Medewerker callcenter

Vaardigheden voor beroep Medewerker callcenter

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Medewerker callcenter. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Call Centers11 producten, 37 ervaringen, € 54 tot € 1.100
"
Typen45 producten, 35 ervaringen, € 0 tot € 1.350
"
Vraag van de Klant255 producten, 1326 ervaringen, € 29 tot € 11.500
"
Telemarketing12 producten, 164 ervaringen, € 99 tot € 1.300
"
Klantenservice65 producten, 631 ervaringen, € 45 tot € 6.350
"
Telefoonbeheer149 producten, 1302 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Telefonische Ondersteuning50 producten, 690 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Telefonische Verkoop50 producten, 690 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Legal Liability17 producten, 0 ervaringen, € 180 tot € 13.227
"
Upselling24 producten, 455 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Telefonische Vaardigheden50 producten, 690 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Webcam152 producten, 81 ervaringen, € 0 tot € 6.024
"
Verkoop24 producten, 455 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Actief Luisteren51 producten, 278 ervaringen, € 29 tot € 2.314
"
Gegevensinvoer7 producten, 0 ervaringen, € 299 tot € 2.698
"
Klantenwerving84 producten, 1173 ervaringen, € 0 tot € 3.950
"
Behoud van Klanten255 producten, 1326 ervaringen, € 29 tot € 11.500
"
Spelling en Grammatica54 producten, 424 ervaringen, € 37 tot € 1.284
"
Toon alle (18)
IT vaardighedenRelevantie
Microsoft Windows92 producten, 24 ervaringen, € 8 tot € 4.495
"
Customer Data Management30 producten, 40 ervaringen, € 0 tot € 7.999
"
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Aanpassingsvermogen2 producten, 0 ervaringen, € 97 tot € 97
"
Probleemoplossing10 producten, 115 ervaringen, € 32 tot € 3.450
"
Communicatie163 producten, 1362 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"