Medewerker klachten en schikkingen

Vaardigheden voor beroep Medewerker klachten en schikkingen

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Medewerker klachten en schikkingen. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Claimverwerking13 producten, 8 ervaringen, € 329 tot € 3.950
"
Call Centers11 producten, 37 ervaringen, € 54 tot € 1.100
"
Telefoonbeheer149 producten, 1305 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Millwork
"
Verkoop24 producten, 455 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Telefonische Vaardigheden50 producten, 693 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Hoger Beroep6 producten, 0 ervaringen, € 70 tot € 455
"
Administratieve Werkzaamheden186 producten, 25 ervaringen, € 58 tot € 13.995
"
Klantenservice65 producten, 634 ervaringen, € 45 tot € 6.350
"
Toon alle (9)
IT vaardighedenRelevantie
Microsoft Office473 producten, 211 ervaringen, € 0 tot € 5.295
"
Microsoft Excel390 producten, 251 ervaringen, € 0 tot € 5.995
"
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Vriendelijkheid50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 1.795
"
Zelfmotivatie77 producten, 429 ervaringen, € 29 tot € 4.975
"
Communicatie162 producten, 1366 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Werken in Groepsverband267 producten, 232 ervaringen, € 0 tot € 17.800
"