Klantgericht Denken en Handelen - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht Denken en Handelen - Dag

Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 2.153 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeArnhem
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeDen Haag
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeEindhoven
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeGroningen
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeRotterdam
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeUtrecht
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeZwolle
15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
placeAmsterdam
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeArnhem
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeDen Haag
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeEindhoven
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeGroningen
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeRotterdam
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeUtrecht
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeZwolle
13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024
placeAmsterdam
9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025
placeArnhem
9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025
placeDen Haag
9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025
placeEindhoven
9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025

Beschrijving

Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld consultants, medewerkers van een klantenservice of accountmanagers.

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training leer je wat het betekent om als een organisatie de klant écht centraal te stellen. Je gaat aan de slag met reële praktijksituaties, waarbij je leert om ook in lastige situaties klantgericht te blijven. Je hebt oprechte aandacht en interesse in de klant en kijkt op welke manier je hem het beste kunt help…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld consultants, medewerkers van een klantenservice of accountmanagers.

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training leer je wat het betekent om als een organisatie de klant écht centraal te stellen. Je gaat aan de slag met reële praktijksituaties, waarbij je leert om ook in lastige situaties klantgericht te blijven. Je hebt oprechte aandacht en interesse in de klant en kijkt op welke manier je hem het beste kunt helpen. Dit zorgt voor tevreden klanten. Daarom ben jij na afloop erg belangrijk voor jouw organisatie.

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Klantgericht Denken en Handelen'.

De training is zeer praktijkgericht, theorie en praktijk worden afgewisseld. De nadruk ligt op oefenen, onder andere met rollenspelen. Hierbij kun je zelf praktijksituaties inbrengen, zodat je oefent met wat jij lastig vindt. De trainer geeft je persoonlijke, grensverleggende feedback. In oefeningen staat het klantgericht werken centraal, in gewone en in moeilijke omstandigheden: bijvoorbeeld wanneer je te maken hebt met kritische klanten, emoties en ‘lastig’ gedrag van je gesprekspartner. Je ontwikkelt nieuwe manieren om met deze situaties en gedragingen om te gaan, zodat je je veel concrete tools eigen maakt. Deze kun je inzetten in je werk.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake
  • Persoonlijke leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag
Klantgerichtheid
  • Wat is klantgerichtheid?
  • Wat is jouw rol en verantwoordelijkheid in klantgerichtheid?
  • Wie is de klant?
  • Normen en waarden voor tevreden klanten
Randvoorwaarden klantgerichtheid
  • Enthousiasme van de klant
  • Oprechte aandacht en interesse
  • Respect en eerlijkheid
  • Trots zijn op de organisatie
Klantgericht communiceren
  • Klantgerichte communicatieve vaardigheden
  • Klantgericht luisteren
  • Behoeftebepaling van de klant
  • Klantgericht assertief communiceren
  • Klantgericht presenteren
  • Regie houden in het gesprek
Lastige klanten en klachten
  • Klantgerichte klachtenbehandeling
  • Omgaan met lastige klanten
2 dagenTrainingenB-TKD|Klantgericht Denken en HandelenBrand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)