Supervisor callcenter

Vaardigheden voor beroep Supervisor callcenter

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Supervisor callcenter. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Call Centers11 producten, 37 ervaringen, € 54 tot € 1.100
"
Teamleiding54 producten, 15 ervaringen, € 0 tot € 12.995
"
Medewerker Performance Management20 producten, 6 ervaringen, € 399 tot € 2.050
"
Prestatiemanagement26 producten, 18 ervaringen, € 229 tot € 2.800
"
Klantenservice65 producten, 652 ervaringen, € 45 tot € 7.500
"
Coaching en Begeleiding467 producten, 719 ervaringen, € 0 tot € 19.950
"
Procesverbeteringen390 producten, 51 ervaringen, € 29 tot € 8.195
"
Servicekwaliteit233 producten, 89 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Plannen23 producten, 2 ervaringen, € 129 tot € 10.450
"
Prestatie-Indicatoren1 product, 0 ervaringen
"
Naleving van de Regelgeving111 producten, 31 ervaringen, € 0 tot € 9.900
"
Telemarketing12 producten, 164 ervaringen, € 149 tot € 1.300
"
Telefoonbeheer143 producten, 1327 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Telefonische Vaardigheden48 producten, 706 ervaringen, € 149 tot € 12.995
"
Verkoop21 producten, 455 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Kwaliteitsmanagement233 producten, 89 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (16)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leiderschap500 producten, 2113 ervaringen, € 0 tot € 37.950
"
Communicatie128 producten, 144 ervaringen, € 0 tot € 8.195
"
Probleemoplossing45 producten, 38 ervaringen, € 41 tot € 4.550
"