Workshop: Burgergericht handelen binnen gemeentes. (Omgevingswet, klantgerichtheid) individueel
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus
BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle
Beschrijving
"Welkom op centraal station de Burger"
Graag heten we je welkom op het platform der verbinding. Daar waar reizigers van A naar B snellen, soms rennend om hun aansluiting te halen, of juist met voldoende tijd om een lekkere koffie te halen, anderen zijn wellicht in twijfel of ze in de goede trein stappen, of misschien de trein gemist hebben. De een genietend van een dagje uit, de ander gefrustreerd vanwege een vertraging. Kortom allemaal mensen met een eigen verhaal en missie om ergens te arriveren via de diensten van de NS, of andere aanbieders. Om dit mogelijk te maken staat de NS dag en nacht klaar voor haar reizigers, door weer en wind. Daarbij streeft de NS ernaar om hun klanten een prett…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
"Welkom op centraal station de Burger"
Graag heten we je welkom op het platform der verbinding. Daar waar
reizigers van A naar B snellen, soms rennend om hun aansluiting te
halen, of juist met voldoende tijd om een lekkere koffie te halen,
anderen zijn wellicht in twijfel of ze in de goede trein stappen,
of misschien de trein gemist hebben. De een genietend van een dagje
uit, de ander gefrustreerd vanwege een vertraging. Kortom allemaal
mensen met een eigen verhaal en missie om ergens te arriveren via
de diensten van de NS, of andere aanbieders. Om dit mogelijk te
maken staat de NS dag en nacht klaar voor haar reizigers, door weer
en wind. Daarbij streeft de NS ernaar om hun klanten een prettige
reiservaring te bezorgen van voordeur tot eindbestemming."
Met een beetje fantasie zijn de reizigers inwoners van jullie
gemeente, die passant zijn op jullie station. Op dit station staan
de inwoners c.q. burgers centraal. Jullie staan individual voor hun
vragen, eenvoudig of complex, en jullie helpen ze op weg naar hun
reisdoel. Om dit te kunnen doen moeten jullie in het handelen
direct verbinding kunnen maken.
Maar hoe realiseer je een goede aansluiting in het eerste,
persoonlijke contact met de burger? Bijvoorbeeld bij de balie, via
de telefoon, of tijdens een huisbezoek? Welke beleving wil je
meegeven aan de klant in dit contact? Doe je dit op de automatische
piloot, of ben je je hiervan bewust bij elk klantcontact dat je
hebt".
Om de communicatie tussen jou en de burgers te verbeteren, is het
goed om te begrijpen hoe de burger je ziet. Wat vinden de burgers
belangrijk en wat vinden ze minder belangrijk? We gaan tijdens deze
sessie op de stoel van de burger zitten. Hoe kijkt de burger naar
jullie, en wat zijn de verwachtingen vanuit de burger? Wij leren je
om de burger centraal te zetten. Hoe ga je om met verzet, en welke
invloeden kun je uitoefenen?
De Trainer
Gegeven door: Sarah, BTR Trainingen
Als schrijfster van opleidingsplannen, ontwikkelaar van
lesmateriaal, en met jarenlange ervaring als trainster op het
gebied van o.a. communicatie, weet Sarah precies wat er nodig is om
deelnemers te boeien en inspireren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.