Workshop: Burgergericht handelen binnen gemeentes. (Omgevingswet, klantgerichtheid) individueel

Workshop: Burgergericht handelen binnen gemeentes. (Omgevingswet, klantgerichtheid) individueel

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 559 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

"Welkom op centraal station de Burger"
Graag heten we je welkom op het platform der verbinding. Daar waar reizigers van A naar B snellen, soms rennend om hun aansluiting te halen, of juist met voldoende tijd om een lekkere koffie te halen, anderen zijn wellicht in twijfel of ze in de goede trein stappen, of misschien de trein gemist hebben. De een genietend van een dagje uit, de ander gefrustreerd vanwege een vertraging. Kortom allemaal mensen met een eigen verhaal en missie om ergens te arriveren via de diensten van de NS, of andere aanbieders. Om dit mogelijk te maken staat de NS dag en nacht klaar voor haar reizigers, door weer en wind. Daarbij streeft de NS ernaar om hun klanten een prett…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Omgevingswet, Klantgerichtheid, Fiscaal recht, Financieel recht en Grondbeleid.

"Welkom op centraal station de Burger"
Graag heten we je welkom op het platform der verbinding. Daar waar reizigers van A naar B snellen, soms rennend om hun aansluiting te halen, of juist met voldoende tijd om een lekkere koffie te halen, anderen zijn wellicht in twijfel of ze in de goede trein stappen, of misschien de trein gemist hebben. De een genietend van een dagje uit, de ander gefrustreerd vanwege een vertraging. Kortom allemaal mensen met een eigen verhaal en missie om ergens te arriveren via de diensten van de NS, of andere aanbieders. Om dit mogelijk te maken staat de NS dag en nacht klaar voor haar reizigers, door weer en wind. Daarbij streeft de NS ernaar om hun klanten een prettige reiservaring te bezorgen van voordeur tot eindbestemming."

Met een beetje fantasie zijn de reizigers inwoners van jullie gemeente, die passant zijn op jullie station. Op dit station staan de inwoners c.q. burgers centraal. Jullie staan individual voor hun vragen, eenvoudig of complex, en jullie helpen ze op weg naar hun reisdoel. Om dit te kunnen doen moeten jullie in het handelen direct verbinding kunnen maken.
Maar hoe realiseer je een goede aansluiting in het eerste, persoonlijke contact met de burger? Bijvoorbeeld bij de balie, via de telefoon, of tijdens een huisbezoek? Welke beleving wil je meegeven aan de klant in dit contact? Doe je dit op de automatische piloot, of ben je je hiervan bewust bij elk klantcontact dat je hebt".

Om de communicatie tussen jou en de burgers te verbeteren, is het goed om te begrijpen hoe de burger je ziet. Wat vinden de burgers belangrijk en wat vinden ze minder belangrijk? We gaan tijdens deze sessie op de stoel van de burger zitten. Hoe kijkt de burger naar jullie, en wat zijn de verwachtingen vanuit de burger? Wij leren je om de burger centraal te zetten. Hoe ga je om met verzet, en welke invloeden kun je uitoefenen?

De Trainer
Gegeven door: Sarah, BTR Trainingen
Als schrijfster van opleidingsplannen, ontwikkelaar van lesmateriaal, en met jarenlange ervaring als trainster op het gebied van o.a. communicatie, weet Sarah precies wat er nodig is om deelnemers te boeien en inspireren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)