Effectieve lichaamstaal tijdens de verkoop
Beschrijving
BESCHRIJVING
Als verkoper krijg je te maken met verschillende (potentiële) klanten. Ben jij je bewust van jouw verkooptechnieken en wat je vertegenwoordigt? Ben je in staat om jezelf te verkopen?
Door te letten op de signalen van jouw (potentiële) klanten. Met de combinatie verkooptechnieken en effectieve lichaamstaal analyse vaardigheden vergroot je jouw kans van slagen.
In de training Effectieve lichaamstaal tijdens de verkoop leer je op een natuurlijke manier jouw product, dienst en jezelf te verkopen. Door middel van non-verbale vaardigheden.
NA HET VOLGEN VAN DEZE TRAINING:
- Heb je inzichten in de werking van uitzenden en ontvangen van non-verbale signalen.
- Ben je in staat om j…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
BESCHRIJVING
Als verkoper krijg je te maken met verschillende (potentiële) klanten. Ben jij je bewust van jouw verkooptechnieken en wat je vertegenwoordigt? Ben je in staat om jezelf te verkopen?
Door te letten op de signalen van jouw (potentiële) klanten. Met de combinatie verkooptechnieken en effectieve lichaamstaal analyse vaardigheden vergroot je jouw kans van slagen.
In de training Effectieve lichaamstaal tijdens de verkoop leer je op een natuurlijke manier jouw product, dienst en jezelf te verkopen. Door middel van non-verbale vaardigheden.
NA HET VOLGEN VAN DEZE TRAINING:
- Heb je inzichten in de werking van uitzenden en ontvangen van non-verbale signalen.
- Ben je in staat om jouw lichaamstaal af te stemmen op dat van jouw gesprekspartner(s).
- Ken je de meest voorkomende signalen in de verkoop.
- Weet je hoe je een goede indruk maakt in de eerste 25 sec.
- Leer je situaties beter waarnemen en inschatten.
- Ben je je bewust van stille onderlinge communicatie.
- Ken je de factoren die van invloed zijn tijdens een verkoopgesprek.
VOORBEREIDING
Voorafgaand aan de training vind er een intakegesprek plaats. Hierin worden organisatie doelstellingen en leerdoelen geformuleerd. Het programma wordt daarop volledig afgestemd. Onderstaand programma is een indicator. Naar aanleiding van het intakegesprek wordt er een briefing op maat gemaakt.
PROGRAMMA
- Werking van emoties in het brein
- Kenmerken van de 7 universele basis emoties en gezichtsuitdrukkingen
- De essentiële factoren van een goede eerste indruk
- Meest voorkomende non-verbale signalen tijdens een verkoopgesprek
- Actief luisteren en goede vragen stellen
- Invloed uitoefenen en draagvlak creatie
- Non-verbaal communiceren met passie
- Praktijksituaties en -voorbeelden
VOOR WIE:
De training Effectieve lichaamstaal tijdens de verkoop is ontwikkelt vanuit het oogpunt van direct contact. De vaardigheden die je tijdens deze training ontwikkelt kun je goed inzetten tijdens kennismakingsgesprekken, product presentaties, onderhandelingen en bij het werven van nieuwe opdrachten.
Deze training is uitermate geschikt voor:
- Teamleiders
- Managers
- HR Medewerkers
- Recruiters
- Medewerkers in klantcontact
- Ondernemers
Wil je weten wat de kracht van non-verbale communicatie voor jouw en je organisatie kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.