Medewerker klantenservice

Vaardigheden voor beroep Medewerker klantenservice

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Medewerker klantenservice. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Klantenservice58 producten, 588 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Call Centers7 producten, 0 ervaringen, € 49 tot € 1.070
"
Telefoonbeheer155 producten, 1208 ervaringen, € 0 tot € 3.995
"
Verkoop12 producten, 381 ervaringen, € 24 tot € 1.295
"
Telefonische Vaardigheden43 producten, 635 ervaringen, € 27 tot € 10.495
"
Customer Experience38 producten, 31 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Retail57 producten, 0 ervaringen, € 799 tot € 7.795
"
Klantenrelatiebeheer42 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.385
"
Klanttevredenheid254 producten, 1236 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Typen45 producten, 32 ervaringen, € 0 tot € 999
"
Gegevensinvoer13 producten, 0 ervaringen, € 14 tot € 2.550
"
Gasten Onthalen59 producten, 42 ervaringen, € 24 tot € 1.795
"
Merchandise66 producten, 35 ervaringen, € 0 tot € 8.200
"
Factureren21 producten, 16 ervaringen, € 24 tot € 3.540
"
Actief Luisteren71 producten, 249 ervaringen, € 0 tot € 3.000
"
Toon alle (15)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Vriendelijkheid59 producten, 42 ervaringen, € 24 tot € 1.795
"
Probleemoplossing11 producten, 108 ervaringen, € 32 tot € 3.450
"
Communicatie174 producten, 1304 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Multitasking38 producten, 8 ervaringen, € 8 tot € 7.500
"
Tactvol23 producten, 31 ervaringen, € 0 tot € 2.195
"
Servicegerichtheid13 producten, 39 ervaringen, € 5 tot € 3.414
"
Betrouwbaar59 producten, 1 ervaringen, € 0 tot € 2.995
"
Toon alle (7)