Usability, experience & conversie (training)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Usability, experience & conversie (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 179 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024
Toon rooster
event 9 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 16 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 23 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024
Toon rooster
event 9 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 16 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 23 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024
Toon rooster
event 9 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 16 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 23 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024
Toon rooster
event 9 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 16 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 23 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024
Toon rooster
event 9 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 16 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 23 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie
placeAmsterdam
19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024
Toon rooster
event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024
Toon rooster
event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024
Toon rooster
event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024
Toon rooster
event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024
Toon rooster
event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
23 sep. 2024 tot 7 okt. 2024
Toon rooster
event 23 september 2024, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 30 september 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 7 oktober 2024, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie

Beschrijving

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een website te optimaliseren.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)