Strategisch Communicatiemanagement (masterclass) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 15 jul. 2024 tot 19 jul. 2024Toon rooster event 15 juli 2024, 09:00-11:30, Online, Communicatie strategie event 15 juli 2024, 12:30-14:30, Online, Trends en ontwikkelingen in het communicatie vakgebied event 15 juli 2024, 15:00-17:00, Online, Merkstrategie event 16 juli 2024, 15:00-17:00, Online, PR en omgaan met media event 16 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Content strategie & customer journey event 16 juli 2024, 12:30-14:30, Online, AI en content productie event 17 juli 2024, 12:30-14:30, Online, Crisiscommunicatie en woordvoering event 17 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reputatiemanagement event 17 juli 2024, 15:00-17:00, Online, Interne communicatie event 18 juli 2024, 15:00-17:00, Online, Leiderschap en changemanagement in communicatie event 18 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Stakeholder management event 18 juli 2024, 12:30-14:30, Online, Agile communicatie event 18 juli 2024, 18:00-20:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 19 juli 2024, 09:00-17:30, Online, Harvard Business School Strategie Casedag |
placeOnline 26 aug. 2024 tot 30 aug. 2024Toon rooster event 26 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, Trends en ontwikkelingen in het communicatie vakgebied event 26 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, Merkstrategie event 26 augustus 2024, 09:00-11:30, Online, Communicatie strategie event 27 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, PR en omgaan met media event 27 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, AI en content productie event 27 augustus 2024, 09:30-11:30, Online, Content strategie & customer journey event 28 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, Crisiscommunicatie en woordvoering event 28 augustus 2024, 09:30-11:30, Online, Reputatiemanagement event 28 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, Interne communicatie event 29 augustus 2024, 15:00-17:00, Online, Leiderschap en changemanagement in communicatie event 29 augustus 2024, 12:30-14:30, Online, Agile communicatie event 29 augustus 2024, 09:30-11:30, Online, Stakeholder management event 29 augustus 2024, 18:00-20:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 30 augustus 2024, 09:00-17:30, Online, Harvard Business School Strategie Casedag |
Beschrijving
Omschrijving:
Veel communicatieprofessionals zijn bezig met het naar buiten brengen van wat er in de organisatie bedacht of besloten is en worden vaak te laat betrokken in het proces. In de communicatie ontbreekt ook vaak de link met de organisatiestrategie en wordt er onvoldoende rekening gehouden met de sterk veranderende impact van digital en social media op het communicatie vakgebied.
Van belang is dat organisaties een visie ontwikkelen op het gebied van communicatie. Zowel wat betreft externe communicatie als interne communicatie. Communicatie is een constant proces van meningsvorming. Het speelt een cruciale rol bij zowel verandermanagement, PR, corporate branding, internal branding, a…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Veel communicatieprofessionals zijn bezig met het naar buiten
brengen van wat er in de organisatie bedacht of besloten is en
worden vaak te laat betrokken in het proces. In de communicatie
ontbreekt ook vaak de link met de organisatiestrategie en wordt er
onvoldoende rekening gehouden met de sterk veranderende impact van
digital en social media op het communicatie vakgebied.
Van belang is dat organisaties een visie ontwikkelen op het gebied
van communicatie. Zowel wat betreft externe communicatie als
interne communicatie. Communicatie is een constant proces van
meningsvorming. Het speelt een cruciale rol bij zowel
verandermanagement, PR, corporate branding, internal branding,
arbeidsmarktcommunicatie en stakeholders, als marketing. Om hierin
succesvol te zijn is het van belang dat communicatieprofessionals
kennis opbouwen op strategisch niveau.
Je leert: - De laatste trends, kennis en praktijkinzichten op
het gebied van strategische communicatie, - Ontwikkel je eigen
strategische communicatie visie, - Breng je strategische
communicatiedoelstellingen in lijn met je
organisatiedoelstellingen
Doelgroep:
De masterclass Strategisch Communicatie Management is bedoeld voor
zowel professionals als managers die communicatie naar een hoger
niveau willen tillen. Professionals en adviseurs die communicatie
beter in lijn willen brengen met de organisatiestrategie en
doelstellingen, zoals woordvoerders, voorlichters, media-,
communicatie- en PR professionals & managers.
Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.