Administratie en Klantenservice (overig)

Vaardigheden voor beroep Administratie en Klantenservice (overig)

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Administratie en Klantenservice (overig). Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Business-To-Consumer27 producten, 20 ervaringen, € 0 tot € 2.815
"
Verkoop van Verzekeringen43 producten, 40 ervaringen, € 395 tot € 3.390
"
Call Centers7 producten, 0 ervaringen, € 49 tot € 1.070
"
Business To Business12 producten, 1 ervaringen, € 599 tot € 4.385
"
Klantenservice59 producten, 591 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Casemanagement29 producten, 37 ervaringen, € 8 tot € 7.500
"
Vraag van de Klant254 producten, 1243 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Bedrijfsethiek36 producten, 2 ervaringen, € 5 tot € 6.495
"
Verkoop12 producten, 381 ervaringen, € 24 tot € 1.295
"
Bedrijfsstrategieën139 producten, 125 ervaringen, € 0 tot € 16.500
"
Administratieve Werkzaamheden118 producten, 25 ervaringen, € 58 tot € 10.495
"
Subsidies12 producten, 0 ervaringen, € 0 tot € 3.199
"
Actief Luisteren73 producten, 254 ervaringen, € 0 tot € 3.000
"
Onderaannemingen47 producten, 73 ervaringen, € 12 tot € 2.975
"
Teamleiding54 producten, 25 ervaringen, € 185 tot € 10.495
"
Business Relationship Management
"
Consultancy62 producten, 180 ervaringen, € 3 tot € 12.500
"
Toon alle (17)
IT vaardighedenRelevantie
Webportalen54 producten, 74 ervaringen, € 0 tot € 6.490
"
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leergierig221 producten, 1673 ervaringen, € 0 tot € 26.595
"
Vriendelijkheid57 producten, 42 ervaringen, € 24 tot € 1.795
"
Aandacht voor Detail38 producten, 8 ervaringen, € 8 tot € 7.500
"
Communicatie111 producten, 139 ervaringen, € 0 tot € 8.995
"
Interpersoonlijke Vaardigheden16 producten, 16 ervaringen, € 16 tot € 1.350
"