Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+8
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.784 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon
Gebaseerd op 164 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kelsey Stoffer
Expert Medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou haar graag nog eens terug willen zien bij Bergman Clinics." - 26-11-2020 15:41

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou h… alles lezen - 26-11-2020 15:41

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken.

Wat is het doel van deze training?
Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw klanten en relaties? Medewerkers leren telefonische servicegesprekken professioneel en efficiënt af te handelen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Een inkomend servicegespek gestructureerd opbouwen
  • Uniformiteit uitstralen door het hanteren van de juiste telefoonetiquette
  • Op de juiste…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Communiceren, Telemarketing & telesales en Smalltalk / Kleine gesprekken.

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken.

Wat is het doel van deze training?
Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw klanten en relaties? Medewerkers leren telefonische servicegesprekken professioneel en efficiënt af te handelen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Een inkomend servicegespek gestructureerd opbouwen
  • Uniformiteit uitstralen door het hanteren van de juiste telefoonetiquette
  • Op de juiste wijze doorverbinden
  • Een klant- en servicegerichte houding aannemen
  • Een goede sfeer creëren en de juiste ‘toon’ zetten door te spiegelen aan de klant
  • Omgaan met irritaties en ongenoegen
  • Omgaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is o.a. bedoeld voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc. Kortom, voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter.

Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training. 

Coaching op de werkplek

Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Maatwerk

Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering. 

Locatie

Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.  

Onze trainer-coaches geven u graag advies over een passend trainings- en coachingtraject binnen uw organisatie!

Trefwoorden: acquisitie, verkoop, verkoopgesprek, verkoper, advies, adviesgesprek, advisering, adviseur, consultant, consultancy, accountmanager, accountmanagement, sales, salesmanager, buitendienst, vertegenwoordiger, projectmanager.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon
Gebaseerd op 164 ervaringen
starstarstarstarstar
Kelsey Stoffer
Expert Medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou haar graag nog eens terug willen zien bij Bergman Clinics." - 26-11-2020 15:41

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou h… alles lezen - 26-11-2020 15:41

starstarstarstarstar
Jacqueline Heesbien
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Vandaag deze training gevolgd met 5 andere collega’s. Moet zeggen dat ik erg zenuwachtig was omdat het toch wel out of my comfortzone is, rollen spellen etc. Maryam heeft ons allemaal erg op ons gemak laten voelen en heb er ontzettend veel aan gehad!! Super fijne training gehad. " - 18-11-2020 15:40

"Vandaag deze training gevolgd met 5 andere collega’s. Moet zeggen dat ik erg zenuwachtig was omdat het toch wel out of my comfortzone is, ro… alles lezen - 18-11-2020 15:40

starstarstarstarstar
Niomi Verhoof
KCC medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Inhoud: leerzaam, duidelijk & leuk.
Begeleidster: Enthousiaste dame, geeft met goede voorbeelden duidelijk weer wat de " knelpunten " zijn.
Zorgt ervoor dat je zelf ook enthousiast wordt.
Ik heb veel van de cursus geleerd, dit neem ik zeker mee naar de toekomst. " - 12-11-2020 14:17

"Inhoud: leerzaam, duidelijk & leuk. Begeleidster: Enthousiaste dame, geeft met goede voorbeelden duidelijk weer wat de " knelpunten " zijn… alles lezen - 12-11-2020 14:17

starstarstarstarstar
meryem celik
medewerker klant contact centrum
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"IK VOND MARYAM EEN HELE FIJNE TRAINER. ZE GEEFT OP EEN LEUKE MANIER DE TRAINING. OOK IS DUIDELIJK MET HET GEVEN VAN TIPS EN TOPS! IK HEB ER VEEL VAN GELEERD! " - 10-11-2020 12:34

"IK VOND MARYAM EEN HELE FIJNE TRAINER. ZE GEEFT OP EEN LEUKE MANIER DE TRAINING. OOK IS DUIDELIJK MET HET GEVEN VAN TIPS EN TOPS! IK HEB ER… alles lezen - 10-11-2020 12:34

starstarstarstarstar_half
Marlies van Deur-Smeets
Medewerkster Klantcontactcentrum
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Maryam is een hele enthousiaste coach, ze heeft me zeker goede tips gegeven waar ik mee aan de slag kan. Ik kijk heel positief terug op de training. Bedankt voor alles !!!" - 03-11-2020 15:46

"Maryam is een hele enthousiaste coach, ze heeft me zeker goede tips gegeven waar ik mee aan de slag kan. Ik kijk heel positief terug op de t… alles lezen - 03-11-2020 15:46

starstarstarstarstar
Sep
medewerker klantcontactcentrum
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Het was een fijne training en zelfs online tijdens het thuiswerken liep alles op rolletjes. Ik heb goede tips gekregen waar ik mee aan de slag kan! Maryam is een enthousiaste trainer die me goed verder op weg heeft geholpen." - 03-11-2020 15:03

"Het was een fijne training en zelfs online tijdens het thuiswerken liep alles op rolletjes. Ik heb goede tips gekregen waar ik mee aan de sl… alles lezen - 03-11-2020 15:03

starstarstarstarstar
E Korthout
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Een ontzettend leuke en leerzame training van een enthousiaste trainer. In beide sessies veel bruikbare tips gekregen en oefeningen gedaan. Als afsluiting één op één coaching on the job waarin je nog meer persoonlijke tips krijgt om jouw gesprekken te verbeteren." - 03-11-2020 13:48

"Een ontzettend leuke en leerzame training van een enthousiaste trainer. In beide sessies veel bruikbare tips gekregen en oefeningen gedaan. … alles lezen - 03-11-2020 13:48

starstarstarstarstar
Jesley Hagedoorn
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Wat mij betreft een heel positieve ervaring. Veel persoonlijke aandacht en deze cursus biedt goede handvaten voor klantgerichte telefoongesprekken. Het niveau en de begeleiding is goed, en ik zou het zeker aanraden aan anderen. Ik heb er veel van opgestoken. " - 28-10-2020 15:13

"Wat mij betreft een heel positieve ervaring. Veel persoonlijke aandacht en deze cursus biedt goede handvaten voor klantgerichte telefoongesp… alles lezen - 28-10-2020 15:13

starstarstarstarstar
Risma Chotoe
medewerker service center kpn wholesale
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Maryan heeft een enthousiaste indruk achter gelaten. De manier waarop de ze training geeft heb ik zeer prettig ervaren en trok ook heel erg mijn aandacht. Daarnaast geeft ze meteen tips die ik meteen heb kunnen toepassen. " - 17-06-2020 14:47

"Maryan heeft een enthousiaste indruk achter gelaten. De manier waarop de ze training geeft heb ik zeer prettig ervaren en trok ook heel erg … alles lezen - 17-06-2020 14:47

starstarstarstarstar
Hassan Mohammad
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Super enthousiaste trainer. Veel was voor mij herhaling, maar zeker goed. Leerzaam en aan te raden voor ieder. Bedankt voor de training.Top training bedankt voor de tijd en persoonlijke aandachtspunten!" - 17-06-2020 14:46

"Super enthousiaste trainer. Veel was voor mij herhaling, maar zeker goed. Leerzaam en aan te raden voor ieder. Bedankt voor de training.Top … alles lezen - 17-06-2020 14:46

starstarstarstarstar
M Kroesen
Senior
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Super gedaan Maryam weet je te motiveren inspireren en te overtuigen van de meerwaarde van de manier van werken. Ik zou deze training van harte aanbevelen. Ontzettend bedankt hiervoor. Tot de volgende keer." - 11-06-2020 14:43

"Super gedaan Maryam weet je te motiveren inspireren en te overtuigen van de meerwaarde van de manier van werken. Ik zou deze training van ha… alles lezen - 11-06-2020 14:43

starstarstarstarstar
Esther Wijnia
Specialist Customer Contact Center KPN Wholesale
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Ontzettend leuke en leerzame training. Goede combinatie van theorie en interactieve opdrachten. Ook de enthousiaste manier van uitleggen werkte erg goed om iedereen goed bij de les te houden. Ik zou het zeker aanraden om Maryam Leenheer deze training te laten geven. " - 10-06-2020 14:45

"Ontzettend leuke en leerzame training. Goede combinatie van theorie en interactieve opdrachten. Ook de enthousiaste manier van uitleggen wer… alles lezen - 10-06-2020 14:45

starstarstarstarstar
Richard Dijkhuizen
Specialist Service desk
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Maryam is een leuke en prettige leeraar, de training was interactief en heel leuk.
Bestond ook aan niet te veel rollenspellen, maar wel voldoende voor de training.
Een training met deze trainer is zeker aan te raden." - 10-06-2020 14:45

"Maryam is een leuke en prettige leeraar, de training was interactief en heel leuk. Bestond ook aan niet te veel rollenspellen, maar wel vol… alles lezen - 10-06-2020 14:45

starstarstarstarstar
Sinead Dissel
Wholesale specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Heb veel geleerd! Zal dit zeker gebruiken in de praktijk. Geleerd hoe ik effectief telefoongesprekken kan houden en hoe ik duidelijke feedback kan geven. Zeker een aanrader. Bedankt voor de leerzame learning" - 10-06-2020 14:43

"Heb veel geleerd! Zal dit zeker gebruiken in de praktijk. Geleerd hoe ik effectief telefoongesprekken kan houden en hoe ik duidelijke feedba… alles lezen - 10-06-2020 14:43

starstarstarstarstar
Mirko de Keyzer
Customer Support Specialist KPN Wholesale
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Maryam is erg enthousiast en dat zorgt voor een positieve energie. Daarnaast oogt ze deskundig, vriendelijk en heel open. De training zelf was een perfecte balans tussen zenden en interactie. " - 10-06-2020 14:42

"Maryam is erg enthousiast en dat zorgt voor een positieve energie. Daarnaast oogt ze deskundig, vriendelijk en heel open. De training zelf w… alles lezen - 10-06-2020 14:42

Mert Gokgoz
starstarstarstarstar
Mert Gokgoz
Werkvoorbereider
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Het was een super leuke training met een enthousiaste trainer. Ik heb deze training gehad van Maryam in Ulvenhout en raad deze training ook zeker aan! Mocht je moeite hebben aan de telefoon, dan zal deze cursus zeker helpen." - 05-03-2020 15:08

"Het was een super leuke training met een enthousiaste trainer. Ik heb deze training gehad van Maryam in Ulvenhout en raad deze training ook … alles lezen - 05-03-2020 15:08

Wat super! En nu met nog meer vertrouwen aan de slag!

- 05-03-2020 15:08
starstarstarstarstar
Evelien Postema
Teamleider
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Super enthousiaste coach die op een prettige manier een ieder meeneemt en op een positieve manier feedback weet te geven. Ze durft zichzelf kwetsbaar op te stellen waardoor een ander dat ook doet." - 11-02-2020 10:45

"Super enthousiaste coach die op een prettige manier een ieder meeneemt en op een positieve manier feedback weet te geven. Ze durft zichzelf … alles lezen - 11-02-2020 10:45

Dank je wel Evelien. We zien elkaar snel!

- 11-02-2020 10:45
starstarstarstarstar
Anja Hager
Adviseur Advuescentrum
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Vandaag een training van Maryam gehad. Veel goede tips en praktijkvoorbeelden. Maryam geeft de training met veel passie en energie. En nu ga ik het in oraktijk brengen. Bedankt Maryam. " - 09-01-2020 15:40

"Vandaag een training van Maryam gehad. Veel goede tips en praktijkvoorbeelden. Maryam geeft de training met veel passie en energie. En nu ga… alles lezen - 09-01-2020 15:40

Bedankt voor je postieve review. Heel veel succes met het toepassen van de training in de praktijk.

- 09-01-2020 15:40
starstarstarstarstar
Maaike den Bakker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Ik heb de training gehad bij ons op locatie in apeldoorn. Erg leuk en leerzame dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer enthousiaste trainster. Hopelijk krijgen we vaker een training van maryam. Zou leuk zijn. Dag vloog voorbij. Zal coach en result dan ook bij iedereen aanbevelen. Bedankt voor de leuke dag" - 09-01-2020 15:38

"Ik heb de training gehad bij ons op locatie in apeldoorn. Erg leuk en leerzame dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer enthousiaste tr… alles lezen - 09-01-2020 15:38

Bedankt! Leuk om te horen dat je een leerzame dag hebt gehad. Ik kom graag weer bij jullie langs om trainingen te geven. Succes met het toepassen!

- 09-01-2020 15:38
Jane-Ann Meijer
starstarstarstarstar_half
Jane-Ann Meijer
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Ik heb de training gevolgd bij ons op locatie in Apeldoorn. Maryam is een energieke enthousiaste trainer, die goed inspeelt op wat voor jou van toepassing is op basis van de theorie. De training was voor ons toegespitst op retentie, oftewel klantbeeld. Ik heb weer veel geleerd in deze training." - 09-01-2020 15:38

"Ik heb de training gevolgd bij ons op locatie in Apeldoorn. Maryam is een energieke enthousiaste trainer, die goed inspeelt op wat voor jou … alles lezen - 09-01-2020 15:38

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je veel geleerd hebt van de training. Heel veel succes met het toepassen van de training in de praktijk.

- 09-01-2020 15:38
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.