Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
10 nov. 2020 tot 24 nov. 2020
placeAmsterdam
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeArnhem
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeDen Haag
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeEindhoven
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeGroningen
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeNijmegen
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeRotterdam
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeUtrecht
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeZwolle
13 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
placeAmsterdam
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeArnhem
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeDen Haag
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeEindhoven
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeGroningen
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeNijmegen
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeRotterdam
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeUtrecht
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeZwolle
12 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeAmsterdam
20 mei. 2021 tot 3 jun. 2021

Beschrijving

Deze training is gericht op accountmanagers, salesmanagers, verkopers en inkopers, die regelmatig commerciële onderhandelingen voeren.

Er staan vaak grote belangen op het spel in klantrelaties en onderhandelingssituaties. Kom je regelmatig in aanraking met onderhandelingssituaties en wil jij met meer zelfvertrouwen succesvoller onderhandelen? In deze training ontwikkel je vaardigheden om professioneel te onderhandelen en klanten te beïnvloeden. Je leert verschillende onderhandelings- en beïnvloedingsstijlen te gebruiken om tot een optimale win-winsituatie te komen. Tijdens oefengesprekken pas je deze tactieken toe, zodat je ze weet te gebruiken in je werk.


Na afloop van deze training ontvan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze training is gericht op accountmanagers, salesmanagers, verkopers en inkopers, die regelmatig commerciële onderhandelingen voeren.

Er staan vaak grote belangen op het spel in klantrelaties en onderhandelingssituaties. Kom je regelmatig in aanraking met onderhandelingssituaties en wil jij met meer zelfvertrouwen succesvoller onderhandelen? In deze training ontwikkel je vaardigheden om professioneel te onderhandelen en klanten te beïnvloeden. Je leert verschillende onderhandelings- en beïnvloedingsstijlen te gebruiken om tot een optimale win-winsituatie te komen. Tijdens oefengesprekken pas je deze tactieken toe, zodat je ze weet te gebruiken in je werk.


Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden'.

In deze training werk je met diverse werkvormen aan je inzicht en persoonlijke bewustwording op het gebied van onderhandelen. Je leert verschillende onderhandelings- en beïnvloedingsstijlen en ontwikkelt de vaardigheden om deze in je werk toe te passen. Daarnaast leer je omgaan met inkooptactieken en manipulatie en leer je (vriendelijk) opkomen voor je eigen belangen. De oefeningen en praktische opdrachten worden op individueel niveau scherp geanalyseerd. In een veilige omgeving is de feedback grensverleggend. Ook de deelnemers geven elkaar feedback. Het interactieve, uitdagende karakter en het gebruik van de praktijkgerichte opdrachten maken deze training voor jou leerzaam en waardevol.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

o Vastleggen leerdoelen
o Persoonlijke ontwikkelvraag

Onderhandelen

o Welke onderhandelingsstijlen zijn er?
o Persoonlijke onderhandelingsstijl
o Fases in de onderhandeling
o Bijsturen van het proces

Het onderhandelingsgesprek

o Non-verbale communicatie
o Analyse belangen en prioriteiten van de tegenpartij
o Vraagtechnieken
o Communicatie en overtuigingskracht

De rol van de inkoper/klant

o Omgaan met inkooptactieken
o Omgaan met manipulatie en machtsvertoon
o Opkomen voor eigen belang en toch vriendelijk blijven

Beïnvloeden

o Doelstellingen
o Strategieën en stijlen
o Verbale en non-verbale beïnvloeding
o Effect op de gesprekspartner

Persoonlijk ontwikkelplan

o Vastleggen ontwikkelstappen
o Persoonlijk actieplan

2 dagen

Trainingen

B-TCO|Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)