Receptionist/telefonist

Vaardigheden voor beroep Receptionist/telefonist

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Receptionist/telefonist. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Postbezorging48 producten, 64 ervaringen, € 65 tot € 9.995
"
Beheer van Kantoorbenodigdheden121 producten, 1 ervaringen, € 163 tot € 8.195
"
Gasten Onthalen50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 1.795
"
Beheer van Reserveringen48 producten, 64 ervaringen, € 65 tot € 9.995
"
Telefoonbeheer149 producten, 1305 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Front Office
"
Secretariële Ervaring46 producten, 116 ervaringen, € 249 tot € 9.995
"
Pakketbezorging48 producten, 64 ervaringen, € 65 tot € 9.995
"
Telefonische Vaardigheden50 producten, 693 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Archiveren
"
Administratieve Werkzaamheden186 producten, 25 ervaringen, € 58 tot € 13.995
"
Gastvrijheid50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 1.795
"
Spoedeisende Hulp14 producten, 0 ervaringen, € 7 tot € 6.312
"
Toon alle (13)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Diplomatie8 producten, 9 ervaringen, € 475 tot € 3.100
"
Professionele Uitstraling31 producten, 104 ervaringen, € 18 tot € 12.930
"
Vriendelijkheid50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 1.795
"
Interpersoonlijke Vaardigheden9 producten, 16 ervaringen, € 150 tot € 1.550
"
Positieve Instelling33 producten, 45 ervaringen, € 8 tot € 7.199
"
Zelfverzekerd85 producten, 429 ervaringen, € 18 tot € 5.775
"
Professionele Houding80 producten, 230 ervaringen, € 114 tot € 6.615
"
Ethiek18 producten, 2 ervaringen, € 100 tot € 3.605
"
Toon alle (8)