Relatie met de klant: actief luisteren

Type product
Niveau
Logo van CEGOS (NL)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Krijg toegang tot alle Cegos E-learning modules (meer dan honderd titels in 15 talen). Cegos e-learningmodules bestaan uit de categoriën Classic, Focus en Intensive. Elke cursus bevat handvaten om vaardigheden te ontwikkelen en praktijkervaring op te doen opbelangrijke gebieden met soft skills: management en leiderschap, persoonlijke ontwikkeling, projectbeheer en verkoop.

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar ook wie ze zijn, wat hun waarden zijn, wat hun geloof is en wat hun gevoelens zijn.Door klanten perfect te begrijpen win je hun vertrouwen.Door klanten en hun verzoeken te begrijpen, kun je beter beslissen hoe je hun steun kunt krijgen voor de voorgestelde oplossing.

Programma

Voorwaarden die klanten aanmoedigen om zich te uiten Een doeltreffende ondervraging Obstakels voor wederzijds begrip Empathisch luisteren

Doelen/Doelstellingen

Hoe je naar klanten en hun verzoeken luistert op de manier die zij verwachten Schep voorwaarden die klanten aanmoedigen o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Krijg toegang tot alle Cegos E-learning modules (meer dan honderd titels in 15 talen). Cegos e-learningmodules bestaan uit de categoriën Classic, Focus en Intensive. Elke cursus bevat handvaten om vaardigheden te ontwikkelen en praktijkervaring op te doen opbelangrijke gebieden met soft skills: management en leiderschap, persoonlijke ontwikkeling, projectbeheer en verkoop.

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar ook wie ze zijn, wat hun waarden zijn, wat hun geloof is en wat hun gevoelens zijn.Door klanten perfect te begrijpen win je hun vertrouwen.Door klanten en hun verzoeken te begrijpen, kun je beter beslissen hoe je hun steun kunt krijgen voor de voorgestelde oplossing.

Programma

Voorwaarden die klanten aanmoedigen om zich te uiten Een doeltreffende ondervraging Obstakels voor wederzijds begrip Empathisch luisteren

Doelen/Doelstellingen

Hoe je naar klanten en hun verzoeken luistert op de manier die zij verwachten Schep voorwaarden die klanten aanmoedigen om zich te uitenBegrijp hoe je de klant vragen steltHerken obstakels voor wederzijdse wederzijds begripLuister emphatisch

Voor wie?

Iedereen die direct met klanten werkt

Vereiste ervaring/Criteria

Geen vereisten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)