Medewerker klantenservice

Vaardigheden voor beroep Medewerker klantenservice

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Medewerker klantenservice. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Klantenservice74 producten, 679 ervaringen, € 45 tot € 7.800
"
Call Centers7 producten, 37 ervaringen, € 50 tot € 499
"
Telefoonbeheer142 producten, 1320 ervaringen, € 0 tot € 4.875
"
Verkoop20 producten, 463 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Telefonische Vaardigheden46 producten, 750 ervaringen, € 55 tot € 12.995
"
Customer Experience31 producten, 45 ervaringen, € 0 tot € 7.999
"
Retail110 producten, 0 ervaringen, € 799 tot € 8.595
"
Klantenrelatiebeheer33 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.690
"
Klanttevredenheid265 producten, 1448 ervaringen, € 29 tot € 11.500
"
Typen45 producten, 41 ervaringen, € 0 tot € 1.099
"
Gegevensinvoer8 producten, 0 ervaringen, € 225 tot € 2.698
"
Gasten Onthalen46 producten, 28 ervaringen, € 29 tot € 3.000
"
Merchandise57 producten, 36 ervaringen, € 0 tot € 8.200
"
Factureren16 producten, 24 ervaringen, € 29 tot € 3.921
"
Actief Luisteren52 producten, 310 ervaringen, € 29 tot € 2.314
"
Toon alle (15)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Vriendelijkheid46 producten, 28 ervaringen, € 29 tot € 3.000
"
Probleemoplossing10 producten, 121 ervaringen, € 0 tot € 3.450
"
Communicatie172 producten, 1454 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Multitasking26 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Tactvol19 producten, 38 ervaringen, € 0 tot € 2.695
"
Servicegerichtheid21 producten, 39 ervaringen, € 146 tot € 1.290
"
Betrouwbaar12 producten, 0 ervaringen, € 29 tot € 2.450
"
Toon alle (7)