Supervisor callcenter

Vaardigheden voor beroep Supervisor callcenter

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Supervisor callcenter. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Call Centers7 producten, 0 ervaringen, € 49 tot € 1.070
"
Teamleiding50 producten, 312 ervaringen, € 185 tot € 10.495
"
Medewerker Performance Management13 producten, 6 ervaringen, € 495 tot € 1.810
"
Prestatiemanagement21 producten, 18 ervaringen, € 7 tot € 2.995
"
Klantenservice56 producten, 567 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Coaching en Begeleiding500 producten, 707 ervaringen, € 0 tot € 19.950
"
Procesverbeteringen234 producten, 62 ervaringen, € 19 tot € 7.795
"
Servicekwaliteit171 producten, 79 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Plannen16 producten, 1 ervaringen, € 12 tot € 10.450
"
Prestatie-Indicatoren2 producten, 0 ervaringen, € 96 tot € 475
"
Naleving van de Regelgeving77 producten, 13 ervaringen, € 0 tot € 9.500
"
Telemarketing5 producten, 116 ervaringen, € 533 tot € 533
"
Telefoonbeheer170 producten, 1172 ervaringen, € 0 tot € 3.995
"
Telefonische Vaardigheden43 producten, 614 ervaringen, € 27 tot € 10.495
"
Verkoop12 producten, 380 ervaringen, € 24 tot € 1.295
"
Kwaliteitsmanagement171 producten, 79 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (16)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leiderschap500 producten, 1791 ervaringen, € 0 tot € 24.500
"
Communicatie110 producten, 129 ervaringen, € 0 tot € 8.995
"
Probleemoplossing75 producten, 32 ervaringen, € 5 tot € 4.550
"