Social Media
Beschrijving
Vanzelfsprekend ben je actief op Social Media, zelf en met je organisatie. Misschien met een webcareteam, of misschien werven jullie je personeel via LinkedIn. Hoe zorg je dat dat effectief is? En hoe zorg je dat mensen echt willen zien wat jij te melden hebt - op Facebook, LinkedIn, Instagram of via welk medium dan ook?
Voor wie is deze training bedoeld?
Voor iedereen die actief is op Social Media. We trainen vaak het webcareteam, of communicatiespecialisten en marketeers. Maar ook al jouw andere medewerkers helpen we graag om je organisatie én zichzelf promoten via Social Media.
Wat leer ik?
Deze training bieden we alleen aan als InCompany Maatwerk training. Want de een wil vooral het…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vanzelfsprekend ben je actief op Social Media, zelf en met je organisatie. Misschien met een webcareteam, of misschien werven jullie je personeel via LinkedIn. Hoe zorg je dat dat effectief is? En hoe zorg je dat mensen echt willen zien wat jij te melden hebt - op Facebook, LinkedIn, Instagram of via welk medium dan ook?
Voor wie is deze training bedoeld?
Voor iedereen die actief is op Social Media. We trainen vaak het webcareteam, of communicatiespecialisten en marketeers. Maar ook al jouw andere medewerkers helpen we graag om je organisatie én zichzelf promoten via Social Media.
Wat leer ik?
Deze training bieden we alleen aan als InCompany Maatwerk training. Want de een wil vooral het bedrijf profileren en de ander houdt zich bezig met webcare. Maatwerk is dus noodzakelijk.
- Wat is er mogelijk met jouw Social Media?
- Optimaliseer je profiel of (bedrijfs)pagina.
- Vergroot je aantal connecties.
- Gebruik de juiste instellingen.
- Ken je lezers.
- Wie behoort tot mijn doelgroep?
- Welke content spreekt deze groep aan?
- Content schrijven: eigentijds en superduidelijk.
- Speel in op de vluchtige, verveelde lezer.
- Houd je tekst kort en krachtig.
- Schrijf lezersgericht.
- Aandacht!
- Hoe krijg je zoveel mogelijk lezers?
- Hoe reageer je op je lezers?
- Een kijkje in de statistieken
- Meet je zichtbaarheid.
- Meet de betrokkenheid van je volgers.
Wat bereik ik?
- Je weet wat er praktisch gezien nodig is om je Social Media-kanalen te beheren.
- Jouw klanten zijn happy met de support die je biedt via Social Media.
- Je kent de mogelijkheden die Social Media biedt om jouw doelen te bereiken.
- Je bent helemaal geïnspireerd om lekker aan de slag te gaan met Social Media.
Hoe leer ik Social Media?
De training duurt 2 dagdelen. Neem je eigen laptop mee, we gaan praktisch aan de slag.
Ook jij kan beter leren communiceren.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.