 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reputatiemanagement
event 17 juli 2024, 15:00-17:00, Online, Interne communicatie
event 18 juli 2024, 15:00-17:00, Online, Leiderschap en changemanagement in communicatie
event 18 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Stakeholder management
event 18 juli 2024, 12:30-14:30, Online, Agile communicatie
event 18 juli 2024, 18:00-20:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 19 juli 2024, 09:00-17:30, Online, Harvard Business School Strategie Casedag
placeOnline
26 aug. 2024 tot 30 aug. 2024
Toon rooster
event 26 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, Trends en ontwikkelingen in het communicatie vakgebied
event 26 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, Merkstrategie
event 26 augustus 2024, 09:00-11:30, Online, Communicatie strategie
event 27 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, PR en omgaan met media
event 27 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, AI en content productie
event 27 augustus 2024, 09:30-11:30, Online, Content strategie & customer journey
event 28 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, Crisiscommunicatie en woordvoering
event 28 augustus 2024, 09:30-11:30, Online, Reputatiemanagement
event 28 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, Interne communicatie
event 29 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, Leiderschap en changemanagement in communicatie
event 29 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, Agile communicatie
event 29 augustus 2024, 09:30-11:30, Online, Stakeholder management
event 29 augustus 2024, 18:00-20:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 30 augustus 2024, 09:00-17:30, Online, Harvard Business School Strategie Casedag

Beschrijving

Omschrijving:

Veel communicatieprofessionals zijn bezig met het naar buiten brengen van wat er in de organisatie bedacht of besloten is en worden vaak te laat betrokken in het proces. In de communicatie ontbreekt ook vaak de link met de organisatiestrategie en wordt er onvoldoende rekening gehouden met de sterk veranderende impact van digital en social media op het communicatie vakgebied.
Van belang is dat organisaties een visie ontwikkelen op het gebied van communicatie. Zowel wat betreft externe communicatie als interne communicatie. Communicatie is een constant proces van meningsvorming. Het speelt een cruciale rol bij zowel verandermanagement, PR, corporate branding, internal branding, a…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiemanagement, Strategische communicatie, Adviesvaardigheden, Delegeren en Sales management.

Omschrijving:

Veel communicatieprofessionals zijn bezig met het naar buiten brengen van wat er in de organisatie bedacht of besloten is en worden vaak te laat betrokken in het proces. In de communicatie ontbreekt ook vaak de link met de organisatiestrategie en wordt er onvoldoende rekening gehouden met de sterk veranderende impact van digital en social media op het communicatie vakgebied.
Van belang is dat organisaties een visie ontwikkelen op het gebied van communicatie. Zowel wat betreft externe communicatie als interne communicatie. Communicatie is een constant proces van meningsvorming. Het speelt een cruciale rol bij zowel verandermanagement, PR, corporate branding, internal branding, arbeidsmarktcommunicatie en stakeholders, als marketing. Om hierin succesvol te zijn is het van belang dat communicatieprofessionals kennis opbouwen op strategisch niveau.

Je leert: - De laatste trends, kennis en praktijkinzichten op het gebied van strategische communicatie, - Ontwikkel je eigen strategische communicatie visie, - Breng je strategische communicatiedoelstellingen in lijn met je organisatiedoelstellingen

Doelgroep:
De masterclass Strategisch Communicatie Management is bedoeld voor zowel professionals als managers die communicatie naar een hoger niveau willen tillen. Professionals en adviseurs die communicatie beter in lijn willen brengen met de organisatiestrategie en doelstellingen, zoals woordvoerders, voorlichters, media-, communicatie- en PR professionals & managers.

Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)