Workshop: Essentie van Gastvrijheid individueel
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus
BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle
Beschrijving
Samen met de deelnemers kijken we naar de basisprincipes van gastgerichtheid. We maken onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid en leren over de unieke pijlers van gastgerichtheid; Beleving & Perceptie. Daarnaast geven wij inzicht op het gebied van mentaliteitsverandering; waarom mensen veranderen of waarom niet. Je leert dit inzicht toe te passen en hoe je medewerkers (incl. jezelf) in beweging krijgt.
Tijdens deze workshop, die gebaseerd is op de gastvrijheidsprincipes van Fred Lee, maken wij de praktische vertaalslag naar jullie organisatie. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrij…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Samen met de deelnemers kijken we naar de basisprincipes van
gastgerichtheid. We maken onderscheid tussen service,
klantgerichtheid en gastgerichtheid en leren over de unieke pijlers
van gastgerichtheid; Beleving & Perceptie. Daarnaast geven wij
inzicht op het gebied van mentaliteitsverandering; waarom mensen
veranderen of waarom niet. Je leert dit inzicht toe te passen en
hoe je medewerkers (incl. jezelf) in beweging krijgt.
Tijdens deze workshop, die gebaseerd is op de
gastvrijheidsprincipes van Fred Lee, maken wij de praktische
vertaalslag naar jullie organisatie. Fred Lee heeft
managementervaring met Disney-parken en ziekenhuizen. De koppeling
levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid kan
verbeteren.
De workshop biedt direct toepasbare gastvrijheidsinzichten op het
gebied van gedrag, woordkeuze en houding. Dit alles leidt tot meer
tevreden klanten (intern en extern) en uiteindelijk daardoor ook
tot meer geluk en plezier op de werkvloer.
Het doel is om onderscheidend vermogen te creëren door gebruik te
maken van de kracht van gastvrijheid!
De Trainer
Gegeven door: Frank, BTR Trainingen
Ondernemerscoach, specialist op gebied van visievorming,
leiderschap, veranderkunde, gastvrijheid en samenwerking. Frank
begeleid organisaties, teams en individuen in hun succes en
ontwikkeling. Hij kenmerkt zich door zijn authentieke optreden,
zijn diepgang en zijn zeer bevlogen manier van trainen.
Gegeven door: Leonie, BTR Trainingen
Medemenselijkheid is wat haar drijft om de rollen van coach,
trainer en adviseur te vervullen met uiteindelijk doel dat eenieder
in staat is om vanuit zelfleiderschap invulling aan zijn of haar
leven te geven. Dit geldt zowel persoonlijk als voor een team als
voor een organisatie.
Haar expertises zijn persoonlijke ontwikkeling, energiemanagement,
communicatie en conflict oplossing. Ik sta voor liefde, zuiverheid,
respect en intuïtie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.