persoonlijke effectiviteit en effectiever samenwerken met Insights Discovery

Type product

persoonlijke effectiviteit en effectiever samenwerken met Insights Discovery

BrandKarma Academy
Logo van BrandKarma Academy

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Wil jij ook een happy brand zijn? 

Die positive vibe en energy weer terugkrijgen, waarmee je ooit je bedrijf begon? Wil je doorgroeien naar het next level, uitbreiden of iets totaal anders? Creativiteit & innovatie. Op zoek naar focus, strategie of een herpositionering? De zaken op een rijtje zetten en die stip op de horizon opnieuw bepalen? Dat gaat natuurlijk niet vanzelf, happy branding is een werkwoord. Een proces. You are in charge. De eerste stap is beslissen of je een happy brand wilt bouwen. Stap twee is een goede methode en begeleiding vinden. Daar kan ik je bij helpen met training, coaching, advies en mijn personal branding design en managementprogramma. Deze methode is gebaseerd op 

drie fundamentele peilers: persoonlijke ontwikkeling, onderscheidend merkconcept en strategie en zichtbaarheid. Brandhappiness guaranteed!

“Unlocking Human Potential”: mensen helpen hun volledig potentieel aan talenten en kwaliteiten te ontdekken en ontsluiten is wat ons dagelijks drijft in het werk wat wij doen. Zodat zij kunnen groeien en de regie kunnen nemen over hun eigen ontwikkeling en mogelijkheden, persoonlijk en professioneel. Zodat zij keuzes hebben en de dingen kunnen doen die hen energie geven en inspireren. En zo zinvolle invulling kunnen geven aan hun eigen toekomst. 

Wie ben ik? Wat wil ik? Wat kan ik? Waar sta ik voor?

Vanuit deze overtuiging starten onze programma’s en interventies dan ook altijd bij het individu, waarbij inzicht, eigenaarschap en effectiviteit sleutelwoorden zijn.

Insights is gespecialisee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Insights Discovery, Zelfontwikkeling, Zelfbewustzijn, Samenwerken en Persoonlijke effectiviteit.

Wil jij ook een happy brand zijn? 

Die positive vibe en energy weer terugkrijgen, waarmee je ooit je bedrijf begon? Wil je doorgroeien naar het next level, uitbreiden of iets totaal anders? Creativiteit & innovatie. Op zoek naar focus, strategie of een herpositionering? De zaken op een rijtje zetten en die stip op de horizon opnieuw bepalen? Dat gaat natuurlijk niet vanzelf, happy branding is een werkwoord. Een proces. You are in charge. De eerste stap is beslissen of je een happy brand wilt bouwen. Stap twee is een goede methode en begeleiding vinden. Daar kan ik je bij helpen met training, coaching, advies en mijn personal branding design en managementprogramma. Deze methode is gebaseerd op 

drie fundamentele peilers: persoonlijke ontwikkeling, onderscheidend merkconcept en strategie en zichtbaarheid. Brandhappiness guaranteed!

“Unlocking Human Potential”: mensen helpen hun volledig potentieel aan talenten en kwaliteiten te ontdekken en ontsluiten is wat ons dagelijks drijft in het werk wat wij doen. Zodat zij kunnen groeien en de regie kunnen nemen over hun eigen ontwikkeling en mogelijkheden, persoonlijk en professioneel. Zodat zij keuzes hebben en de dingen kunnen doen die hen energie geven en inspireren. En zo zinvolle invulling kunnen geven aan hun eigen toekomst. 

Wie ben ik? Wat wil ik? Wat kan ik? Waar sta ik voor?

Vanuit deze overtuiging starten onze programma’s en interventies dan ook altijd bij het individu, waarbij inzicht, eigenaarschap en effectiviteit sleutelwoorden zijn.

Insights is gespecialiseerd in het ontwerpen van programma’s en workshops om de individuele, team en organisatie effectiviteit te verbeteren. Onze aanpak gaat uit van een eenvoudig stappenplan:

  • Zelfinzicht
  • Inzicht in de ander
  • Afstemmen en verbinden om de effectiviteit van de interactie te verbeteren

Onze werkwijze is zeer interactief, visueel en maakt gebruik van de kracht van humor en creativiteit.

Insights Discovery is gebaseerd op het gedachtegoed van Carl Gustav Jung, één van de grondleggers van de moderne psychologie. Insights focust op de praktische toepassing van die Jungiaanse psychologie en maakt gebruik van een toegankelijke en aantrekkelijke kleurentaal die, zonder te vervallen in oppervlakkige stereotypering, gemakkelijk beklijft en daarmee het realiseren van blijvende inzichten en verandering ondersteunt.

Insights Discovery is een waardevrij systeem dat voorkeuren en de daarbij behorende behoeften, talenten en valkuilen in kaart brengt, en inzicht geeft in de diversiteit van gedragsstijlen, en de effectiviteit van de interactie tussen de verschillende stijlen.

De individuele voorkeursstijl wordt uitgewerkt in een gedetailleerd Persoonlijk Profiel, dat uit verschillende hoofdstukken kan worden opgebouwd, afhankelijk van de vraag en doelstellingen.

Het Profiel is een leer- en ontwikkelinstrument, het is geen test of rapport, het geeft geen waardeoordeel over de kennis, vaardigheden of competenties van de kandidaat.

Het profiel wordt gegenereerd op basis van een online vragenlijst met 25 vragen die de kandidaat per e-mail ontvangt. Het beantwoorden van de vragenlijst neemt zo’n 20-30 minuten in beslag. Het profiel wordt altijd persoonlijk uitgereikt, samen met een mondelinge toelichting door een Insights Discovery gekwalificeerde professional (in- of extern).

Insights Discovery Persoonlijk Profiel

De Persoonlijke Insights Discovery Profielen van de deelnemers staan aan de basis van de invulling van het programma, maar blijven ook na afloop van een traject een waardevolle ontwikkeltool voor de eigenaar.

Wij adviseren om in de Profielen – naast het basishoofdstuk - eveneens het Management hoofdstuk op te nemen: in dit hoofdstuk wordt zowel ingegaan op de kenmerken van de leiderschapsstijl van de betreffende deelnemer, als op de specifieke behoeften met betrekking tot aansturing door zijn/haar leidinggevende, beide gebaseerd op de voorkeuren van de kandidaat.

Daarmee verschaft het de kandidaat waardevolle informatie met betrekking tot zijn/haar invulling van een leidinggevende rol, - in de huidige situatie of in de (nabije) toekomst -, maar tevens biedt dit hoofdstuk handvatten voor 1 op 1 gesprekken met de leidinggevende.

Het werk van Insights heeft impact op zowel individueel als team- en organisatieniveau.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.