Training Telefonische Triage individueel

Tijdsduur

Training Telefonische Triage individueel

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 559 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Inleiding Telefonische Triage

Deze training is gericht op mensen die dagelijks veel te maken hebben met telefonisch contact, gericht op de zorg. Dit kan onder andere zijn in een huisartsenpraktijk, het ziekenhuis of thuiszorg. Ben jij dus een zorgprofessional en wil je juist kunnen handelen in (lastige) situaties? Dan is deze training zeer geschikt!

Zo ziet het programma eruit

Telefonische triage is een lastig onderdeel binnen hulpverlening. Het kan namelijk zo zijn dat medewerkers niet precies weten hoe ze moeten handelen, door lastige situaties die zich voordoen. De training meewerkend telefonische triage kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verpleegkunde, Triage, Telefonische Triage, WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) en Verzorgende IG.

Inleiding Telefonische Triage

Deze training is gericht op mensen die dagelijks veel te maken hebben met telefonisch contact, gericht op de zorg. Dit kan onder andere zijn in een huisartsenpraktijk, het ziekenhuis of thuiszorg. Ben jij dus een zorgprofessional en wil je juist kunnen handelen in (lastige) situaties? Dan is deze training zeer geschikt!

Zo ziet het programma eruit

Telefonische triage is een lastig onderdeel binnen hulpverlening. Het kan namelijk zo zijn dat medewerkers niet precies weten hoe ze moeten handelen, door lastige situaties die zich voordoen. De training meewerkend telefonische triage kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe individual inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat jij met meer zelfvertrouwen terug de werkvloer op gaat. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de telefonische triage training zijn:

  • Wat is telefonische triage?
  • Omgaan met lastige situaties
  • Vragen stellen en luisteren
  • Effectief communiceren

Wat levert deze training op?

Deze training op gebied van telefonische triage leert je echt de praktische zaken tijdens telefoongesprekken. Welke vragen stel je op welk moment en hoe maak je een goede inschatting via de telefoon. We leren je onder andere handige tips om dit onder de knie te krijgen. Daarnaast weet je beter hoe je effectief communiceert en leer je signalen op te pikken, om lastige situaties te voorkomen en of op te lossen. We leren dit mede door een trainingsacteur, waarmee we situaties heel realistisch na kunnen doen!

Persoonlijke aanpak – BTR

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dat vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de training te bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden. In hetzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

Wat zijn de kosten van deze training?

De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)