Klantgericht telefoneren In-company

Type product
Tijdsduur

Klantgericht telefoneren In-company

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 563 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren In-company
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Helga Schurink
10
Klantgericht telefoneren In-company

"De training klantgericht telefoneren heb ik over het algemeen goed ervaren. Ik was zeer tevreden over de inspanning en uitleg van de trainer. Ook zeker kan ik het geleerde in de praktijk goed toepassen." - 19-10-2022 07:30

"De training klantgericht telefoneren heb ik over het algemeen goed ervaren. Ik was zeer tevreden over de inspanning en uitleg van de trainer… alles lezen - 19-10-2022 07:30

Beschrijving

Inleiding Training Klantgericht Telefoneren

Heb jij eerder een telefoontraining gevolgd? De training klantgericht telefoneren is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten. Tijdens de training leer je om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau en werkt binnen enkele dagen effectief aan je vaardigheden zakelijk telefoneren.

Zo ziet het programma eruit tijdens de training klantgericht telefoneren

De training klantgericht telefoneren kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoef…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Inleiding Training Klantgericht Telefoneren

Heb jij eerder een telefoontraining gevolgd? De training klantgericht telefoneren is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten. Tijdens de training leer je om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau en werkt binnen enkele dagen effectief aan je vaardigheden zakelijk telefoneren.

Zo ziet het programma eruit tijdens de training klantgericht telefoneren

De training klantgericht telefoneren kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe open inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Ook als het gaat om deze telefoontraining. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een telefoontraining voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat ook jij straks met meer zelfvertrouwen terug de werkvloer op gaat. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training klantgericht telefoneren zijn:

  • Verwachtingen van de klant in relatie tot de telefoonbehandeling
  • Vergroten van de klanttevredenheid
  • Basistelefoonregels en -etiquette
  • Verbale versus non-verbale communicatie
  • Structuur in je telefoongesprek
  • Effectieve vraag- en luistertechnieken
  • Klantgerichtheid als attitude
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met weerstand en klachten
  • Valkuilen aan de telefoon

Wat leer ik tijdens een telefoontraining?

Na het volgen van een training klantgericht telefoneren leer je de regels van zakelijk telefoneren en klantgericht telefoneren. Je leert op professionele en zeer aangename wijze een telefoongesprek te voeren met klanten en relaties en weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek. Het verbeteren van je klantgerichtheid en klanttevredenheid is de basis bij deze training. Onze zeer professionele trainers gaan graag met jou aan de slag als het gaat om de meest effectieve vraag- en luistertechnieken en helpen jou bij het ontwikkelen van je zakelijke telefoongesprekken.

Met onze persoonlijke aanpak staat de deelnemer centraal

Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op het gebied van klantgerichtheid en klantgericht denken en handelen. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de training klantgericht telefoneren te kunnen bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training zakelijk telefoneren plaats kan vinden.

Wat zijn de kosten van een training klantgericht telefoneren?

De kosten van deze telefoontraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud van de training worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren In-company
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Helga Schurink
10
Klantgericht telefoneren In-company

"De training klantgericht telefoneren heb ik over het algemeen goed ervaren. Ik was zeer tevreden over de inspanning en uitleg van de trainer. Ook zeker kan ik het geleerde in de praktijk goed toepassen." - 19-10-2022 07:30

"De training klantgericht telefoneren heb ik over het algemeen goed ervaren. Ik was zeer tevreden over de inspanning en uitleg van de trainer… alles lezen - 19-10-2022 07:30

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.