Beoordeling en functioneringsgesprekken individueel

Tijdsduur
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,5 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 44 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Deventer, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Heeft u moeite om lastige gesprekken met medewerkers te voeren? Mensen op een respectvolle manier aanspreken op verbeterpunten? Op een goede manier de mensen motiveren en gemotiveerd houden? Goed om te gaan met emoties van anderen? Of gewoon wat handvatten aangereikt krijgen voor toekomstige gesprekken? Dankzij deze training van BTR voert u voortaan betere en succesvollere gesprekken.

Dit levert de training u op
U bent in staat om de juiste snaar bij uw medewerkers te raken. Dankzij uw professionele aanpak weet u op een respectvolle wijze uw medewerkers te motiveren en te wijzen op hun verbeterpunten. U bouwt het gesprek op een juiste manier…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Heeft u moeite om lastige gesprekken met medewerkers te voeren? Mensen op een respectvolle manier aanspreken op verbeterpunten? Op een goede manier de mensen motiveren en gemotiveerd houden? Goed om te gaan met emoties van anderen? Of gewoon wat handvatten aangereikt krijgen voor toekomstige gesprekken? Dankzij deze training van BTR voert u voortaan betere en succesvollere gesprekken.

Dit levert de training u op
U bent in staat om de juiste snaar bij uw medewerkers te raken. Dankzij uw professionele aanpak weet u op een respectvolle wijze uw medewerkers te motiveren en te wijzen op hun verbeterpunten. U bouwt het gesprek op een juiste manier op, en zorgt dat uw mensen op een constructieve wijze het gesprek verlaten. De achtergrondinformatie rondom beoordelings- en functioneringsgesprekken leert u hiervoor tijdens de training Beoordelings- en functioneringsgesprekken.

Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf en ons een aantal zaken op papier, waarmee we samen uw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen. Tijdens de training gaat u vooral veel oefenen met situaties waar u in de praktijk tegenaan loopt. U werkt hiervoor met rollenspellen en gesprekken in de groep. Ook in uw eentje werkt u aan uw leerdoelen en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijft u uw persoonlijke actieplan. Daarin zet u hoe en wanneer u de trainingskennis gaat gebruiken.

Wat leert u?
- kenmerken van beoordelings- en functioneringsgesprekken
- doel van het gesprek formuleren
- het functioneren van mensen beoordelen en vaststellen
- een opbouw van het gesprek vaststellen
- effectief communiceren met uw gesprekspartner
- mensen door uw gesprek motiveren
- respect uitstralen en behouden tijdens het communiceren
- omgaan met emoties en lastige gesprekken
- draagvlak creëren
- praktijksituaties en praktijkvoorbeelden
- zelfbewustzijn overdragen
- een actieplan opstellen en overdragen

De inhoud van de training Beoordelings- en functioneringsgesprekken passen we eventueel aan op uw organisatie en uw persoonlijke leerdoelen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)