Training Telefonische Triage In-company

Type product
Tijdsduur

Training Telefonische Triage In-company

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 563 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,9
Gemiddeld cijfer voor Training Telefonische Triage In-company
Gebaseerd op 11 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Willemsen
10
Training Telefonische Triage In-company

"Ik zou graag nog eens een 3de scholingsdag zien waarin cursisten hun eigen casus meenemen. De trainer was heel erg positief en enthousiasmerend. Ik zou graag nog eens een vervolg willen op deze training" - 19-03-2024 15:15

"Ik zou graag nog eens een 3de scholingsdag zien waarin cursisten hun eigen casus meenemen. De trainer was heel erg positief en enthousiasmer… alles lezen - 19-03-2024 15:15

Beschrijving

Inleiding Telefonische Triage

Deze training is gericht op mensen die dagelijks veel te maken hebben met telefonisch contact, gericht op de zorg. Dit kan onder andere zijn in een huisartsenpraktijk, het ziekenhuis of thuiszorg. Ben jij dus een zorgprofessional en wil je juist kunnen handelen in (lastige) situaties? Dan is deze training zeer geschikt!

Zo ziet het programma eruit

Telefonische triage is een lastig onderdeel binnen hulpverlening. Het kan namelijk zo zijn dat medewerkers niet precies weten hoe ze moeten handelen, door lastige situaties die zich voordoen. De training meewerkend telefonische triage kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Triage, Telefonische Triage, Verpleegkunde, EHBO en Kinder EHBO.

Inleiding Telefonische Triage

Deze training is gericht op mensen die dagelijks veel te maken hebben met telefonisch contact, gericht op de zorg. Dit kan onder andere zijn in een huisartsenpraktijk, het ziekenhuis of thuiszorg. Ben jij dus een zorgprofessional en wil je juist kunnen handelen in (lastige) situaties? Dan is deze training zeer geschikt!

Zo ziet het programma eruit

Telefonische triage is een lastig onderdeel binnen hulpverlening. Het kan namelijk zo zijn dat medewerkers niet precies weten hoe ze moeten handelen, door lastige situaties die zich voordoen. De training meewerkend telefonische triage kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe open inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat jij met meer zelfvertrouwen terug de werkvloer op gaat. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de telefonische triage training zijn:

  • Wat is telefonische triage?
  • Omgaan met lastige situaties
  • Vragen stellen en luisteren
  • Effectief communiceren

Wat levert deze training op?

Deze training op gebied van telefonische triage leert je echt de praktische zaken tijdens telefoongesprekken. Welke vragen stel je op welk moment en hoe maak je een goede inschatting via de telefoon. We leren je onder andere handige tips om dit onder de knie te krijgen. Daarnaast weet je beter hoe je effectief communiceert en leer je signalen op te pikken, om lastige situaties te voorkomen en of op te lossen. We leren dit mede door een trainingsacteur, waarmee we situaties heel realistisch na kunnen doen!

Persoonlijke aanpak – BTR

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dat vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de training te bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden. In hetzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

Wat zijn de kosten van deze training?

De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

9,9
Gemiddeld cijfer voor Training Telefonische Triage In-company
Gebaseerd op 11 ervaringen
starstarstarstarstar
Willemsen
10
Training Telefonische Triage In-company

"Ik zou graag nog eens een 3de scholingsdag zien waarin cursisten hun eigen casus meenemen. De trainer was heel erg positief en enthousiasmerend. Ik zou graag nog eens een vervolg willen op deze training" - 19-03-2024 15:15

"Ik zou graag nog eens een 3de scholingsdag zien waarin cursisten hun eigen casus meenemen. De trainer was heel erg positief en enthousiasmer… alles lezen - 19-03-2024 15:15

starstarstarstarstar_half
Salemink
9
Training Telefonische Triage In-company

"Ik heb het ervaren als een hele interessante cursus waar ik zeker wat aan ga hebben. De theorie in combinatie met de praktijk vind ik erg fijn, hierdoor heb ik het idee dat het geleerd wat beter bij blijft" - 14-12-2023 12:16

"Ik heb het ervaren als een hele interessante cursus waar ik zeker wat aan ga hebben. De theorie in combinatie met de praktijk vind ik erg fi… alles lezen - 14-12-2023 12:16

starstarstarstarstar
Semmekrot
10
Training Telefonische Triage In-company

"Korte maar zeer duidelijke cursus gevolgd via BTR Trainingen. De engerieke trainer sprak vanuit de praktijk, voor mij werkt dit erg motiverend. Zo kan ik mijn aandacht er goed bijhouden gedurende de hele training" - 15-11-2023 08:58

"Korte maar zeer duidelijke cursus gevolgd via BTR Trainingen. De engerieke trainer sprak vanuit de praktijk, voor mij werkt dit erg motivere… alles lezen - 15-11-2023 08:58

starstarstarstarstar
Smit
10
Training Telefonische Triage In-company

"Interessante en leerzame training die goed in de praktijk is toe te passen. Ik vond het heel fijn dat we eerst gingen oefenen en daarna bespreken met de hele groep, krijg je waardevolle feedback van." - 15-11-2023 08:57

"Interessante en leerzame training die goed in de praktijk is toe te passen. Ik vond het heel fijn dat we eerst gingen oefenen en daarna besp… alles lezen - 15-11-2023 08:57

starstarstarstarstar
Els
10
Training Telefonische Triage In-company

"Mooi om te oefenen met een acteur, ook al vind ik het spannend. Het gebruik van de Cordaan, begrijp de inzet nu beter hiervan. De trainer/acteur geven hele goeie tips en tops." - 15-11-2023 08:44

"Mooi om te oefenen met een acteur, ook al vind ik het spannend. Het gebruik van de Cordaan, begrijp de inzet nu beter hiervan. De trainer/ac… alles lezen - 15-11-2023 08:44

starstarstarstarstar
Voogtsgeerd
10
Training Telefonische Triage In-company

"Het was een erg leerzame training. Het gebruik van de ABCD en de cordaan weet ik hoe ik daar nu het beste mee om kan gaan. De training had van mij nog wel wat langer gemogen. De trainer was erg ervaren en kon de aandacht er goed bij houden!" - 15-11-2023 08:36

"Het was een erg leerzame training. Het gebruik van de ABCD en de cordaan weet ik hoe ik daar nu het beste mee om kan gaan. De training had v… alles lezen - 15-11-2023 08:36

starstarstarstarstar
Esther
10
Training Telefonische Triage In-company

"Het was een erg leerzame training. Het gebruik van de ABCD en cordaan. Je weet nu hoe je ermee om moet gaan. Voor mij had de training nog wel langer mogen duren. De trainer was zeer ervaren en zorgde ervoor dat je er goed bij bleef met je aandacht. Ik zou een herhaling later wel fijn vinden, dat houd je ook scherp met elkaar" - 18-10-2023 09:20

"Het was een erg leerzame training. Het gebruik van de ABCD en cordaan. Je weet nu hoe je ermee om moet gaan. Voor mij had de training nog we… alles lezen - 18-10-2023 09:20

starstarstarstarstar
M. Bomer
10
Training Telefonische Triage In-company

"Ik vond de training erg leerzaam. Ik was nog niet bekend met de theorie achter cordaan, en nu weet ik hoe je het moet toepassen. Je merkt dat de trainer heel veel ervaring heeft met triage. Ze kan hierover erg boeiend vertellen en ik weet nu ook dat je niet gelijk een diagnose moet stellen maar eerst goed moet triageren. Het enige verbeterpunt voor mij is, meer tijd, om nog meer over het onderwerp te leren. Deze trainster werkt op een prettige manier en geeft fijn en boeiend les. Begin is nu gemaakt, maar meer verdieping sluit ik niet uit." - 18-10-2023 09:19

"Ik vond de training erg leerzaam. Ik was nog niet bekend met de theorie achter cordaan, en nu weet ik hoe je het moet toepassen. Je merkt da… alles lezen - 18-10-2023 09:19

starstarstarstarstar
Knol
10
Training Telefonische Triage In-company

"Ik vond het super neergezet. De mogelijkheden die werden aangeboden om het goed te doen en de open en vriendelijke benadering. De trainer werkt op een motiverende manier met een hoop kennis om te delen met ons." - 18-10-2023 09:19

"Ik vond het super neergezet. De mogelijkheden die werden aangeboden om het goed te doen en de open en vriendelijke benadering. De trainer we… alles lezen - 18-10-2023 09:19

starstarstarstarstar
Marijke
10
Training Telefonische Triage In-company

"Ontzettend positief ontvangen, trainer vertelt met een groot enthousiasme waarin ze eigen ervaringen mee neemt en tussen de regels door theoretisch een hoop kennis overdraagt. Erg gaaf! Blij met deze ervaring! Voor mij was het boven verwachting, ik zou heel graag een vervolgtraject willen volgen over een tijdje." - 18-10-2023 09:18

"Ontzettend positief ontvangen, trainer vertelt met een groot enthousiasme waarin ze eigen ervaringen mee neemt en tussen de regels door theo… alles lezen - 18-10-2023 09:18

starstarstarstarstar
Benjamin
10
Training Telefonische Triage In-company

"De opzet van hoe het traject is neergezet spreekt mij aan en maakt dat ik alleen het advies wil ga vooral zo door! Het hoogtepunt tijdens de dagen was de praktijk, hoe gebruik je nou dat wat je hebt geleerd in de praktijk, in het dagelijkse werk. De trainer heeft fantastisch werk geleverd, ik zie een vervolg zeker zitten." - 18-10-2023 09:17

"De opzet van hoe het traject is neergezet spreekt mij aan en maakt dat ik alleen het advies wil ga vooral zo door! Het hoogtepunt tijdens de… alles lezen - 18-10-2023 09:17

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.