Klantgericht Denken en Handelen - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeArnhem 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeDen Haag 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeEindhoven 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeGroningen 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeRotterdam 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeUtrecht 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeZwolle 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024 |
placeAmsterdam 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeArnhem 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeDen Haag 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeEindhoven 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeGroningen 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeRotterdam 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeUtrecht 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeZwolle 13 sep. 2024 tot 27 sep. 2024 |
placeAmsterdam 9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025 |
placeArnhem 9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025 |
placeDen Haag 9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025 |
placeEindhoven 9 jan. 2025 tot 23 jan. 2025 |
Beschrijving
Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld consultants, medewerkers van een klantenservice of accountmanagers.
Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training leer je wat het betekent om als een organisatie de klant écht centraal te stellen. Je gaat aan de slag met reële praktijksituaties, waarbij je leert om ook in lastige situaties klantgericht te blijven. Je hebt oprechte aandacht en interesse in de klant en kijkt op welke manier je hem het beste kunt help…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld consultants, medewerkers van een klantenservice of accountmanagers.
Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training leer je wat het betekent om als een organisatie de klant écht centraal te stellen. Je gaat aan de slag met reële praktijksituaties, waarbij je leert om ook in lastige situaties klantgericht te blijven. Je hebt oprechte aandacht en interesse in de klant en kijkt op welke manier je hem het beste kunt helpen. Dit zorgt voor tevreden klanten. Daarom ben jij na afloop erg belangrijk voor jouw organisatie.
Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Klantgericht Denken en Handelen'.
De training is zeer praktijkgericht, theorie en praktijk worden afgewisseld. De nadruk ligt op oefenen, onder andere met rollenspelen. Hierbij kun je zelf praktijksituaties inbrengen, zodat je oefent met wat jij lastig vindt. De trainer geeft je persoonlijke, grensverleggende feedback. In oefeningen staat het klantgericht werken centraal, in gewone en in moeilijke omstandigheden: bijvoorbeeld wanneer je te maken hebt met kritische klanten, emoties en ‘lastig’ gedrag van je gesprekspartner. Je ontwikkelt nieuwe manieren om met deze situaties en gedragingen om te gaan, zodat je je veel concrete tools eigen maakt. Deze kun je inzetten in je werk.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Persoonlijke intake- Persoonlijke leerdoelen
- Jouw ontwikkelvraag
- Wat is klantgerichtheid?
- Wat is jouw rol en verantwoordelijkheid in klantgerichtheid?
- Wie is de klant?
- Normen en waarden voor tevreden klanten
- Enthousiasme van de klant
- Oprechte aandacht en interesse
- Respect en eerlijkheid
- Trots zijn op de organisatie
- Klantgerichte communicatieve vaardigheden
- Klantgericht luisteren
- Behoeftebepaling van de klant
- Klantgericht assertief communiceren
- Klantgericht presenteren
- Regie houden in het gesprek
- Klantgerichte klachtenbehandeling
- Omgaan met lastige klanten
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.