Training Omgaan met agressie in uw branche individueel

Tijdsduur

Training Omgaan met agressie in uw branche individueel

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 571 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Over deze training

Klanten die agressief worden? Of cliënten die dreigende taal uitslaan? Elke branche kent het helaas. Hoe reageert u? Leer hoe u een veilige situatie creëert. En verhoog uw eigen weerbaarheid. Start de maatwerktraining Omgaan met agressie in uw branche van BTR Trainingen.

Dit levert de training u op
Na de training Omgaan met agressie in uw branche herkent u onenigheid die kan uitgroeien tot agressie. U pakt de situatie adequaat aan en voorkomt escalatie. Dankzij inzicht in agressie en emotie weet u het conflict op te lossen. U creëert een veilige omgeving voor uzelf, uw collega's en uw klanten. Ook verhoogt u uw eigen weerbaarheid.

Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met, Assertiviteit, Conflicthantering en Klachtenbehandeling.

Over deze training

Klanten die agressief worden? Of cliënten die dreigende taal uitslaan? Elke branche kent het helaas. Hoe reageert u? Leer hoe u een veilige situatie creëert. En verhoog uw eigen weerbaarheid. Start de maatwerktraining Omgaan met agressie in uw branche van BTR Trainingen.

Dit levert de training u op
Na de training Omgaan met agressie in uw branche herkent u onenigheid die kan uitgroeien tot agressie. U pakt de situatie adequaat aan en voorkomt escalatie. Dankzij inzicht in agressie en emotie weet u het conflict op te lossen. U creëert een veilige omgeving voor uzelf, uw collega's en uw klanten. Ook verhoogt u uw eigen weerbaarheid.

Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf en ons een aantal zaken op papier, waarmee we samen uw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen. Tijdens de training gaat u vooral veel oefenen met situaties waar u in de praktijk tegenaan loopt. U werkt hiervoor met rollenspellen en gesprekken in de groep. Ook in uw eentje werkt u aan uw leerdoelen en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijft u uw persoonlijke actieplan. Daarin zet u hoe en wanneer u de trainingskennis gaat gebruiken.

Wat leert u?
- Ontstaan en vormen van agressie
- Herkennen van (emoties bij) agressief gedrag
- Oplettendheid ontwikkelen
- Stappenplan voor een effectieve aanpak
- Agressief gedrag hanteerbaar maken
- Reactief op agressief gedrag
- Vormen van communicatie: verbaal en non-verbaal
- Verschil tussen assertief en agressief gedrag
- Bepalen van uw eigen grenzen en omgaan met machtsverschillen
- Duidelijke communicatie en uw eigen reactie op agressief gedrag
- Effectief omgaan met agressie, conflicten en emoties

De inhoud van de training Omgaan met agressie maken we op maat voor uw branche. Daarbij laten we deze aansluiten op uw organisatie en persoonlijke leerdoelen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)