Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+8

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.837 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 212 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Lars van Oostveen
Facturatie medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Ik heb het ervaren als een zeer positieve en leerzame training. Tara is enorm enthousiast en kan dit erg goed overbrengen in haar training. Ik adviseer iedereen om bij haar de training te volgen." - 29-01-2025 15:34

"Ik heb het ervaren als een zeer positieve en leerzame training. Tara is enorm enthousiast en kan dit erg goed overbrengen in haar training. … alles lezen - 29-01-2025 15:34

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken.

Wat is het doel van deze training?
Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw klanten en relaties? Medewerkers leren telefonische servicegesprekken professioneel en efficiënt af te handelen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Een inkomend servicegespek gestructureerd opbouwen
  • Uniformiteit uitstralen door het hanteren van de juiste telefoonetiquette
  • Op de juiste w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantenservice / Customer Service, Telefoneren, Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven en Klantvriendelijkheid.

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken.

Wat is het doel van deze training?
Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw klanten en relaties? Medewerkers leren telefonische servicegesprekken professioneel en efficiënt af te handelen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Een inkomend servicegespek gestructureerd opbouwen
  • Uniformiteit uitstralen door het hanteren van de juiste telefoonetiquette
  • Op de juiste wijze doorverbinden
  • Een klant- en servicegerichte houding aannemen
  • Een goede sfeer creëren en de juiste ‘toon’ zetten door te spiegelen aan de klant
  • Omgaan met irritaties en ongenoegen
  • Omgaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is o.a. bedoeld voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc. Kortom, voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter.

Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training. 

Coaching op de werkplek

Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Maatwerk

Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering. 

Locatie

Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.  

Onze trainer-coaches geven u graag advies over een passend trainings- en coachingtraject binnen uw organisatie!

Trefwoorden: acquisitie, verkoop, verkoopgesprek, verkoper, advies, adviesgesprek, advisering, adviseur, consultant, consultancy, accountmanager, accountmanagement, sales, salesmanager, buitendienst, vertegenwoordiger, projectmanager.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 212 ervaringen
starstarstarstarstar
Lars van Oostveen
Facturatie medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Ik heb het ervaren als een zeer positieve en leerzame training. Tara is enorm enthousiast en kan dit erg goed overbrengen in haar training. Ik adviseer iedereen om bij haar de training te volgen." - 29-01-2025 15:34

"Ik heb het ervaren als een zeer positieve en leerzame training. Tara is enorm enthousiast en kan dit erg goed overbrengen in haar training. … alles lezen - 29-01-2025 15:34

Dylan Hendriks
starstarstarstarstar
Dylan Hendriks
Sales
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"De sales training was uiterst waardevol. De spreker was zeer kundig en wist complexe concepten eenvoudig over te brengen. Zijn enthousiasme werkte super, waardoor de groep actief deelnam. Door praktische tips en de oefeningen heb ik direct toepasbare vaardigheden opgedaan. Een aanrader voor iedereen die zijn verkoopskills wil verbeteren!" - 05-12-2024 15:02

"De sales training was uiterst waardevol. De spreker was zeer kundig en wist complexe concepten eenvoudig over te brengen. Zijn enthousiasme … alles lezen - 05-12-2024 15:02

Dank voor deze review Dylan. Succes met het toepassen !

- 05-12-2024 15:02
Gian Kerstges
starstarstarstarstar
Gian Kerstges
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Petra is een geweldige trainer die snel aansluiting vindt met de groep, maatwerk levert (waardoor zowel ervaren als onervaren deelnemers aangehaakt blijven) en die simpelweg op een hele prettige, warme en toch scherpe manier het beste in de deelnemers los weet te maken. Zo kregen wij van onze medewerkers terug dat ze veel plezier hebben beleefd aan de rollenspellen, terwijl dat normaliter voor de meesten geen favoriet onderdeel. Ze hebben er veel van opgestoken. Wat ons ook in positieve zin opviel was dat Petra al snel zelfs de meest sceptische deelnemers voor zich wist te winnen. We zijn dus bijzonder tevreden over de kwaliteit die zij voor ons geleverd heeft en over de fijne samenwerking en voorbereiding in de aanloop naar de training. Warm aanbevolen!" - 27-11-2024 16:10

"Petra is een geweldige trainer die snel aansluiting vindt met de groep, maatwerk levert (waardoor zowel ervaren als onervaren deelnemers aan… alles lezen - 27-11-2024 16:10

Wat een prachtige en waardevolle terugkoppeling! Heel fijn om dit zo terug te lezen!

- 27-11-2024 16:10
starstarstarstarstar
van Steenbergen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"We hebben twee top trainingsdagen achter de rug. Het was echt leerzaam, interessant, op maat gemaakt en belangrijker nog, goed inzetbaar. Ook als je denkt dat je al veel weet, leer je toch weer wat bij. Dankjewel Tara, ga zo door. Je bent een topper" - 07-11-2024 14:49

"We hebben twee top trainingsdagen achter de rug. Het was echt leerzaam, interessant, op maat gemaakt en belangrijker nog, goed inzetbaar. Oo… alles lezen - 07-11-2024 14:49

Dank voor je review!

- 07-11-2024 14:49
starstarstarstarstar
van Ingen
Voedingsdeskundige
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Wat een leuke vrouw en wat breng je de informatie op een leuke manier. Dag was zeer leerzaam en op maat gemaakt, waardoor je echt dingen uit de praktijk kan oefenen!" - 07-11-2024 14:43

"Wat een leuke vrouw en wat breng je de informatie op een leuke manier. Dag was zeer leerzaam en op maat gemaakt, waardoor je echt dingen uit… alles lezen - 07-11-2024 14:43

Dank voor je review!

- 07-11-2024 14:43
starstarstarstarstar
Klinkenberg
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Ivonne gaf de training met ontzettend veel enthousiasme, kennis en kunde. Het was een zeer leerzame training, waar goed ingegaan werd op de specifieke behoeften van ons bedrijf. Zeker een aanrader!" - 15-10-2024 09:02

"Ivonne gaf de training met ontzettend veel enthousiasme, kennis en kunde. Het was een zeer leerzame training, waar goed ingegaan werd op de … alles lezen - 15-10-2024 09:02

starstarstarstarstar
Bernie Harkema
Manager Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Tara geeft op een hele enthousiaste, duidelijke en praktische manier training aan het team. Het is voor het team heel goed toe te passen in de praktijk, we hebben er veel van geleerd." - 30-07-2024 06:41

"Tara geeft op een hele enthousiaste, duidelijke en praktische manier training aan het team. Het is voor het team heel goed toe te passen in … alles lezen - 30-07-2024 06:41

starstarstarstarstar
Debbie Kerkmeijer
Medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Hele fijne training, veel geleerd en opgestoken.
Heeft zeker meerwaarde voor mij bij de gesprekken met de bewoners.

De training bestond uit 2 delen 1 in het trainingscentrum en 1 op locatie. Het was goed verzorgd.

Zeker een aanrader." - 16-01-2024 15:21

"Hele fijne training, veel geleerd en opgestoken. Heeft zeker meerwaarde voor mij bij de gesprekken met de bewoners. De training bestond … alles lezen - 16-01-2024 15:21

starstarstarstarstar
Marion Vieth
Telefoniste/administratief medewerkster
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Met collega's de training 'Klant en verkoopgericht telefoneren' gevolgd bij Sjoerd Wenselaar. Wat een ontzettend leerzame en leuke ervaring! Duidelijke training waar we veel van geleerd hebben. Complimenten voor de kennis en kunde van de enthousiaste trainer Sjoerd! Stuk voor stuk hele fijne mensen die er werken en ook nog een heerlijke lunch gekregen. Geweldig!" - 29-11-2023 12:01

"Met collega's de training 'Klant en verkoopgericht telefoneren' gevolgd bij Sjoerd Wenselaar. Wat een ontzettend leerzame en leuke ervaring!… alles lezen - 29-11-2023 12:01

starstarstarstarstar_border
de Haas
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Leuke en leerzame training gehad.
Enthousiaste trainers/coaches die goede handvaten hebben gegeven om voor jezelf de juiste communicatie toe te passen tijdens het telefoneren. Ook de lunch die werd verzorgd was heerlijk!" - 28-11-2023 14:10

"Leuke en leerzame training gehad. Enthousiaste trainers/coaches die goede handvaten hebben gegeven om voor jezelf de juiste communicatie to… alles lezen - 28-11-2023 14:10

starstarstarstarstar
Ica Schouten
Team manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Hele duidelijke en uitgebreide training met voorbeelden uit de praktijk. Betrekt de groep zonder moeite en het enthousiasme is aanstekelijk. De handvatten zijn goed toe te passen op verschillende situaties, niet alleen zakelijk maar ook prive" - 19-07-2023 14:23

"Hele duidelijke en uitgebreide training met voorbeelden uit de praktijk. Betrekt de groep zonder moeite en het enthousiasme is aanstekelijk.… alles lezen - 19-07-2023 14:23

starstarstarstarstar
Linda Lommen
medewerker binnendienst
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Inmiddels 2 keer een dagdeel coaching van Ivonne mogen ontvangen. Wat een enorme lieve vrouw met enorm veel plezier en passie in haar werk.

Enorm veel geleerd wat ik voor de rest van mijn leven zowel zakelijk als privé kan meenemen. Bedankt!" - 15-05-2023 18:06

"Inmiddels 2 keer een dagdeel coaching van Ivonne mogen ontvangen. Wat een enorme lieve vrouw met enorm veel plezier en passie in haar werk. … alles lezen - 15-05-2023 18:06

starstarstarstarstar
Wendy Friebel
Klantenservicemedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Een heerlijke training en ontzettend veel geleerd en gelachen. Wat normaal gesproken droge kost is op zo'n trainingsdag, maar met de energie en power van Ivonne werd het een geweldig dag. De tips en trucs hebben ontzettend geholpen bij de rust die je kunt bewaren in gesprekken. Ik heb mijn verbeterpunten opgehangen zodat dat het eerste is wat ik zie wanneer ik de telefoon opneem. De positieve feedback en fijne tips motiveert je als klantenservicemedewerker. Geweldig persoon en ontzettend gezellig" - 03-05-2023 13:55

"Een heerlijke training en ontzettend veel geleerd en gelachen. Wat normaal gesproken droge kost is op zo'n trainingsdag, maar met de energie… alles lezen - 03-05-2023 13:55

starstarstarstarstar
Nadine Keijsers-Theelen
Medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Super leuke en goede manier van training geven. Ivonne weet het super leuk te brengen en kijk echt goed mee naar persoonlijke doelen. Ik heb er veel aan gehad! De mnier van feedback geven is heel prettig waardoor het niet ongemakkelijk is maar juist heel leerzaam. Echt mijn complimenten Ivonne! Bedankt!" - 03-05-2023 10:22

"Super leuke en goede manier van training geven. Ivonne weet het super leuk te brengen en kijk echt goed mee naar persoonlijke doelen. Ik heb… alles lezen - 03-05-2023 10:22

starstarstarstarstar
Bart Bos
Medewerker Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Superleuke en interessante training. Ik heb er echt heel veel van geleerd ondanks mijn bijna 18 jaar ervaring op klantenservice-gebied die ik al heb. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd waarvan ik niet wist dat dit op deze manier kon.
Ook de manier van training geven was echt super. Zo enthousiast en vol passie dat je zelf ook enthousiast wordt. Topper!!!
Met deze training maak je het werk nog leuker dan het al is." - 26-04-2023 11:07

"Superleuke en interessante training. Ik heb er echt heel veel van geleerd ondanks mijn bijna 18 jaar ervaring op klantenservice-gebied die i… alles lezen - 26-04-2023 11:07

starstarstarstarstar
Kim Komhoff
medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Ik heb de training als heel waardevol ervaren. Er wordt persoonlijk gekeken naar je goede punten en verbeterpunten. Ik heb persoonlijke tips gekregen, die tijdens de training meteen al toegepast konden worden, en het gesprek beter hebben laten verlopen." - 25-04-2023 12:56

"Ik heb de training als heel waardevol ervaren. Er wordt persoonlijk gekeken naar je goede punten en verbeterpunten. Ik heb persoonlijke tips… alles lezen - 25-04-2023 12:56

starstarstarstarstar
Roy Kerstjens
Klantenservice Medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Positieve Vibe!! Erg enthousiast over de manier van coaching geven! Zeer leerzaam! Kijkt ook goed naar je eigen persoonlijk werkervaring en handelingen en speelt daar op een hele fijn manier op in. :) Complimenten Ivonne!! :)" - 25-04-2023 12:33

"Positieve Vibe!! Erg enthousiast over de manier van coaching geven! Zeer leerzaam! Kijkt ook goed naar je eigen persoonlijk werkervaring en … alles lezen - 25-04-2023 12:33

starstarstarstarstar
Marél Hietbrink
Medewerker klant contact centrum
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Vandaag een erg inspirerende training gehad van Tara. Ze is erg deskundig en betrekt elke cursist even veel bij de training. Het was een dagtraining waarbij ik tot op het eind geboeid was, ook mede door haar humor. Erg veel dingen geleerd die ik mee kan nemen in m’n werk. Ook de rollenspellen vond ik een pluspunt, hierdoor konden we meteen oefenen." - 23-02-2023 17:59

"Vandaag een erg inspirerende training gehad van Tara. Ze is erg deskundig en betrekt elke cursist even veel bij de training. Het was een dag… alles lezen - 23-02-2023 17:59

starstarstarstarstar
Lindsay Bosgraaf
Kcc medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Super enthousiaste vrouw. Ze legt alles duidelijk uit. Ook zie je dat ze zelf veel plezier heeft in haar werk wat ze goed overbrengt op de cursisten. Top cursus gehad!" - 23-02-2023 15:09

"Super enthousiaste vrouw. Ze legt alles duidelijk uit. Ook zie je dat ze zelf veel plezier heeft in haar werk wat ze goed overbrengt op de c… alles lezen - 23-02-2023 15:09

starstarstarstarstar
Kevin Horsten
Senior Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te volgen. Ze geeft altijd advies wat bij je past als persoon." - 30-11-2022 15:59

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te … alles lezen - 30-11-2022 15:59

Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.