Training Communicatieplan Schrijven individueel

Tijdsduur

Training Communicatieplan Schrijven individueel

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 564 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Inleiding Training Communicatieplan Schrijven

Deze training helpt je bij het schrijven van een gedegen communicatieplan. Uitermate geschikt voor mensen die verantwoordelijk zijn voor de inrichting van de communicatie van een project, evenement, organisatie, product of dienst. Je hoeft geen communicatiespecialist te zijn. Wel is het handig dat je enig gevoel hebt voor het vak. En je hebt al ervaring met het gebruik en inzet van online en offline communicatiemiddelen. Ook voor specialisten die in hun werk te veel gestuurd worden door de waan van de dag is deze training een uitkomst.

Welke onderwerpen worden tijdens de training behandeld?

Een communicatieplan schrijven is een zorgvuldig proc…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatieplan, Schrijven, Online communicatie, Brieven schrijven en Klantgericht schrijven.

Inleiding Training Communicatieplan Schrijven

Deze training helpt je bij het schrijven van een gedegen communicatieplan. Uitermate geschikt voor mensen die verantwoordelijk zijn voor de inrichting van de communicatie van een project, evenement, organisatie, product of dienst. Je hoeft geen communicatiespecialist te zijn. Wel is het handig dat je enig gevoel hebt voor het vak. En je hebt al ervaring met het gebruik en inzet van online en offline communicatiemiddelen. Ook voor specialisten die in hun werk te veel gestuurd worden door de waan van de dag is deze training een uitkomst.

Welke onderwerpen worden tijdens de training behandeld?

Een communicatieplan schrijven is een zorgvuldig proces. De training kan dan ook uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe individual inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training communicatieplan schrijven voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat ook jij met meer zelfvertrouwen terug de werkvloer op gaat. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training zijn:

  • Waar moet een professioneel communicatieplan aan voldoen?
  • Een haalbare, maar ambitieuze strategie uitstippelen
  • De doelgroep van je producten of diensten vaststellen
  • Een SWOT-analyse maken
  • Het communicatieplan implementeren in de organisatie
  • Een budgetspecificatie maken
  • Handelen en denken vanuit het communicatieconcept
  • Do’s en dont’s van een communicatieplan

Wat kan ik na het volgen van een training communicatieplan schrijven?

Na het afronden van een training communicatieplan schrijven ben jij op de hoogte van alle ins en outs rond een communicatieplan. Je leert wat de voordelen zijn voor je organisatie, leert doelgroepen en doelen bepalen en weet na het afronden van deze training hoe je een communicatieboodschap en -strategie moet opzetten. Bovendien gaan we samen aan de slag met het maken van een plan en krijg je overzicht in het verschil tussen digitale en papieren media. Tot slot weet jij straks precies hoe je resultaten moet bijhouden om daar eventueel op in te spelen met de strategie. Een communicatieplan opstellen vraagt om een zorgvuldige werkwijze waar we jou graag mee op weg helpen.

Kies voor onze persoonlijke aanpak

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en-behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis hiervan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op het gebied van het schrijven van een communicatieplan. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud te bespreken. Ook vinden we het zeer belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Op basis hiervan schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training communicatieplan schrijven plaats kan vinden. In ditzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

Wat zijn de kosten?

De kosten van onze training op maat hangen altijd af van de vraag die zich voordoet. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast aan de organisatie, kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel dat we een organisatie bieden. Wil je hier meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder uit te lichten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)