Hoofd Service

Vaardigheden voor beroep Hoofd Service

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Hoofd Service. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Servicestandaarden50 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Service Management50 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
ITIL235 producten, 264 ervaringen, € 295 tot € 6.490
"
Teamleiding52 producten, 25 ervaringen, € 185 tot € 10.495
"
Klanttevredenheid254 producten, 1236 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Serviceverbeteringsplanning50 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Prestatiemanagement23 producten, 18 ervaringen, € 7 tot € 3.400
"
IT-servicemanagement50 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Service Level Agreement50 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Financieel Management126 producten, 34 ervaringen, € 0 tot € 19.700
"
Ontwikkelingsplan
"
Klantenservice58 producten, 588 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Klantenrelatiebeheer42 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.385
"
Operational Excellence
"
Operationeel Management118 producten, 376 ervaringen, € 17 tot € 6.550
"
Projectmanagement453 producten, 359 ervaringen, € 0 tot € 20.500
"
Servicekwaliteit170 producten, 84 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (17)