Administratie en Klantenservice (overig)

Vaardigheden voor beroep Administratie en Klantenservice (overig)

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Administratie en Klantenservice (overig). Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Business-To-Consumer24 producten, 22 ervaringen, € 0 tot € 3.500
"
Verkoop van Verzekeringen45 producten, 36 ervaringen, € 149 tot € 3.390
"
Call Centers7 producten, 37 ervaringen, € 50 tot € 499
"
Business To Business31 producten, 134 ervaringen, € 149 tot € 4.690
"
Klantenservice74 producten, 679 ervaringen, € 45 tot € 7.800
"
Casemanagement25 producten, 38 ervaringen, € 454 tot € 7.500
"
Vraag van de Klant265 producten, 1448 ervaringen, € 29 tot € 11.500
"
Bedrijfsethiek18 producten, 3 ervaringen, € 100 tot € 3.605
"
Verkoop20 producten, 463 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Bedrijfsstrategieën193 producten, 139 ervaringen, € 0 tot € 17.800
"
Administratieve Werkzaamheden191 producten, 22 ervaringen, € 58 tot € 13.995
"
Subsidies5 producten, 0 ervaringen, € 695 tot € 3.699
"
Actief Luisteren52 producten, 310 ervaringen, € 29 tot € 2.314
"
Onderaannemingen47 producten, 86 ervaringen, € 236 tot € 3.350
"
Teamleiding52 producten, 19 ervaringen, € 0 tot € 12.995
"
Business Relationship Management
"
Consultancy67 producten, 243 ervaringen, € 199 tot € 9.950
"
Toon alle (17)
IT vaardighedenRelevantie
Webportalen70 producten, 43 ervaringen, € 41 tot € 7.100
"
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leergierig220 producten, 2809 ervaringen, € 0 tot € 26.595
"
Vriendelijkheid46 producten, 28 ervaringen, € 29 tot € 3.000
"
Aandacht voor Detail26 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Communicatie125 producten, 138 ervaringen, € 29 tot € 8.595
"
Interpersoonlijke Vaardigheden10 producten, 16 ervaringen, € 50 tot € 1.550
"