Workshop: Essentie van Gastvrijheid individueel

Workshop: Essentie van Gastvrijheid individueel

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 558 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Samen met de deelnemers kijken we naar de basisprincipes van gastgerichtheid. We maken onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid en leren over de unieke pijlers van gastgerichtheid; Beleving & Perceptie. Daarnaast geven wij inzicht op het gebied van mentaliteitsverandering; waarom mensen veranderen of waarom niet. Je leert dit inzicht toe te passen en hoe je medewerkers (incl. jezelf) in beweging krijgt.

Tijdens deze workshop, die gebaseerd is op de gastvrijheidsprincipes van Fred Lee, maken wij de praktische vertaalslag naar jullie organisatie. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Samen met de deelnemers kijken we naar de basisprincipes van gastgerichtheid. We maken onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid en leren over de unieke pijlers van gastgerichtheid; Beleving & Perceptie. Daarnaast geven wij inzicht op het gebied van mentaliteitsverandering; waarom mensen veranderen of waarom niet. Je leert dit inzicht toe te passen en hoe je medewerkers (incl. jezelf) in beweging krijgt.

Tijdens deze workshop, die gebaseerd is op de gastvrijheidsprincipes van Fred Lee, maken wij de praktische vertaalslag naar jullie organisatie. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid kan verbeteren.

De workshop biedt direct toepasbare gastvrijheidsinzichten op het gebied van gedrag, woordkeuze en houding. Dit alles leidt tot meer tevreden klanten (intern en extern) en uiteindelijk daardoor ook tot meer geluk en plezier op de werkvloer.
Het doel is om onderscheidend vermogen te creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid!

De Trainer

Gegeven door: Frank, BTR Trainingen
Ondernemerscoach, specialist op gebied van visievorming, leiderschap, veranderkunde, gastvrijheid en samenwerking. Frank begeleid organisaties, teams en individuen in hun succes en ontwikkeling. Hij kenmerkt zich door zijn authentieke optreden, zijn diepgang en zijn zeer bevlogen manier van trainen.

Gegeven door: Leonie, BTR Trainingen
Medemenselijkheid is wat haar drijft om de rollen van coach, trainer en adviseur te vervullen met uiteindelijk doel dat eenieder in staat is om vanuit zelfleiderschap invulling aan zijn of haar leven te geven. Dit geldt zowel persoonlijk als voor een team als voor een organisatie.
Haar expertises zijn persoonlijke ontwikkeling, energiemanagement, communicatie en conflict oplossing. Ik sta voor liefde, zuiverheid, respect en intuïtie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)