Office manager

Office manager

Een office manager is iemand die verantwoordelijk is voor het organiseren van alle administratieve activiteiten die de goede werking van een kantoor bevorderen. Hij of zij dient toezicht te houden op andere werknemers op een eerlijke, consequente manier. Office manager worden is mogelijk iets voor jou als je uit bent op een veelzijdige job, waarbij organiseren en communiceren centraal staan.

Taken van een office manager

Office managers hebben uiteenlopende taken. Denk hierbij aan het beheren van de budgetten van het kantoor en het onderhouden van goed contact met het personeel, leveranciers en klanten. Daarnaast voeren office managers vaak administratieve systemen in en zijn zij verantwoordelijk voor het onderhoud van het kantoor. Afhankelijk van de grootte van het bedrijf kunnen zij ook een team van administratief of ondersteunend personeel aansturen. Het oplossen van geschillen die zich onder werknemers kunnen voordoen, kunnen ook tot het takenpakket behoren. Om te slagen als office manager is het belangrijk dat je beschikt over optimisme, dat je graag initiatief neemt en dat je interesse in het welzijn van jouw bedrijf hebt.

Vaardigheden voor beroep Office manager

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Office manager. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Kantoormanagement154 producten, 1 ervaringen, € 350 tot € 8.595
"
Administratieve Werkzaamheden213 producten, 22 ervaringen, € 58 tot € 13.995
"
Beheer van Debiteuren29 producten, 51 ervaringen, € 29 tot € 1.738
"
Algemene Administratieve Ondersteuning109 producten, 6 ervaringen, € 489 tot € 12.995
"
Archiveren
"
Crediteuren16 producten, 23 ervaringen, € 65 tot € 6.723
"
Kantoorprocedures154 producten, 1 ervaringen, € 350 tot € 8.595
"
Telefoonbeheer104 producten, 1316 ervaringen, € 20 tot € 4.875
"
Front Office
"
Boekhouding219 producten, 100 ervaringen, € 29 tot € 8.595
"
Factureren24 producten, 37 ervaringen, € 0 tot € 101.100
"
Secretariële Ervaring38 producten, 6 ervaringen, € 249 tot € 9.995
"
Payrollbeheer20 producten, 3 ervaringen, € 145 tot € 4.667
"
Telefonische Vaardigheden39 producten, 745 ervaringen, € 55 tot € 12.995
"
Telefonische Ondersteuning39 producten, 745 ervaringen, € 55 tot € 12.995
"
Gegevensinvoer3 producten, 0 ervaringen, € 225 tot € 2.698
"
Prioriteiten Stellen5 producten, 4 ervaringen, € 0 tot € 1.950
"
Financiën81 producten, 119 ervaringen, € 29 tot € 2.995
"
Toon alle (18)
IT vaardighedenRelevantie
Quickbooks8 producten, 0 ervaringen, € 149 tot € 1.195
"
Microsoft Office393 producten, 206 ervaringen, € 0 tot € 3.395
"
Microsoft Excel391 producten, 255 ervaringen, € 0 tot € 5.995
"
Microsoft Word301 producten, 96 ervaringen, € 29 tot € 2.195
"
Microsoft Outlook223 producten, 163 ervaringen, € 8 tot € 6.160
"
Spreadsheets391 producten, 255 ervaringen, € 0 tot € 5.995
"
Tekstverwerken47 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 1.450
"
Toon alle (7)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Coördineren500 producten, 403 ervaringen, € 0 tot € 8.595
"
Multitasking53 producten, 6 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Aandacht voor Detail53 producten, 6 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Communicatie133 producten, 119 ervaringen, € 29 tot € 8.595
"