Online Marketing Basis

Online Marketing Basis

College of MultiMedia (CMM)
Logo van College of MultiMedia (CMM)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 College of MultiMedia (CMM) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 76 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Leer in 2 dagen de belangrijkste onderdelen van online marketing!

Online marketing heeft voor veel organisaties een nieuwe wereld geopend. Dat brengt kansen met zich mee in de vorm van nieuwe doelgroepen, hogere personalisatie, en een nóg opvallendere marketingmix, wanneer offline en online kanalen worden gecombineerd.

Al deze kansen brengen ook uitdagingen met zich mee, vereisen specialistische kennis en zijn soms lastig te integreren met bestaande processen.

Tijdens deze 2-daagse training wordt vooral ingegaan op de online advertising mogelijkheden:

  • Introductie
  • Concepten en jargon
  • Doelgroep en Buyer’s journey
  • Kanalen
  • Mediaplanning en -inkoop
  • Advertentiecampagnes opzetten
  • Keyword research

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Online marketing, Reputatiemanagement, SEO en Google Analytics.

Leer in 2 dagen de belangrijkste onderdelen van online marketing!

Online marketing heeft voor veel organisaties een nieuwe wereld geopend. Dat brengt kansen met zich mee in de vorm van nieuwe doelgroepen, hogere personalisatie, en een nóg opvallendere marketingmix, wanneer offline en online kanalen worden gecombineerd.

Al deze kansen brengen ook uitdagingen met zich mee, vereisen specialistische kennis en zijn soms lastig te integreren met bestaande processen.

Tijdens deze 2-daagse training wordt vooral ingegaan op de online advertising mogelijkheden:

  • Introductie
  • Concepten en jargon
  • Doelgroep en Buyer’s journey
  • Kanalen
  • Mediaplanning en -inkoop
  • Advertentiecampagnes opzetten
  • Keyword research
  • Google Ads campagnes
  • Facebook (Meta) advertising
  • Dashboards
  • Strategie en planning
  • Briefings, doelen en KPI’s

Na afloop van deze training ben je niet alleen in staat om met (specialistische) online marketeers succesvolle campagnes te bespreken, maar ook om zelf aan de knoppen te draaien en advertentiecampagnes op te zetten.

De training wordt verzorgd door een ervaren digital marketing specialist, die o.a. heeft gewerkt voor Facebook, Google en Indeed.

Zoek je een uitgebreidere training met NIMA accreditatie, examen en officieel certificaat?
Bekijk dan onze 5-daagse training Certified Digital Marketing Professional.

College of MultiMedia in Amsterdam verzorgt al sinds 1997 professionele opleidingen en trainingen op het gebied van multimedia, digital marketing en IT.

CMM biedt zowel fulltime als parttime opleidingen en verzorgt daarnaast een groot aantal cursussen en trainingen voor zowel beginners als gevorderden.

CMM is geregistreerd bij het CRKBO (Centraal Register Kort Beroepsonderwijs) en is een geautoriseerd trainingscentrum voor Adobe, Avid, MAXON, Blackmagic Design en het Digital Marketing Institute. Daarnaast hebben we een samenwerkingsovereenkomst met het UWV.

Onze trainingen en opleidingen vinden standaard plaats in Amsterdam. De meeste zijn ook online via livestream te volgen. Daarnaast bieden wij maatwerk-trainingen door heel Nederland (of daarbuiten).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)