Usability, experience & conversie (training)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 162 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
placeOnline Classroom
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie
placeZwolle
22 nov. 2021 tot 6 dec. 2021
Toon rooster
event 22 november 2021, 09:30-16:30, Zwolle, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 29 november 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Online persuasion
event 6 december 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Methodes voor conversie optimalisatie
placeAmsterdam
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
placeOnline Classroom
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie
placeZwolle
1 feb. 2022 tot 15 feb. 2022
Toon rooster
event 1 februari 2022, 09:30-16:30, Zwolle, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 8 februari 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online persuasion
event 15 februari 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Methodes voor conversie optimalisatie
placeAmsterdam
25 apr. 2022 tot 16 mei. 2022
Toon rooster
event 25 april 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 mei 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 16 mei 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
25 apr. 2022 tot 16 mei. 2022
Toon rooster
event 25 april 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 mei 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 16 mei 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
25 apr. 2022 tot 16 mei. 2022
Toon rooster
event 25 april 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 mei 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 16 mei 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
25 apr. 2022 tot 16 mei. 2022
Toon rooster
event 25 april 2022, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 mei 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 16 mei 2022, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
placeOnline Classroom
25 apr. 2022 tot 16 mei. 2022
Toon rooster
event 25 april 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 mei 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, Online persuasion
event 16 mei 2022, 09:30-16:30, Online Classroom, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
25 apr. 2022 tot 16 mei. 2022
Toon rooster
event 25 april 2022, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 mei 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 16 mei 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie

Beschrijving

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een website te optimaliseren.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Training

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)