Haal waarde uit ISAE 3402

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Wim Krechting

Haal waarde uit ISAE 3402

Bizzenze BV
Logo van Bizzenze BV
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,3 Bizzenze BV heeft een gemiddelde beoordeling van 7,3 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

ISAE 3402 is in korte tijd dé standaard voor Third Party Assurance geworden. Met een dergelijk programma verstrekt een Service Provider actief zekerheid over haar risico- en procesbeheersing aan de gebruikersorganisaties.

Een ISAE 3402-rapport beoogt duidelijkheid te scheppen, maar mist vaak het doel omdat er onduidelijkheid over de werking en mogelijkheden van ISAE 3402 bestaat. Hierdoor blijft belangrijke informatie onbenut, terwijl ISAE 3402 juist waardeverhogend werkt! 

De sessie begint met gedegen uitleg van de standaard aan de hand waarvan vervolgens de mogelijkheden voor de gebruiker uiteengezet worden. Aan de orde komen onder andere:

  • betekenis van de ISAE 3402-standaard
  • beperki…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

ISAE 3402 is in korte tijd dé standaard voor Third Party Assurance geworden. Met een dergelijk programma verstrekt een Service Provider actief zekerheid over haar risico- en procesbeheersing aan de gebruikersorganisaties.

Een ISAE 3402-rapport beoogt duidelijkheid te scheppen, maar mist vaak het doel omdat er onduidelijkheid over de werking en mogelijkheden van ISAE 3402 bestaat. Hierdoor blijft belangrijke informatie onbenut, terwijl ISAE 3402 juist waardeverhogend werkt! 

De sessie begint met gedegen uitleg van de standaard aan de hand waarvan vervolgens de mogelijkheden voor de gebruiker uiteengezet worden. Aan de orde komen onder andere:

  • betekenis van de ISAE 3402-standaard
  • beperkingen
  • opzet van een ISAE 3402 rapport
  • praktische inbedding in de gebruikersorganisatie
  • ontwikkelingen

Afhankelijk van de behoefte van de deelnemers is de nadruk op de diverse onderwerpen aan te passen.

De cursus is gericht op medewerkers van gebruikersorganisaties zoals Service Managers, Risk Managers en contracteigenaren, maar is ook uitermate leerzaam voor medewerkers van Service Providers. Deze diversiteit aan deelnemers draagt bij aan het inzicht in ISAE 3402.

Na afloop hebben de deelnemers kennis van de techniek en toepassing van ISAE 3402. Dit betekent dat zij:

  • de mogelijkheden én beperkingen kennen
  • in staat zijn hun Service Provider de juiste vragen te stellen
  • een dynamische aanpak hanteren om de rapportage succesvol te gebruiken
  • de beheersing van de outsourcing relatie verbeteren
  • waarde kunnen creëren voor hun eigen organisatie

Uw docent Drs. Wim Krechting RA heeft jarenlange praktijkervaring met outsourcing en is gespecialiseerd in de succesfactoren van outsourcing. Op no-nonsense wijze komt hij tot de kern van de zaak. Met behulp van direct toepasbare principes kan een organisatie de uitdagingen van outsourcing met vertrouwen tegemoet treden. Met zijn ervaring is hij bij uitstek geschikt om zijn kennis ook aan uw organisatie over te dragen. 

De expertise van Bizzenze richt zich op ‘Outsourcing Governance’: de beheersing van outsourcing relaties zodat een organisatie haar business case van outsourcing kan realiseren. Bizzenze hanteert hiertoe een uniek - vanuit de praktijk ontwikkeld - model, waarbij kennis van outsourcing, het inbouwen van dynamiek én de juiste attitude onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. De doelstelling van Bizzenze is om organisaties te laten leren en groeien in wat zij doen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)